11 Ağustos 2011 Perşembe

Dayanamadım


10 mayısta bunlar bitene kadar yeni bir parfüm almayacağım demişim.Gel gör ki dayanamadım.Aslında son zamanlarda Armani She'yi kullanıyordum devamlı.O içlerinde en yeni ve en dolusu olduğundan bu kadar dayandı.Şimdi bitmeye yakın sanırım (içi görünmüyor ya)
Neyse dönüş yolunda her daim duty free'ye uğrayanlardanım.Bu sefer bu aşağıdaki güzel geldi benimle Japonya'ya.


İlk fotoğrafta üzerindeki çarpı işareti olan parfümü bitirmiştim yerine geldi sayalım :) Ben gene büyük konuşmadan söylüyeyim bunlar bitene kadar (yersen) yeni bir parfüm almayacağım.
Hadi bakalım :)



11 yorum:

  1. Bayılıyorum be delicious'a :) Pembesini de dene o da süper :)

    YanıtlaSil
  2. gülüm etme eyleme, yoshi'nin ocağına incir ağacı dikeceksin :))))))

    YanıtlaSil
  3. :) Bu dediklerin hiçbir şekilde uygulamaya geçmiyor..Çünkü senin bunlar bitene kadar almayacağım dediğim parfümlerin benim kitaplarım oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. ah şu zaaflarımız:( bend ene zman almayacağım tamam yeter bitmeden olmazz desem illaki farklı bir markadan aynı ton ruj alıp çıkarım. sanırım işin özü bu zaaflarıomızın satıldığı yerlerden uzak durmakta.

    YanıtlaSil
  5. cok hos parfumlerin var suan bencede onlari bitirmelisin ve son aldigin ozellikle guzel. boylece 2011 bitti eski yazilarina gidiyorum 2010a :)))

    YanıtlaSil
  6. bu yeşil elma olan kokusu de mi?? çok güzel bi koku, bayılıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  7. bu parfüm harika güle güle kullan dutyfree de güzel indirimler oluyor bu parfümde sık sık indirime girer,iyiki ordan almışsın dışarda daha pahalı oluyor

    YanıtlaSil
  8. bitiremediklerimi, akşam yatmadan önce yatağıma yastığıma yorganıma sıkıyorum. mis kokular içinde uyuyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Yaşasın parfümmm :) Ama ben bir türli sevemedim o yeşil be delicious'u, en iyisi pembesi bence onu da bir dene ;)

    YanıtlaSil
  10. sergül abla ben seni izliyorum bana oda turu vidyosunu çekermisin

    YanıtlaSil
  11. sergül abla bana cantamda ne varvidyosu cekermisin

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül