8 Ağustos 2011 Pazartesi

Temmuz Ayı Kitapları

Serrose utanarak temmuz ayı kitaplarını sunar.Temmuz ayının 26 gününü Türkiye'de geçirdim.Ve bu süre içerisinde çok az okuyabildim.Aslında bilinçli bir tercih oldu benim için çünkü gazete,dergi okumak istedim.Ailemle sohbet etmek ya da evde oturup hiçbir şey yapmak istedim.Yoshi ve abisi Türkiye'deyken zaten çok yoruldum.Neyse bak gene kendimi haklı çıkarabildim.Temmuz ayı 2 kitapla bitti

1-Kehanet gecesi   bence okumalısınız ;)

2-Suç  sanırım bu tarz bir kitap daha önce okumadım ama sevdim.Hukuki terimlere boğulmadan anlatılmış olaylar,filmi de çekilecekmiş okuyun derim.

Sizin kaç kitapla bitti temmuz ayınız?

4 yorum:

  1. benim de 2 kitapla bitti temmuz ayım :)
    Angela'nın külleri ve Erkek Dedikodusu ! 2'sini de tavsiye ederim

    şu an Jane Eyre'yi okuyorum , bitirince "suç"u okuyayım bari :)

    YanıtlaSil
  2. cherryblossomgirl
    Angela`nin kulleri hep gordugum ama okumayadiklarimdan
    Erkek dedikodusunu ise ilk defa duydum.Bakacagim hemen
    Iyi okumalar

    YanıtlaSil
  3. aynen benim de iki kitapla bitti ne yazık ki.. :)

    Reşat Nuri Güntekin'in Bir Kadın Düşmanı ve Khaled Hosseini'nin Bin Muhteşem Güneş'i.. ikisi de çok güzeldi.. :)

    şimdi de Demet Altınyeleklioğlu'nun Cariyenin Kızı Mihrimah kitabını okuyorum.. kitabın ortalarında gibiyim.. gayet güzel.. :)

    YanıtlaSil
  4. sizo-mizo
    hic yoktan iyidir diyelim avutalim kendimizi
    Bin muhtesem gunes`i okumustum guzel kitap

    Benim de yarimlar var saymiyorum ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül