23 Ağustos 2011 Salı

Tükettim 3

 İnnova serisini satış danışmanına kanıp tam set aldığım gibi teyzeme de aldırdım.Sonuç sevmedim.Çok fazla parfümlüydü yüz yıkama jeli ve kremi.Bu seriden bir tek maskeden çok memnundum.O da zaten ödül almış sanırım.Diğerlerini bir daha asla almam.
 Soldaki gözenekler için sabundu.Morocco kili var mış içerisinde simsiyah bir sabundu.Tamam çok işe yaradı ama bütün banyo battı.Bu sebeple almam bir daha.Ve kendi kendini çabucak bitirdi.
Proactiv setimi çok severek kullanıyorum.3 set bitirdim.Düzenli kullanınca cidden işe yarıyor.Ama düzenli kullanınca benim cildimi kurutuyor.(bu nedenle pek düzenli kullanamadım)Bu sefer almayacağım hem çok pahalı hem de başka ürünler denemek istiyorum.
 Saç bakım ürünlerinden 2 tanesini bitirdim mutluyum.Essential saç maskesini çok severek kullandım ve bitirdim.Elimdeki maskeler bittikten sonra tekrar alabilirim.
Elseve saç kremi de bitti oh :) Bir daha almam çünkü süper bir şampuan keşfettim şimdilik çook mutluyum.
Acne sivilcelerim için almıştım pek bir yararını göremeyince dekolte ve sırt için kullandım bitti.
Liese saç spreyi çok güzel kokuyor elimdeki ürünleri azaltıp alacağım tekrar.
Burt bees lip balm 1 i gitti kaldı 12 adet :) tabii ki almayacağım yenisini zaten yedeğim var.
Bir de avon kalem parfüm annem bırakmıştı giderken sürdüm sürdüm bitti :)
 Ve en severek bitirdiğim ürün!İstenmeyen tüylerden kurtulduktan sonra fıs fıs yapıyoruz kol ve bacaklara ta daaa.Hafif ışıltılı,kökleri görünmeyen,yumuşacık bir kollara ve bacaklara sahip oluyoruz.Biri bitti,bir bitmek üzere diğeri hiç açılmadı :)

İngilizce okumak isteyenlere :)


Tükettim yazılarını seviyorum.Yük kalkıyor üzerimden :)Şimdi hep beraber söylüyoruz ohhhh beeeee :)

7 yorum:

  1. bu innovanin satis danismanlarinin tamami israrci sanirim ayni seyi bende yaptim tam bir sset alip bir dünya para bayilip hüsranla sonuclanmisti:)
    bir seyleri bitirebilince mutlu oluyorum bitmek bilmiyorlar sanirim cok aliyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Profael ne kadar güzel bi ürünmüş :)
    innovaları bende kullanmıştım hiçbir işe yaramamışlardı bende de :/
    Ben de böyle değişik ürünler denemek istiyorum ya, kahretsin yurtdışı alışverişini yasaklayanlar :@

    YanıtlaSil
  3. yasasin bir seyleri bitirip de kutularini atmak. en sevdigim sey benim de:) bayildim bu posta da serrose'cum.

    YanıtlaSil
  4. profael ürününü nereden temin edebiliriz sergül?

    YanıtlaSil
  5. guldeminde
    kesinlikle urun satmada basarililar demek ki :)
    evet bitirmek guzel duygu ;)

    j.d.
    evet cok memnunum ben :)
    :( alisveris yasagi uzucu gercekten

    tuguna
    evet hoop cope super bir duygu :)
    tesekkur ederim canim ;)

    persephone
    bilemeyorum ben Japonya`dan aldim.made in japan mis.
    ebayde de yok anlasilan :s

    YanıtlaSil
  6. japon pazarında olsa da alsak o zaman :p

    YanıtlaSil
  7. hm bak bu olabilir bir daha ki gelisime yakin hatirlarim insallah

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül