28 Ağustos 2011 Pazar

Sen Ölünce Kim Ağlar?-Robin Sharma

 Yine bir kişisel gelişim kitabı ile karşınızdayım.Bu da Sermoon Türkiye'ye kesin dönüş yapınca bana kalan kitaplardan biri.101 madde ile hayatımızı daha anlamlı hale nasıl getirebiliriz onu anlatıyor.Genel olarak pek hoşlanmadım ama bazı maddeler denemeye değer.

 (ne yaptıysam da değişmedi fotoğraf)

Bu konuda ne düşünüyorsunuz cidden merak ediyorum.Ben elindeki kitabı er ya da geç bitirenlerdenim.Yarım bırakamıyorum ama düşününce bırakılmalı sanki?
 Bu maddeyi paylaşmıştım sizinle.Kesinlikle katılıyorum daha daha daha fazla fotoğraf diyorum.
 Bu benim yaptığım bir madde olduğu için gurur duyuyorum kendimle.Çizdiğim,planladığım 22 yılı bir kalemde silip yeni baştan başladım.İyi ki,iyi ki,iyi ki diyorum :)
Bu da benim çokça uyguladığım bir şeydir.Önce denerim,uğraşırım,dayanırım ama bir an gelir anlarım.Bu benim değiştiremeyeceğim bir şey böyle kabul etmeliyim.Olduğu hali hoşuma gitmiyorsa da artık ayrılık vakti gelmiştir derim.

Yani kitaba dönersek kişisel gelişime ilgi duyanlar ya da hafif,hemen okunur maddelere ihtiyacı olduğunu düşünenler okuyabilir.

Okunmayı bekleyen kitap sayısı 86
Okunan kitap sayısı 1
Kalan:85

Bol şans dileyin bana :)

12 yorum:

  1. Seneler once Mina Urgan,Bir Dinazorun Anilari adli kitabinda,kelek karpuzu nasil yemiyorsak,sevmedigimiz kitabi da bitirmek zorunda degiliz babinda birsey soylemisti.O zamandan beridir kendimi hic suclu hissetmiyorum kitabi yarim birakirsam,hem bazen bazi kitaplar bazi donemlere uymuyor,o yzuden de okunmuyor bence,bende hazir oldugum zaman icin sakiliyorum:)

    Benim okunucak-tamamlanmasi gereken kitap sayim 45:0)

    Bol sans bize,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bol şanss :)
    Ve bu kitap alınacak kitaplar listemde :)

    YanıtlaSil
  3. kişisel gelişim kitaplarını hiç okumam..Ferrarisini Satan Bilgede vedalaşmıştım Robin Sharma ile...

    Sermoon'un Türkiyeye kesin dönüş yaptığını bilmiyordum...İki kardeş oradasınız sanıyordum...


    U f seksen küsur kitabın var seni bekleyen süperrr... Toplu resimlerini çeksene.
    Öptüm çok

    YanıtlaSil
  4. Bol şanslar:):) İşyerimde Robın Sharma'nın Liderlik Bilgeliği kitabı hakkında sunum hazırlamıştım..Kitapları güzeldir..

    YanıtlaSil
  5. ben her kitabın okunmasına karşıyım hatta elşne alınca baktım sarmadı okumam neden mi?

    1)
    Dünyada milyonlarca kitap var benim hepsini okumaya ömrüm yetmeyecek neden sevmıyorsam sevebileceğim ve bana yarayacak milyonlarca kitap arasından yeni birini elime almayım. Vaktimiz değerli çünkü.



    2)
    Beden yiyeceklerle beslenir. Ruh okumakla vs.

    Ben sevmediğim yada miğdemi ağrıtan bedenime yaramayan bir şeyi yemiyorsam aynı saygıyı ruhumada gösteririrm !!!

    kitap seçerim elime geçen her şeyi okumam. Tıpkı bedenim gibi ruhum içinde yazı seçerim :)

    YanıtlaSil
  6. bence yıl sonunda kadar bitirceksin inanıyorum buna 2011 i kaç kitapla bitirdiniz postu yapcaksın hatta

    YanıtlaSil
  7. Cileksuyu Sibel
    Yani keske becerebilsem :s Mina Urgan guzel demis.o kitabi hala nasil okumadim kendime sasiriyorum almaliyim en kisa zamanda.
    Bol sans sana da :)
    Sevgilerimle

    Aysun
    tesekkur ederim.
    hadi bakalim umarim begenirsin

    Lale ablacim
    ben de evdeler diye okuyorum :)Ferrarisini satan bilgeyi ben de okumadim.

    uzun zaman oldu kesin donus yapali.uzun zamandir yalnizim :(

    hem super hem de degil ablacim suclu hissediyorum okuyamadikca.
    ben de opuyorum cok

    Mutemadiyen
    Tesekkur ederim.Okudugum ilk kitabi ama sanirim devam etmem okumaya :)

    milky
    ama iste onceden bilemiyorsun sevip sevemeyecegini :) ha ben anladigim yerde de birakamiyorum o ayri
    bazi kitaplar sonunda aciliyor tadini orada aliyorsun onu bekliyorum ben :)
    ama mesela Aydin Boysan gibi kitaplar ilk anda birakilmali keske yapabilsem :s

    Adsiz
    Moral oldu bana cok tesekkur ederim.Insallah biterler yenilerini alabilirim boylece :) Post gelecek zaten :) insallah

    YanıtlaSil
  8. Eskiden başladığım kitabı muhakkak bitirmeye çalışırdım. Ne olursa olsun o kitaptan birşeyler kazanabileceğimi düşünürdüm. Şimdi kitap eğer beni sarmıyorsa hiç uğraşmıyorum, direk bırakıyorum onu. Oknması gereken o kadar güzel kitap varken zorlamanın bir alemi yok. Ama eğer kitabı sevdiysem de defalarca okuyabilirim.

    YanıtlaSil
  9. Bende her kitabın zamanı olduğun inanırım.Eğer bir kitap tüm zorlamamıza rağmen gitmiyorsa,bitemiyorsa bırakıvermeli bir kenara.
    Zamanı gelince naılsa elimiz tekrar dokunuyor.
    Şimdiden iyi bayramlar,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. yani bu kadar olur! diyecektim ki zamanında mina urgan demişti ki ... diye, ama çileksuyu yazmış bile, tesadüfe bak!

    işte ben de o kitabı okuduğumdan beri sevmediysem bırakabiliyorum kitabı...

    bol şans sana!

    YanıtlaSil
  11. kitabları bitirmek hakkında.. bende aldığım kitabı bitirmek isterim, sonuna kadar dayanmaya çalışırım. Çokta yarım bıraktığım var, aklım onlarda kalmıştır da. Şimdi hatırlayınca yine okumalıyım dedim ama olmayınca olmuyor, belki o kitabı okumamamız gerekiyor.. Bu yazıdan sonra, umarım aklım onlarda kalmaz :
    )

    YanıtlaSil
  12. Ben de kitapları bitirmek isterim.Bazı kitaplar vardır,hem bitmesin istersin,hem sonunu merak edersin.Çok büyük bir çelişkidir :) Ama merak ederim kitapların sonlarını,beni tatmin edecek mi yoksa kafamda soru işaretleri bırakacak mı diye :) Şu sıralar da bu kitabı okuyorum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül