30 Ağustos 2011 Salı

25 Yaşım Teşekkür Ederim



Panik yok sizde hala 29 ağustos :)
Burada 30 ağustos yani benim doğum günüm.

25 yaş benim çok beklediğim bir yaştı,üzerine gereksiz anlamlar yüklemişim onca yıl.
25 olunca bir aydınlanma yaşayacağımı,bunca yıl anlayamadığım insanları anlayabileceğimi hayal etmiştim.
25 olunca anladım bazı insanlar anlamaya değmiyorlarmış.Aslında bunun pek 25 yaşla bir ilgisi de yokmuş.

25 yaşım benim kendim için yaşadığım,kimse için hayallerimden vazgeçmeden,değiştirmeden,değiştirilmeden,kendime kendi hakkımı vererek yaşadığım ilk senem.
Bu sebeple çok memnun kaldım ben 25 yaşımdan.
Teşekkür ederim 25 yaşım darısı 26 nın başına

İyi ki doğmuşum :)

Ben kurban bayramının 4. günü doğmuşum bu sene de ramazan bayramına denk geldi.Hoş her seferinde de bayram ya!Anlı şanlı Zafer bayramı :)

Ramazan ve Zafer bayramınız kutlu olsun.


Ve bütün hayalleriniz gerçek olsun :)


44 yorum:

  1. Mutlu Yıllaaar Serrose!
    İyi ki doğmuşsun, biz de seni tanımışız.

    Ps:Benim de doğum günüm 30 ağustos :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir günde doğmuşsun Sergülcüm... Tüm yaşamın , doğduğun günün güzelliğindeki bayram gibi olsun... Bayram sevinçleri, sürprizleri doldursun yaşamını...
    Sevgimle

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu ve huzurlu yıllara
    bizede bekleriz http://www.anindayorum.com/2011/07/hhwc.html

    YanıtlaSil
  4. Mutlu Yıllar sağlıklı uzun ömürler diliyorum. 46-56-76... ları da görmek nasip olsun inşallah :)

    Nice Senelere.

    YanıtlaSil
  5. O ne guzel fotograftir oyle?!

    Ve dogum gunun kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  6. nice nicee yaslara mutlu huzurlu ve de saglikla...

    YanıtlaSil
  7. Leöö bari 50. yaşını beraber kutlayalım bee, he?
    50.de şerefe yapalım bari, çakır olmadın ya bi kerecik benle...alacağım var çok pis yazarımm!
    Aha da kayda geçildi şuracıkta BANANEEEEE :))))

    YanıtlaSil
  8. iyiki doğdun serrose sergül :) iyi ki böyle güzel bir blog yaptın hayatını bizzlerle paylaştın :) uzun zamandan beri blog unu takip ediyorum ama bu ilk yorumum :) umarım yeni yaşında tüm dileklerin gerçek olur kocacığınla ömür boyu mutlu bir hayat sürersiniz :) allah nazarlardan saklasın sizi :)

    YanıtlaSil
  9. fotoğraf harika, mutlu ve umutlu yaşlar olsun serrose, doğum günün kutlu olsun. japon balığın ve diğer sevdiklerinle nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  10. Yeni beklenen yaşın kutlu olsun,seni hayal kırıklığına uğratmasın:))
    Sevdiklerinle mutlu bir yaşam dilerim...

    YanıtlaSil
  11. Ben 25 yaşımı değişik bir yerde kutlamak istiyordum. İşim gereği İstanbul'dan İzmir'e gitmem gerekmişti :) Annem o kadar güzel bir posta göndermişti ki bana ağlamaktan bir hal olmuştum. İki gün sonrasında sevgilim gelmişti İzmir'e. Hımm....

    Aradan 16 yıl geçmiş, ama dün gibi kalmış bak aklımda.

    25, 35, 45... Arada pek de fark yok. Keyifli, sağlıklı, huzurlu nice güzel yıllara...

    YanıtlaSil
  12. Nice yaşlara sağlıkla mutlulukla.
    Bir yolunu bulsaydım yarın buradaki bulutları yollardım sana Birde kalemlerimi :)

    YanıtlaSil
  13. deli:)

    iyi ki doğdun çünkü sen doğmasan bir çok lazım deli eksik olurdu.
    bence büyük bir kalabalık için bu çok ciddi bir durum.
    deliler ne olursa olsun korunmalı:)

    seni sevdim;)
    iyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  14. Yeni yaşını mutlulukla karşılaman ne güzel! çok tatlısın! ömrün boyunca mutlu ol, japon balığınla:)

    YanıtlaSil
  15. romantik komedi tadında daha nice mutlu yıllara...
    söylemezsem ölürüm o resim sanat çalışması gibi olmuş harikaaa :DDD

    YanıtlaSil
  16. nice mutluluk,sağlık dolu yıllara...

    YanıtlaSil
  17. Nice yaslarin olsunnn.en mutlusundan.ne guzel bir gunde dogmussun:) 26,daha miniciksin sen:)

    YanıtlaSil
  18. nica mutlu sağlıklı yıllara. eşimin de doğum günü. demek ki her sene seni de anıcam.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Ahhhh 20 yaşlar ahh ne güzel tadını çıkart canım 30'dan sonra çok çabuk alınıyor yaşlar :)

    Yeni yaşın yine sana iyi davransın, tüm mutluluklar seni sarsın, sevdiklerin kucaklasın!!!

    Bayramın da kutlu olsun canım.

    Kocaman öperimmmmm!

    YanıtlaSil
  20. doğumgünün kutlu olsun sergül, çok güzel bir bayramda doğmuşsun. sağlıklı mutlu nice senelere inşallah:)

    YanıtlaSil
  21. ne guzel bir fotograf:) iyi ki dogdun sergulcum:) nice nice mutlu yaslara!

    YanıtlaSil
  22. Serrose'm nice yaşlara her yaşın sana daha da büyük güzellikler getirsin
    seninde bütün bayramların kutlu olsun ^_^

    YanıtlaSil
  23. doğum günün kutluuu olsuuuunn:DD: burçdaş mışız meğersem:D daha nice yıllar geçirmemiz dileğiyle

    YanıtlaSil
  24. iyi ki doğdun serrose, iyi ki doğdun ve farkında olmadan da olsa bana tekrar cesareti, inanmayı hatırlattın. Biliyorsun :)

    Yoshi ile birlikte upuzuunnn kocamannn mutlu yıllara, sevdiklerinle, HEP mutlu olun inşallahh :))

    YanıtlaSil
  25. doğum günün kutlu olsun darısı bizim de başımıza iyi yaşlar :D

    YanıtlaSil
  26. Doğum günün kutlu olsun canım!!Umarım bu yılda geçen yıl gibi geçer!! ;)
    Hep mutlu ve balığınla ol..Kocaman öperim seni:*

    YanıtlaSil
  27. Mutlu yıllar;) iyiki doğdun ve nice yıllara ayrıca iyi bayramlar;)

    YanıtlaSil
  28. doğum günün kutlu olsun...
    25. yaşın sana uğur getirsin tatlım...

    YanıtlaSil
  29. İyi ki doğdun iyi ki burada yazıyorsun :) Yazdıklarını okumak gerçekten gülümsetiyor beni... Nice aydınlanma yaşanacak yaşlar dilerim ^_^

    YanıtlaSil
  30. Nice güzel mutlu daha bir sürü dileklerinin gerçekleştiği, balığınla aşkla dolu senelere sergül :)
    Bu güzel, seninle dolu blogu hayatıma kazandırdığın için teşekkür ederim ayrıca.. Her gün açıp ne yazmışsın diye bakmak o kadar güzel ki..
    Keşke elimde olsa da bunun karşılığında şirin mi şirin bir hediye gönderebilsem sana :) ama 2-3 sene daha bekle ki kendi paramı kazanıp göndereyim ;)
    Uzun oldu kusura bakma.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  31. Sağlıklı, mutlu nice yaşlara Sergül. おたんじょうびおめでとうございます :)

    YanıtlaSil
  32. üç güzel gün birden,istediklerini ,hayırlısıyla getirsin ...

    YanıtlaSil
  33. nice mutlu yıllara.hayatın da fotoğrafın kadar güzel olsun :)

    YanıtlaSil
  34. İyi ki doğdun! Nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim sana ailenle ve balıkınla:)

    YanıtlaSil
  35. Nice nice yaşlar olsun,sevdiklerinle...
    25 geride kaldı demek,moralini bozmak istemem ama bundan sonrası su gibi geçiyor hiç anlamıyorsun. :))) hehehe

    YanıtlaSil
  36. ben geç kaldim biraz... DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!! Saglikla, sevdiklerinle nice mutlu yaslara!!¨

    Zafer bayrami geçti ama yine de hem Zafer ve Ramazan bayramlarin kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  37. Nice yaşlara sağlıkla mutlulukla.
    Sevdiklerinle beraber....

    YanıtlaSil
  38. Mutlu yıllar. Yeni yaşın mutluluklarını katlasın inş. :)

    YanıtlaSil
  39. Hepinize guzel dilekleriniz icin kocaman kocaman tesekkur ediyorum ve kocaman amiiiin diyorum ;)

    hepimizin hayalleri gercek olsun

    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  40. Merhaba =)

    Blogunuza tesadüfen uğradım ve eski kayıtlara gele gele bu sayfaya ulaştım. Okuyup da yorum yazmamak zor, mutlaka birkaç satır karalayacaktım ama aynı gün doğduğumuzu görünce dedim ki bu post'un altına yorum yapmak kısmetmiş. Takipçinizim bundan sonra, Japonya'ya selamlar =)

    YanıtlaSil
  41. Sokak kedisi
    Hosgeldin :)
    Japonya`dan selamlar ;)
    Ayni gun dogmamiz guzel bir sey ;)

    YanıtlaSil
  42. 29 Ağustos da benim doğum günüm =)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül