24 Ağustos 2011 Çarşamba

Okuduğum Kitaplar (Japonya'da Olanlar) #4


Bir zamanlar çik-lit ve cep boy kitap hastalığına tutulmuştım.O günlerde okuduğum kitaplar.Kısaca hepsi okunması zevkli,çabucak biten kitaplar.
 Sahildeki Evimiz-Jane Green
Burada anlatmıştım.

Kusursuz-Judith McNaught

Düğün-Nicholas Sparks



Sahilde Kafka-Haruki Murakami
Çok severek okumuştum burada. En vurucu yeri sonuydu sanırım.

Sınırın güneyinde,Güneşin Batısında-Haruki Murakami
Murakami'nin her kitabında kulağınızda müzik,damağınızda tatlar olur.Bu da öyle bir kitaptı.

İmkansızın Şarkısı-Haruki Murakami
Çok sevdiğim bir Murakami kitabı daha anlatmıştım burada.
 Kiraz Çiçekleri-Kavabata Yasunari
Oy oy en sıkılarak okuduğum kitaplardan biriydi.Tam kitap açıldı oh derken pat kitap bitiverdi.Burada

Yok Yere-Ryu Murakami
Azıcık mide bulandırıcı ama merak ettiren bir kitap hemen bitinlerden bu da.

Aşk-Elif Şafak
Severek okudum sonrasında daha çok Mevlana okumak istedim ama hala bunu gerçekleştirmedim.Burada

Siyah Süt-Elif Şafak
Yanlış zamanlama ile okuduğum bir kitap oldu sanırım.Burada.

Türkan Tek ve Tek Başına-Ayşe Kulin
İlk defa bir kitabı okuduktan sonra kendimi çok boş,işe yaramaz hissettim.Bir insan isterse neler yapabilirmiş ondan öğrendim.Keşke daha önce tanısaydım Türkan Saylan'ı.Zor zamanlarımda onu düşünüp hırslandırıyorum kendimi.İyi ki okudum bu kitabı.

Umut-Ayşe Kulin
Ayşe Kulin'in kendi hayat hikayesinin 2. kitabı severek okumuştum.

Okuduğum kitaplar (Japonya'da olanlar)#1   14 kitap

Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#2 14 kitap


Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#3 15 kitap



Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#4 12 kitap



8 yorum:

  1. Murakami'leri 3lenmiş görünce çok bozuldum kendime a :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba serRose,Sihay Süt-ü depresyonumun ciddileştiği zamanlarda okumuştum.Hiç bir kitap katı aralayamıyordum bile.Böyle vakit geçireyim derken ortadan başlayarak okumaya başladlm kitapı...
    O anda fark ettim ki,Elif`in bu kitabı sadece Elif`e ait bir otobiyografi değil.Karakterize ettiği içindeki benler hepimizde hemen hemen mevcut,bazıları ya aşırı duygusal oldukları için, bazıları da aşırı duygusallaştığı zamanlarda su yüzüne çıkarlar.Neyse uzun sözün kısası bu kitabın böyle bir anısı var bende `Karanlığımı` bir azcık olsada yanı başımda oturtarak sesini dinlemeyi denedim ve zaman zaman bunu başardım.Ondan kaçmamayı,onunla anlaşmayı,neden böyle oldum,neler oluyor benle diye aşırı derecede sorgulamam kendimi , kafadan düzdüğüm onca intihar planları ve mektupları ves,ves...
    Belki de ben kitabın vermek istediği mesajı ihtiyacım olduğu için aldım.Senin ihtiyacın olmadığına da sevindim :)
    Sevgi ile hoş kal.

    YanıtlaSil
  3. kitap okumak güzel şey.hele okuduğun kitaplar gercekten güzeller..
    insanın okudugu kitap aynası gibidir,kişiliğini yansıtr.

    kitAp okumak boş zamanı doldumk değilde bi iş huzur verci bi iş olarak görülmeli.haksız mıyım?

    japonyada yasıyormuşsunuz bu güzel olmalı,farklı lisan,farklı ruh halleri,farklı kişiler,farklı kültürler..

    :)yasamak,kitap güzel şey yani:)

    YanıtlaSil
  4. sen yazınca ilgimi çekmişti şimdi okuyorum sahilde kafkayı. haruki murakamiyle sayende tanışmış oldum, anlatımı çok güzel gerçekten...

    bi de ben öğenciliğimden beri mevlanayı okumak istemiştim de hala gerçekleştiremedim. Belki pat diye başlarım okumaya onu da...

    elif şafak'ın Araf ını okumadıysan öneririm. seversin bence. Konusu aidiyetle ilgiliydi. ben başka şehirde yaşarken okumuştum belki de bu nedenle çokkk etkilenmiştim.

    YanıtlaSil
  5. Çok özel olmazsa ne iş yaptığınızı sorabilir miyim?

    Bir de ben Turizm Rehberliği öğrencisiyim Kuşadası'nda. Bu yıl ikinci yabancı dilim olarak Japonca seçmek istiyorum. Ama çevremdeki herkes beni vazgeçirmeye çalışıyor. Çok zor, öğrenemezsin falan diye. Dil yapısı falan zor mu. Bazıları da sondan eklemeli bir dil olduğu için kolay öğrenirsin diyor. Kafam çok karıştı benim. Daha doğrusu biraz korktum. Zaten başka Almanca, Fransızca ve Rusça seçeneklerim var. En mantıklısı Japonca gibi duruyor ama. AMA işte...

    YanıtlaSil
  6. Kitaplar çok güzel.
    murukamiyi bie ben kaldım sanırım okumayan.
    Elif şafağın o iki kitabınıda okudum.
    Pinhanı bulursanız okuyun derim Elif Şafağın ilk kitabıdır ve çok güzeldir.

    YanıtlaSil
  7. vamos bien
    hahah bozul tabii :)

    Ayla
    Evet dedigin gibi benim o anda o kitaptan alabilecegim bir mesaj yoktu.Sana iyi gelmesine sevindim
    sevgilerimle

    Anci
    Kitap okumak candir!

    Kesinlikle haklisin!Ben hobi olarak kitap okuyanlari da anlamiyorum :)

    evet Japonya"da yasiyorum,esim japon :)guzel kesinlikle cok guzel yasamak ve kitaplar ;)

    Cakiltas
    Oh sevindim begenmene :)bitirince de yaz ama merak ederim :)

    ah ah ah ben de istiyorum ama nerden baslamali ki?

    Okumadim Elif Safak`in sadece ask ve siyah sutu okudum digerleri bekliyor simdlik.

    Elif Ayvaz
    cok ozel degil :) simdilik ev hanimiyim diyelim.Her daim yaptigim part time isler var ama onlar sayilmaz :)

    japonca konusmak kolay,okumak,yazmak ve anlamak zor.Okul iyi bir egitim veriyorsa alin derim ben karismak gibi olmazsa :)
    Ama en dogru karar sana kalmis ;)


    milky
    tesekkur ederim.
    Aaa hemen oku derim ben.
    Elif Safak listede hele bir evdekiler bitsin ;)

    YanıtlaSil
  8. Kiraz Çiçekleri her önüme gelene tavsiye ettiğim bir kitaptır. Lakin baskısı olmadığı için bulmak mümkün değil. Sahaflarda bile bulunamıyor. Bu da kitabı benim gözümde daha değerli yapıyor kkk. Şanslı hissetmelisin kendini hehe
    Kavabata Yasunari'ye bayılıyorum cidden. Betimlemelerinde boğulup gitmek istiyorum... Ah yeniden okumak istedim, okumaya heveslenip de okuyamayanlara hava atmak için kkk

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül