20 Ağustos 2011 Cumartesi

Okuduğum Kitaplar (Japonya'da Olanlar) #2

 Paris Ne istediğimi Anlat Bana-Rachel Spencer
Bol bol Paris anlatımlı,eğlenceli bir kitap.Yazarın gerçek öyküsüymüş.

Kürk Mantolu Madonna -Sabahattin Ali
Siz hala okumadınız mı?burada anlatmıştım.

Kedi Hikayeleri-Derleyen Julia Bachstein
Özellikle kedi severler okumalı :) burada anlatmıştım.
 Tanrı ile Sohbet 1 -Neale Donald Walsch
Altını en çok çizdiğim kitaplardandır.Arada açıp açıp okurum.Bu kadar sevdiğim halde devamını okumadım hala utanıyorum.Kitaptan bazı alıntılar yazmıştım burada

Dewey-Vicki Myron
Bu da bir kediseverin okuması gereken kitaplardan kesinlikle.Beni başlarda sarmadı sonra öyle bir içine aldı ki sonunda ağladım yalan yok :(

Küçük Arı-Chris Cleave
Bu kitap elinizin altındaysa okuyun derim ama hususi almaya değmez.Beni kızdırmıştı biraz.Burada anlatmıştım


 Ufak Şeyleri Dert Etmeyin-Dr.Richard Carlson
Bu kitap da bana Sermoon dönüş yapınca geri gelenlerden.İlk çıktığında okumuştum ee madem gene elime geçti okuyayım bari dedim.Okuması kolay eh bir de uygulayabilirseniz süper bir kitap.
100 maddede sizin hayatınızı iyileştirmeyi vaad ediyor.Aslında bazı maddeler cidden uygulanabilir.

Momo-Michael Ende
Çocuk kitapları grubunda ama kesinlikle büyüklere de yazılmış.Okurken hayal gücünüze çokça hitap ediyor(en azından benim etti)Okunası bir kitap.

Ermişin Bahçesi-Halil Cibran
Halil Cibran'ı tanımak için kesinlikle ermiş kitabından başlamalısınız ama çevirisine çok dikkat edin.Bu kitabı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim malesef.Burada anlatmıştım.


 Yeşil Kitap-Elizabeth Rogers&Thomas M.Kostigen
Tamamen Amerika için yazılmış bir kitap hiç vaktinizi harcamayın derim ben.Burada anlatmıştım.

Cahillikler Kitabı-John Lloyd&John Mitchinson
Oku ve unut kitaplarımdan oldu.Pek bir şey kalmadı aklımda.Bir ara çok satanlardaydı şimdi ne durumda bilemiyorum.

İnsana Ne Kadar Toprak Lazım-Tolstoy
Benim en büyük sorunum klasiklerle.Klasik kitapların çevirilerinden ve yayınevlerinden çok şikayetçiyim.Kafasına göre çevirip,kısaltıp bir de isim koyup sürüyorlar piyasaya.Tolstoy'un bu kitaptaki öykülerini okumuştum ben başka bir yayınevinden başka bir kitap ismi ile.Keşke bu işe birileri dur dese!

Siz Hala Diyet Mi Yapıyorsunuz?-Tülin Şahin
Okudum ve kilo almaya devam ettim.Çünkü hiçbir şeyi değiştirmedim hayatımda.Keşke anlattığı gibi çabucak kilo verebilsek.Burada

Aşk Köpekliktir-Ahmet Ümit
Çok severek okuduğum kitaplardan oldu.Geç tanıştım ama telafi etmek istiyorum en kısa zamanda.Burada anlatmıştım.

Karanlığa Yolculuk-Sevil Atasoy
Okan Bayülgen sayesinde tanıştığım isimlerden biri.Kadının duruşuna,bilgisine hayrandım programlarda şimdi kalemini de seviyorum.Gerçek suç öykülerini anlatmış kitabında.Kanıt dizisinde işlendi bazı hikayeler.Kesinlikle okunası

Okuduğum kitaplar (Japonya'da olanlar)#1   14 kitap

Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#2 14 kitap

7 yorum:

  1. Sevil Atasoy,idolüm bende çok keyifle okudum.Tavsiye ediyorum.
    Cahillikler Kitabı hala satılıyor...
    Tülin Şahin'in kitabıda fena gelmedi.Diğerlerini okumadım ...

    YanıtlaSil
  2. dewey için ağlayan bi tek ben değilmişim:(

    YanıtlaSil
  3. Momo en sevdiğim kitapların başında geliyor:) Mutlaka herkese okutmalı.

    Paris ne istediğini anlat banayı en kısa zamanda alıp okumak isterim.

    güzel post:)

    YanıtlaSil
  4. Bazılarını okudum bu kitapların, okumadıklarımı da not aldım.

    YanıtlaSil
  5. Tanrı ile sohbet'i ne zamandır okumak istiyorum.
    Ama altı çizili olanını bulmam biraz zor olacak sanırım.. ;)

    YanıtlaSil
  6. Kürk Mantolu Madonna ve Küçük Arı okuduklarım arasında.Paris ne istediğini anlat banayı çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  7. kitap postlarını ilgiyle takip ediyorum..
    harikasın...
    ama kürk mantolu madonnayı beğenmeyen bir ben miyim acaba dite düşünüyorum artık
    Kalemlerine de bayılıyorum...
    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül