1 Ağustos 2011 Pazartesi

Yer Gök


Ben duaların gücüne,niyetin gücüne ve kaderin gücüne çok inanırım.
Şimdi dua etme zamanı.Yer gök dua ile dururmuş sanırım ananemden duymuştum bunu.
Duyduğum anda çok büyülenmiştim hala aynı etki ile büyülenirim.Evet büyüdüm,okudum,öğrendim.
Kimse fizik kurallarından bahsetmesin.
Dualar bana iyi geliyor.
İnanmak bana iyi geliyor,
Umarım size de iyi gelir bu ramazan.Herkesin bir yolu vardır.Ben inanmıyorum herkes için tek bir yol olsun.Hepimizin yolu ayrı.
Tek bir şey dileyebilirim hepimizin yolu iyiden,güzelden,doğrudan geçsin.
İnananların ve saygı duyanların Ramazanı mübarek olsun.



görsel google

15 yorum:

  1. Aynen katiliyorum sana,dualarin sifa gucune inaniyorum.Hem ruha da iyi geliyor ^^
    Hayirli ramazanlar sana da ^^

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel söylemiş anneannen. Büyülenmekte sonuna kadar haklısın.
    Çamdan gelini çok beğendim. Anneanneni de çok sevdim(: Geceme renk kattı ... Teşekkür ederim(:

    YanıtlaSil
  3. son iki gündür dua etmenin önemini düşündüren durumlarım oldu, dün gecede bir arkadaşım bu konuyu konuştuktan sonra bana bu mesajı attı; denemekten çabalamaktan yorulup cesaretin kırıldığında bilki Allah ne kadar uğraştığını görüyor, hayatının durduğunu, zamanın aleyhine işlediğini düşündüğünde bilki Allah seni izliyor, hayallerin yıkılmış, umudun kalmamış ve neden böyle dediğinde Allah cevabını biliyor, "ey kulum mahzun olma dua et kabul edeyim" diyor, son günlerde yaşadıklarım ve dua üzerine düşündüklerimin üstüne senin bu düşüncelerine kayıtsız kalamadım biraz uzun oldu ama paylaşmak istedim, iyi dileklerin için teşekkürler seninde yolun iyiden,güzelden,doğrudan geçsin, kötü olan herşeyden uzak geçsin, seninde Ramazanın mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  4. sanada hayırlı uğurlu bir ramazan dilerim ...dua ya devam et Allah kabul eder...

    YanıtlaSil
  5. Amiin! herkese hayirli olsun bu Ramazan! Dualara gün be gün daha da gereksinim duyulan su günlerde gönüller dualar ayni yollarda bulussun!

    YanıtlaSil
  6. çok doğru demiş anneannen,bende duanın gücüne çok inannırım,rabbim layıkıyla yaşamayı nasip etsin ramazanı,hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  7. Sergülcüm ben de inanırım duaların gücüne... İnanmak herkesexiyi gelir , aynı fikirdeyim.
    Hayırlı ramazanlar olsun hepimize

    YanıtlaSil
  8. seninde Ramazanın mübarek olsun serrose bütün duaların kabul olsun, sevdiklerinde mutlu sağlıklı huzurlu nice Ramazanların olsun inş....

    sevgiler Didem...

    YanıtlaSil
  9. Son günlerde Ramazanında gelmesiyle dua öğrenme isteği tuttu beni namaz kılmayı öğrenmek falan.. :) İki gündür dua ezberlemeye okumaya çalışıyorum topu topu 20 tane var birer kez okuyorum ama bana kattığı huzur inanılmaz. Sadece ramazanda değil tüm hayatımız boyunca dualarla, inançlarımızla yaşayalım.
    Hayırlı Ramazanlar :)

    @Çiğdem: O mesajı okur okumaz bende yazdım ve yolluyorum arkadaşlarıma sana da teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Leylak Dalı'nın sayfasından geldim..tanıdım seni...çok da mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  11. seda sanada teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. ağzından bal damlıyor canım
    seninde yolun iyiden güzelden geçsin inşallah ramazanın mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    bloglar arasında dolaşırken tesadüfen gördüm bloğunuzu. Ve çok beğendm.Ben de duanın, iyi niyetin, pozitif düşüncenin gücüne çok inanırım.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. Sanada hayırlı ramazanlaarrr :)

    YanıtlaSil
  15. İnançtan bağımsız düşünürsek psikolojik etkisi yadsınamaz duaların. İnsanı olumlu düşünmeye sevkeder ki bu çok önemlidir mutlu etmek ve neticesinde mutlu olmak için. Sevgiyle kalın ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül