29 Ağustos 2011 Pazartesi

instagram ile Pazartesi #17


(instagram bir Iphone uygulamasıdır.Bu uygulama ile çektiğim fotoğraflarla geçen haftanın kısa bir özeti)

Elimde 2-3 renk oje görmeyi seviyorum.Bu ara bu 3 lüye takmış durumdayım.
Baş parmakta Opi show it and glow it -yüzük parmakta alix avien 163-diğerleri flormar 430

 Ara sıra böyle aşka geliyoruz :) Ana-kız kafa kafaya vermiştik :)
 Bir de bu en kolayıma gelen desen.Bence her renge yakışıyor ama en çok siyah ve beyaza :)
 Canım kocacım mantarlı spagetti yapmıştı bana (maşallah deyin bakalım)
 Masamın üstü böyledir benim :) Mutluluk kaynaklarım benim :)
 Eeee arada pizza söyleyip sinema gecesi yapıyoruz.Barselona Barselona'yı seyrettik.Benim 2. seyredişim ah gene İspanya'ya gidesim var.Hiç gitmedim ama bu film çok can çektiriyor.
 Hani biz her gece diyemeyeceğim ama çoğunlukla uyumadan önce yanyana kitap okuruz.Bence aşka birlikte kitap okumak çok yakışıyor.Dünyanın en romantik anlarından biri benim için.
 Trafikten bir an gibi görünsede benim amacım bulutlardı gene :)
 Sonunda başladım çok istediğim kitaba.Azıcık mide bulandırıcı,böyle insanı rahatsız eden hikayeler var bakalım nasıl bir final bekliyor meraktayım.
En yeni terliklerim hem de toz alıyorlar 2 iş bir arada :)

İşte geçen haftam böyle geçmiş.Bu hafta çok güzel bir hafta olsun hepimiz için.

İyi tatiller ve iyi bayramlar

6 yorum:

  1. sana günaydın bize iyi geceler canımmmmm hadi bekleyen kitap yazılarını bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  2. sevgili sergül postcrossing kullanmıyo musun artık ? açıklama yaparsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne çok kalemin var. En çok benim sanırdım. :P
    Sevgiline maşallah ya. Hem maharetli hem de kitap okuyorsunuz birlikte. Bir ben bulamadım şöyle bir sevgili ya. :(((
    Terliklerine bayıldım. :)))
    Boyalı Kuş'u ben de okuyacağım. Ama önce kitap hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum.
    Bulutları ben de çok severim.
    Pizza ne güzel şey değil mi? :) O filmi izlemedim daha.

    YanıtlaSil
  4. terliklere bayıldıııııım mütiş ciciler^^...tatlı bayramlar!!!

    YanıtlaSil
  5. mutlu bayramlar dilerim ..şeker tadında olsun ..kitapların iyi kitaplar bir çoğunu okumuştum ..ama okumadıklarımdanda not aldım ..antalyaya gidince alacağım ..bu günlerde aşk hikayeleri okuma isteğim var ağır kitaplar bunaltıyor ..sevgiyle kal ..

    YanıtlaSil
  6. Ispanya gercekten guzel, gel buralara :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül