8 Ağustos 2011 Pazartesi

Aşk


Siz bu fotoğrafa bakınca ne görüyorsunuz bilmem ama ben aşk'ı görüyorum.Yoshi son zamanlarda çok yoğun çalışıyor,kendi için markete gidip yiyecek almaya bile zamanı yok.Ve benim yokluğumda izin günlerinde bile çalıştı.Hal böyleyken eve döndüğümde dolabı en sevdiğim karpuzlu dondurma ile doldurulmuş buldum (fotoğrafa 3 adet daha ekleyin gelir gelmez yedim)
İşte bu aşktır!

Kendi için bile zamanı yokken benim için var etmiş.
Burada maşallah demeniz gerekiyor.
Herkese bizimkinden daha büyük bir aşk diliyorum

21 yorum:

  1. vallahi ben dedim mahşallah ! :)) Seviyorum düşünceli erkekleri yahu
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. 41 kere maşallah, nazar değmez inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Zeynep Görgülü8 Ağustos 2011 20:04

    Allah nazardan saklasın. Huzurunuz hiç bozulmasın :)

    YanıtlaSil
  4. aynı benim kocam. maşallah. korkma zaten samimi duygulara ve insanlara nazar değmez. Allah korur.

    YanıtlaSil
  5. tütütütüü maşallah size :)

    YanıtlaSil
  6. aman da aman maşallah size. ne güzel bi şey aşk de mi. kendin için zaman bulamazken, sevdiceğin için yaratmak... ahhh aşk... ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker ya:)Ufak şeyler ayrıntılarda gizlidir diye boşa dememişler..Mutluluğunuzun daim olması dileği ile..

    YanıtlaSil
  8. maşallah, nazar değmesin hiç ;)

    YanıtlaSil
  9. sevgili serrose;

    ne güzel
    karpuzlu dondurma güzeldir heralde
    (hiç yemedim çünki ;)
    ama biliyomusun
    aşk ondan daha güzel
    aşkınız daim olsun bebişim ;)
    sizi severek takip ediyorum

    çok çok sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. maşallah hemde 41 milyon kere...allah hiç bozmasın canım ama sen ne zaman bu karpuzlu dondurmaları koysan tadını çok merak ediyorum keşke burdaki firmalarda kıl edip böyle değişik dondurmalar yapsa...afiyet olsun bu arada

    YanıtlaSil
  11. Aşkınız daim olsun canım :)

    YanıtlaSil
  12. Ne sirin bir incelik! Bin kere masallah!

    YanıtlaSil
  13. maşallah, hep böyle olsun.artarak yaşayın aşkınızı diyorum.
    içim açıldı.aşka inancım yenilendi :)
    hemen kendim için evrene de böyle mesajları yolluyoruuuum :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. maşallah:) Allah sizi hiiiç ayırmasın

    YanıtlaSil
  15. yaa ama olmaz ki böyle, bu ikinci oldu, bu dondurmaları gördükçe canımız çekiyor :P
    Yetkililere sesleniyorum; bu dondurmalardan ithal edilmesini talep ediyorum. ehehhehehehe
    şaka bir yana afiyet olsun bende bu yaz algidanın twister'ına taktım meyveli meyveli süperler :)
    Bol dondurmalı bir yaz geçirelim :))

    YanıtlaSil
  16. mutluluğunuz daim olsun canım...

    bizde karı-koca uzakdoğu hayranı olduğumuz için senin yazılarını çok severek takip edioruz...

    japonya ile ilgili yazılarını merakla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül