16 Ağustos 2011 Salı

74 Yaşında



Ananem hayatı boyunca eline hiç kamera almamış biri.Geçen sene nikon kameramı eline verip hadi beni çek dediğimde fotoğrafta ben hariç her şey vardı :) O gün dikkatimi çekmişti.Aa ananem hiç fotoğraf çekmemiş.
Sonra her tatile gidişimde ona fotoğraflar çektirmeye çalıştım.Bu tatilimde polaroid kameramı da yanımda götürmüştüm.Türkiye'de son gecemi polaroid gecesi yaptık.
Ananeme kamerayı verdim buradan bakıp,buraya basacaksın sonra buradan fotoğraf çıkacak dedim.İnanmadı bana.
Sonra çat bastı ve yukarıdan fotoğraf çıktı.İLk hali bembeyaz olduğundan hah yalanmış işte dedi.Sonra renkler gelmeye başlayınca 'anaaa bak neler yapıyor bu japonlar 'dedi.
Sonra elinden alamadım kamerayı film bitene kadar çat çat :) Allah'tan bir seferde 10 pozluk film alıyor kamera :)
Bir de gif yaptım canım ananemden.Yüzündeki munzur gülümsemenin hastasıyım :)

Ananemin videosunu izlediniz mi?

15 yorum:

  1. ne tatlı bir anane benimkiler olsa o daneymiş ben yapamam der:)

    YanıtlaSil
  2. Süper anane :):) ...Çok sevimli yaaaaaaa.

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı bir anane bu anane:)) gerçi hepsi tatlı olur ananelerin ama ananene sarılıp öpesim geldi serrose^^

    YanıtlaSil
  4. Ahhh çok tatlı allah ömür versin.Ben anneannemi 2 yıl önce kaybettim.Benimki kamerayla değil ama kedilerimle fena cebelleşirdi hayvanları yakaladığı anda pestile çeviriyordu :)))
    YİNEDE TATLI VE HUYSUZ KADINIMDI BENİM....

    YanıtlaSil
  5. ne kadar tatlı!
    anneanneler de birbaşka oluyorlar ya, ben de anneannemi çok severim.

    bu arada tanrı uzun ömür versin hepsine, gençmiş seninki benimki 85 yaşında.

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı anneannen bayıldım, allah hepimizin anneannelerine uzun ömürler versin :)

    YanıtlaSil
  7. Cok seker ya, cektigi fotograflardan da koysaydin :)

    YanıtlaSil
  8. Çoook tatlı. 41 kere maşallah :D

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlıymış,eline de makina çok yakışmış...
    Bu arada ellerine bayıldım,tam çizimlik!
    :)

    YanıtlaSil
  10. Anneannelerin yeri hep ayrıdır. Seninki de çok tatlıymış, yaşına göre baya diri duruyor. EEee Ege hatunu ne de olsa:))

    YanıtlaSil
  11. ayy cok tatlı yaa yenır kı bu ananeeee masallah ona Allah uzun saglıklı omurler versın. :)

    YanıtlaSil
  12. Ananen çok şekermiş :)Görünce benim de aklıma ananem geldi.Allah bütün ananelere uzun ömür versin ve d bizi olara kavuştursun :)

    YanıtlaSil
  13. ay çok tatlı ve tonton bi anneanne ne güzel ısırasım geldi o yanaklarından kollarından filann oyşşşşşşşş keşke benim anneannemde böyle olsa ben resmini bloguma koysam yapmadıgı şey kalmazdı valllaa gerçi benim anneannem benden daha ünlü orası kesin

    YanıtlaSil
  14. oyy kurban olurum ne tatlı bir teyze buuuu

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül