17 Şubat 2016 Çarşamba

Efsun'un Otopsi Raporu



Bu yazıyı okuyan iki insan tipi var!

Birincisi benim yol arkadaşlarım, olayı insani boyutunda merak edip dillendiremeyenler!

İkincisi fısır fısır mesajlarda, yorumlarda, maillerde neden öldü diye sorup,
yalan yanlış cevaplar verip, olmadı olayı abartanlar!

İkinci kısım nasıl da hızla okuyordur bu satırları!
Hadi söyle NEDEN ÖLDÜ EFSUN diyorsunuzdur Allah bilir!


İlk kim uydurdu bilmiyorum ama

BENİM KIZIM

ne ishalden
ne zehirli ishalden
ne rota virüsünden
ne yüksek ateşten
ne ilgisizlikten (evet bana bunu da dediniz ya)
ne kedi tüyünden
 öldü!

Polis Otopsi raporu der ki

ÖLÜM SEBEBİ BİLİNEMİYOR!
Yani benim kızımın gitmek için elle tutulur bir sebebi yoktu.

Vadesi o kadardı!
Allah onu bana 8.5 aylığına emanet etmiş ve geri aldı.

Yani ALLAH VERDİ ve ALLAH ALDI.

Sizin de ALLAH'ınız var değil mi? 
Umarım vardır da ARTIK fısır fısır konuşmaz,
yalan yanlış bilgi vermezsiniz!

Ben canımı yakanları affetmiyorum
hakkımı da helal etmiyorum!
Hepimizin inandığı öte dünya var ya!
İşte orada göz göze gelelim ALLAH'ın huzurunda!

Yol arkadaşlarım sizinle inşallah daha güzel yerlerde, daha güzel vesilelerle karşılacağız!

291 yorum:

  1. Allah sabır versin Sergül, daha fazla ne denebilir ki? Hem Efsun'a özlemin için sabır versin hem de bu tip insanlara katlandığın için.

    YanıtlaSil
  2. Allah sabır versin Sergül. Hz fatmanın kaderini yasıyorsun. Yine bebeklerin olacak sen çok iyi bir annesin

    YanıtlaSil
  3. Allah sana sabir versin, bu acinda bir de manyaklarla ugrasiyorsun. kedi tuyu bile akillarina gelmis �� kimsenin isi gucu yok sanirim.

    YanıtlaSil
  4. Yazdıklarını okudum ama yapacak yorum bulamadım... Sabır diliyorum ve ekliyorum, her zaman seninleyim...

    YanıtlaSil
  5. Bunu burda yayinlayip kendi canini nie acitiyosun be abla. Birak kotu olan kotuluguyle yasasin. Seni sen biliosun biz bilioruz. Yetmez mi

    YanıtlaSil
  6. Yüreği güzel ablam. En güzeli nı yaptım Rabbim e havale etmek. Biz dualar ediyoruz ablam. Rabbim.kalbini kiranlari cezasını verir elbet. Dualardasin

    YanıtlaSil
  7. İnsan gittikten sonra neden gittiğini bile sorgulayamıyor aslında gitti diyebiliyor sadece. Sebebini bilince ne değişecek Allah verdi Allah aldı diyoruz. Sergülcüm sen daima dirayetliydin ya da ben seni öyle görmek istedim. Her aklıma geldiğinde dualarımdasın, bitmeyecek tabii azalacak canım benim..

    YanıtlaSil
  8. Rabbim sabrıni versin canim. Gördüğüm ve takip ettigim kadarı ile Rabbimin emanetine 8.5 ay harika annelik yaptin. Taktiri ilahi Rabbim sabrını cogaltır insallah

    YanıtlaSil
  9. Satırları okurken tüylerim diken diken oldu bu kadar kötü bu kadar acımasız olmayın nolur 😢😳 karşımızdakinin bir ANNE" bizlerinde anne ve anne adayı olduğumuz gerçeğiyle acısını Paylaşın çok mu 😢😳

    YanıtlaSil
  10. Bensenin kalbini biliyorum ablacim. Dualarimdasin. Daha guzel yerlerde bulusucaz insallah. Sen gonlunu ferah tut. Seviyorum seni . kendine iyi bak ��

    YanıtlaSil
  11. Maalesef acını deşenleri gördükçe ben sinirleniyordum.Bu yazıyı keşke hepsi görseler.İnsan da vicdan olur da kadının acısı var zaten.Birde ben deşmeyeyim der de sürekli papağan gibi sormaz.Çok merak etse bile.

    YanıtlaSil
  12. Ah sergul'cum!! Insanin hayati bir kac dakika ile ne cabuk degisebiliyormus ki. Umarim ileri gunler senin hakettigin gibi bol isikli, umutlu ve gunesli olacak. Umarim ayakta durabilme enerjini asla kaybetmezsin! Ve umarim buralara kusup gitmezsin. Sen bilmeden bu kara gunlerinde bile bir suru insana isik ve umut oluyorsun. Iyi ki varsin!!! Ve yine umarim bu sinavi sinifta kalmadan atlatacaksin ve en zorlu sinavinda bu olmus olacak. Bundan sonra sadece asiri gulmek dolayisiyla gozunden yas geldigi gunler olsun senin icin.

    YanıtlaSil
  13. Allah sabır versin kardesim soylenenlere kulagini tika katlanabilmek zor bu tur insanlara duyma görme rabbim evlat acisini kimselere yasatmasin.

    YanıtlaSil
  14. Allah sabır versin kardesim soylenenlere kulagini tika katlanabilmek zor bu tur insanlara duyma görme rabbim evlat acisini kimselere yasatmasin.

    YanıtlaSil
  15. Yine yaziyorum hep yazarim. Allah sabir versin guzel kalpli Sergul ablaya. Efsun en guzel yerde hep sizi izleyecek. Bu dunyada belki basina kotu seyler gelecekti ve Allah onu en guzel yere yanina aldi..

    YanıtlaSil
  16. Bizim cocuklarimizda emanet bizlere rabbim ne zaman alir bilinmez bizlerde gidicez o yerlere bizden oncekilerde orda sizlere sabir ve metanet diliyoruz aklimiz hep sizle dolu ni tekim bunca seye ragmen yasama tutunmamiz lazim seni ve aileni allaha emanet ediyorz her yaptigin seyle seninle bizde seviniyoruz bizde üzuluyoruz..rabbim sizleri uzmesin..

    YanıtlaSil
  17. Slm sergul allah sahiddir bende o sekilde dusuundum sebebi ise cok ani olmasi vadesi meselesi tabiki ama sende sunu goruyorum iradelibir insansin hangi hastaliktan olsada olmasada sonucda bicilmis bir omur var onu yasariz efsun kizimiz gibi efsunumuz melekti ve gitti yarin sana sefaat edecek cok sansli ve gururlu durusun yeter allah hepinize ve hepimize uzun ve hayirli ömur versin AMÎNNN

    YanıtlaSil
  18. Allah ım sana sabır versin güzel yürekli insan. Hayatta iyi insanlar güzel olaylar karşına çıksın edenler bulur için ferah olsun kalbim seninle.

    YanıtlaSil
  19. Tevekkülüne hayran kaldım. Allah hepimize bu idraktan nasip etsin Allah sana ve eşine sabır versin. Seni seviyoruz ��

    YanıtlaSil
  20. canım benim kendini üzme böyle art niyetli kötü düşünceli insanlar için seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  21. Ben seni sessiz takip edenlerdenim bu yazını okurken o tatlı kuzucuğa tekrar üzüldüm derdi veren Rabbim sabrınıda verir öbür dünyada onunla doya doya olacaksınız inşallah sergül abla Rabbim herşeyin hayirlisini verir hayirlisi buymus bedende alanda o

    YanıtlaSil
  22. Benim bebegimin ölüm sebebide bilinmiyor. İnşallah efsunla oğlum arkadastır diğer tarafta

    YanıtlaSil
  23. Canım ablam benim. Allah'ın takdiri, meleğimize tekrar Allah'tan rahmet diliyorum.. Size gelince FESATLIKTAN İÇİ KOKMUŞ VE SURATINA YANSIMIŞ olan insancıklar; gerçek dünyada karşılaştığımız zaman, iyi-kötü ne konuşulduysa, hesap vakti hepiniz döküleceksiniz! Allah sizi ıslah etsin! Allah yardımcınız olsun! Yaşattığınızı; yaşamadan ölmeyeceksiniz!
    Kusura bakma ablacım, böyle şeyleri görünce öfkem dilime vuruyor. Seni cok seviyoruz, yanındayız❤️

    YanıtlaSil
  24. Canim canim canim her yazini okudugumda sana bir kez sariliyorum sen ne guzel bir insansin. Allah sabirlarin en buyugunu sana versin

    YanıtlaSil
  25. İnsanların ne acımasız, ne bencil olduğunu bilip her defasında hayal kırıklığı yaşıyorum. Bende anneydim ama acınızı anlayamam Rabbim size imtihanınızda yar ve yardımcı olsun. Evladınız cennet kavuştu da vay biz geride kalanlara. Allah gönlünüzdeki güzellikleri versin inşallah.

    YanıtlaSil
  26. Hiçbir zaman soramadım ve merak etmedim bir insanın acısının neyi merak edilir ki 😩 Allah sabrını bol versin abla 😖

    YanıtlaSil
  27. Sergul canım benim bu acıyı yaşamış bir insan olarak sadece sabır ve metanet diliyorum sana. İsyan eden kullardan olmadığımız için ne kadar şanslıyız, dediğin gibi Allah verdi Allah aldı gerisi boş...

    YanıtlaSil
  28. vesveseciler kendi kotu kalplerinin karanligindan o iyiligin isigini bulamazlar allah sana sabir versin o hep yaninda senin kalbinda bigun hepimiz sevdiklerimizle orda bulusucaz zaten onemli olan hayattayken iyi dogru insan olmak senin acin hafiflemez elbetteki ama allah sana saglik sihhat versin bol sabir versin kotu insanlara karsi

    YanıtlaSil
  29. Allah sana sabırların en büyüğünü versin canım kötü söz söyleyenlerinde Allah nasıl biliyosa öyle yapsın

    YanıtlaSil
  30. vesveseciler kendi kotu kalplerinin karanligindan o iyiligin isigini bulamazlar allah sana sabir versin o hep yaninda senin kalbinda bigun hepimiz sevdiklerimizle orda bulusucaz zaten onemli olan hayattayken iyi dogru insan olmak senin acin hafiflemez elbetteki ama allah sana saglik sihhat versin bol sabir versin kotu insanlara karsi

    YanıtlaSil
  31. Sergül ablacığım burada aile gibi olduk acıyı da sevinci de paylaşıyoruz.Tabi böyle bir acıyı ne kadar paylaşmaya çalışırsak çalışalım en büyük yük sende, biz onu sırtlanamayız. Seni çok seviyorum, çok güçlü bi kadınsın. Bu tür insanlara söyleyecek tek bir lafım bile yok konuşmak herkese kolay geliyor ne de olsa. Kendine çok iyi bak yanında olamasak bile her zaman arkanda olmaya çalışacağız.

    YanıtlaSil
  32. Cennette bir sefaarcin var. Sen cok guzel bir annesin. Yine bebelerin olacak iyi kalpli sergul.

    YanıtlaSil
  33. Rabbim sabirlar versin. Hic kimseyi evlat acisiyla imtihan etmesin.

    YanıtlaSil
  34. Ablam sen canini hic sıkma rabbim sabrini verecektir.Insanlar saece konusurlar.Sen sadece sabret ve dua et bende dualarimdan sizi eksik etmiyecegim.Tum gonlum sizinle

    YanıtlaSil
  35. Rabbim sabır versin güç versin kınayan herkes kınadıgını yaşamadan ölmeyecek...

    YanıtlaSil
  36. Bende 10 yil once 17 yasindaki kizimi losemiden kaybettim.2 gün içinde uctu gitti meleğim. "Nasil anlamadiniz","hastaydi sakladilar"gibi acimasiz sozlere muhatap oldum.Sizi hep sessizce takip ettim.Sizinle birlikte acilarim depresti.Ama cani gonulden inanıyorum ki ALLAH'IN huzurunda canimizi yakanlarla gozgoze geleceğiz. Allahim cennetinde bulustursun meleginizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşmanım bile olsa evlat acısı ile sınanmasın.

      Sil
  37. ALLAH ilk önce sana sabır ihsan eylesin segül, sonrada bu insanım diye ortalıkta dolaşıp her klavye sahibi olan, beynini tuşlara emanet edip, inanç yoksulu kalbi kötülükten kapkara olan mahlukları da allah ıslah etsin. seni çok seviyorum öncelikle bunu tüm yüreğimle söylüyorum. mutluluğunda ekran başında mutlu oluyordum alışverişine, kitaplarına hepsine ortaktım. arkadaşımdın. sen diyosun ya yol arkadaşlarım ( sende benim için yol arkadaşımsın ) acınla yandım. lisedeydim sen hayatıma girdiğinde, üniversitede her akşam konuğumdun çalışma masamda, genç kız olduğumda daha yakından anladım evliliğini düzenini (kısaca hayranım sana ) şimdi okulum bitti ve işe başladım hala takipteyim. ve sanırım senden kolay kolay vazgeçmem :) sen bilmesende aramızda duygusal bir bağın olduğuna inanıyorum. çok yorum yazıp seninle konuşamasam da seni sık sık takip ediyorum ( buarada bişey itaraf etmek istiyorum belki kızıcaksın bilmiyorum) türk hava yolları çalışanıyım ve türkiye japonya uçuşlarını ekranımdan takip edip edip mutlu oluyorum. fotograflarında bilet numaranı paylaşınca dayanamıyprdum çünkü :) lütfen kızma .. seni çok seviyorum...

    YanıtlaSil
  38. Ne olur takma takılma bu insanlara... acıyı yaşayan sensin biz senin sadece yol arkadaşların olarak acını yükünü hafifletmek adına burdayiz.. o kendini bilmezler de sussun artık.. Dünya çok küçük sen şimdi aydinda ben izmirde... birgün biryerlerde karşılaşmak dileğiyle....

    YanıtlaSil
  39. Bu haberi ilk aldığımda aklıma onlarca soru geldi; Sergül abla şuan nasıl (yanında ona güç verecek biri var mı -Yoshi abinin o anki iş durumunu bilmediğimden..), o an yalnız mıydı, nasıl dayanacak (nasıl dayanılır ki..) vs vs.. Ama yorumları görene hiç "Neden..." diye geçmedi aklımdan. Ne önemi var ki bu ayrıntının.. Tek merak ettiğim sen ve yazmaya devam edip etmeyeceğindi. Çünkü ancak bu yolla haber alıp, iyi olduğunu öğrenebiliyoruz. Biliyorum, burası senin günlüğün ve sadece yazmak istediğin zaman yazmak istediklerini yazıyorsun. Zaman zaman (aslında o an sinirin çoktan geçmiş olsa bile) birilerine sinirlendiğini dile getiriyorsun, bazen yalnızlığını paylaşıyorsun, bazen derdine ortak arıyorsun. Ama bu konuda yazmasaydın da ben ve benim gibiler asla "Neden..?" diye sormayacaktı. Sadece birilerinin merakı gitsin diye hiç gereği yok..

    YanıtlaSil
  40. Üzme kendini, neden gittiği önemli değil, önemli olan o bir melekti artık sonsuza dek melek. Yanındayız sıkma canını. Duyma kötü söz edenleri...

    YanıtlaSil
  41. allah sabır versin sergül abla artık bunların hiçbir anlamı yok. ne neden öldüğünün ne de nasıl öldüğünün her zaman böyle meraklı konuşan insanlar olur benim tavsiyem biliyorum çok zor ama bence kafana takmamaya çalış.biliyorum zaman her şeye iyi gelecektir. hayatımda sürekli izlediğim böyle hayat dolu bi insan herşeyin üstünden gelebilecek kadar güçlüdür.

    YanıtlaSil
  42. Allah sabırlar versin Sergülcüm. Acın seni kör etmediği için, her şeye rağmen yine de Allah'à sığınacak gücü bulabildiğin için ne kadar şanslı ve ne kadar da ruhu ferahsın. Biz buradayız. Ne zaman ihtiyacın olursa o zaman ve senin istediğin ölçüde.

    YanıtlaSil
  43. Allah sabır versin ablacm seninde dediğin gibi allah verdi allah aldı gereksiz yorum yapanları kafana takma sen onlar sadece konuşurlar lafın nereye gittiğini bilmezler

    YanıtlaSil
  44. Hiç canınızı sıkmayın açıklama gereği bile duymayın değmez boş verin Rabbim sabrınızı arttırsın❤💪

    YanıtlaSil
  45. Ablacım Rabbim sana ve ailene sabır versin. İnşallah Efsun cennetin kapısında "ben annem ve babamı almadan cennete girmiyorum" diyip sizin cennetinize vesile olacak. Sadece sabır.. seni seviyoruz.

    YanıtlaSil
  46. su an akşam ezanı okuyor bu keliöeleri yazarken.VADE bu kadarmış.ama o ne güzel bir duygu tattırmış sana şükürler olsun.onunla ANNE oldun. Anne Sergül sabrın sonsuz olsun kızım.Allah yanında olsun tüm evladını kaybeden Annelerin.

    YanıtlaSil
  47. Allah sabir versin. Benimde ikizlerim böyle nedensiz gidiverdi 3 yil önce. Aylarca kendimi yedim durdum, sebep aradim. Cok haklisin, vadeleri o kadarmis. Cennet bebegiymis onlar. Eminim simdi efsun cok mutludur, seni bekliyor. Tekrar kavusacagiz

    YanıtlaSil
  48. Yuce Allah minik efsunumuze gani gani rahmet eylesin.Onu cok seviyorum...

    YanıtlaSil
  49. Allah sabir versin. Benimde ikizlerim böyle nedensiz gidiverdi 3 yil önce. Aylarca kendimi yedim durdum, sebep aradim. Cok haklisin, vadeleri o kadarmis. Cennet bebegiymis onlar. Eminim simdi efsun cok mutludur, seni bekliyor. Tekrar kavusacagiz

    YanıtlaSil
  50. Allah yardım etsin sana bol bol sabır versin minik yavrum zaten melek oldu..Çok uzun cümleler kurmaya gerek yok..

    YanıtlaSil
  51. Sergül abla Allah sana ve ailene sabır versin. Unutma ki Allah sevdiği kullarına büyük acılar verir

    YanıtlaSil
  52. Canımmm baştan beri hiç merak etmedim ben şahsen veren belli alan belli ama şu yazdığın yorumları sana yapanlara varya nasıl kızdım senin gibi birini nasıl ilgisiz olarak görürler bu hakkı kendilerinde nasıl bulurlar ben olsam bende hakkımı asla helal etmezdim hep dualarımdasın rabbim acin kadar sabır versin sana ve ailene seni çok seviyorum güzel anne (yol arkadaşın .EMEL)

    YanıtlaSil
  53. Allah sana sabır, şunları yazdıranlara da gani gani belalarını versin.

    YanıtlaSil
  54. Efsunun güzel annesi bugünler geçer geçer de sızısı hep kalır. Allah kimseye bunu yaşatmasın sabır bol bol sabır. Dayanmak ve alışmak zorundasın ama biliyorum ki çok zor. Allah sabır versin bırak yaranı deşmeyi kendine zaman tanı. İzmir'e yolun düşerse beklerim gel. Kimse için yapmıyorsan bari Efsun için onun güzel hatırı için dayan.

    YanıtlaSil
  55. Sana saygı duyuyorum takdir ediyorum güçlü durusun metanetin için sen bizim yol arkaadsimizssin allaha emanet canım

    YanıtlaSil
  56. İnş abla çok istiyorum seninle tanışmak çok seviyorum efsunumu meleğinide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  57. İnş abla çok istiyorum seninle tanışmak çok seviyorum efsunumu meleğinide çok seviyorum

    YanıtlaSil
  58. Birincisi melek olmak için ikincisi sonsuza kadar senin olmak için gelmiş dünyaya
    Tekrar başın saolsun
    Yüce Rabbim sevginden çok sabrını versin sana

    YanıtlaSil
  59. Merakınız gitti mi yazık çok yazık ki kendi sıkıntılarınızı üzüntülerinizi unutup başkaları üzerinden en acısıda size ne iyiliği ne kötülüğü dokunmuş olan insanların heleki bir bebeğin üzerinden pirim yapmaya bıkmadınız ailenin acısıyla ugrasıp destek olacağınıza köstek olduğunuzu hiç bir zaman unutturmadınız dünya size cok dar görünecek her zaman.... Birileri size çok kötü ve acımasız olduğunuzu söylemiş miydi evet söyleyim ben o zaman acımasız iğrenç kişiliksiz mutsuz ve benim için her zaman şerefsiz kalacaksınız ....Allah bildiği gibi yapsın kendi ayıbınızla boğulursunuz inşallah 🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  60. İnşallah bir gün sizinle karşılıklı oturup sohbet edebiliriz sergül abla

    YanıtlaSil
  61. Ya sen ne güzel bir kadınsın iyi ki seni tanımışım şuan nedendir gozlerim dolu dolu okudum yazdıgın satırları..Allahım sana sabırlarn en bugunu versin hem acına hem de canını yakmaya devam eden bu yormları okurken..Gunun birinden insallah karsilarzda sımsıkı sarılırm sana ABLAM.

    YanıtlaSil
  62. Canı yanan bir anneye bunları söyletmek (yazdirmak)çok üzücü. Gerçekten Allah sabır versin! Takdiri ilahi... İnancını z ve tevekkülünüz sizi güzel günlere götürecek inşallah

    YanıtlaSil
  63. Ya sen ne güzel bir kadınsın iyi ki seni tanımışım şuan nedendir gozlerim dolu dolu okudum yazdıgın satırları..Allahım sana sabırlarn en bugunu versin hem acına hem de canını yakmaya devam eden bu yormları okurken..Gunun birinden insallah karsilarzda sımsıkı sarılırm sana ABLAM.

    YanıtlaSil
  64. Sergül'cüm, allah sabır versin demekten başka elimden bir şey gelmiyor... ne yalan söyleyeyim, evet merak ettim... ne oldu, neden oldu, niye bunlar oldu bu güzel aileye böyle, dedim. Am demek gerçekten dediğin gibiymiş, vadesi bu kadarmış. Güzel hatırları hep seninle olsun, Allah'ım gücünü, sabrını versin sana ve Yoshi'ye. Yeniden güldüğün fotoğrafları görmek de çok güzel! Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  65. Kalemine ve yüregine saglik baska birsey söylenmez güzel yazmisin en büyük duam hep sabir ve güc dilemek sana sergülüm baskada birsey diyemem saten...

    YanıtlaSil
  66. sergülüm bugün aklımdaydın yine.
    yine yol arkadaşımı dinledim sezen den.
    daha fazla bu insan kılığında ki sefillere ithafen bir şeyler yazma ne olur. onlar sınanmadıkları acının en azılı ahkam kesicileri sadece.
    senin için tek duam var, zaman işlevini yerine getirsin kafi!
    sevgiyle kal yol arkadaşım..

    YanıtlaSil
  67. Ahh Sergul, ben o iki tipe de girmiyorum. Ben bu yazını Efsuncugun gidiş nedenini öğrenmek için değil bebeginin otopsi raporunu okuyan bi anne olan sana ağlayarak okudum. Benim de bebeğimin ölüm raporu elimde. Doğum raporu ve ölüm raporunu bi arada saklıyorum. Ölüm nedeninin hiçbir anlamı yok, o Yüce Takdiri bilince.
    Bu dünyada senin ve melek kuzunun dedikodusunu yapanlar, sen Cennete bebeginin yanına çağrıldığında kıskanarak bakacaklar merak etme. O İlahi hesap günü var ve gelecek..

    YanıtlaSil
  68. Sevgisi kadar sabır versin Rabbim size...

    YanıtlaSil
  69. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  70. Sergül'cüm sen Efsun'u kaybettiğinde ben de karnımdaki 5 aylık bebeğimi kaybetmiştim. Senin yazdıklarını okudukça benim yüreğim parçalandı. Allah bana tekrar anne olma şansı verdi. Yaşanılanlar hafifledi. Inşallah sen de ikinci yavrunda teselli bulursun.

    YanıtlaSil
  71. Bu kadar aptal olabilirimi insanlar, bir anne 8.5 ay bakabildi de 8.5 ay sonramı bakmadı çocuğuna. Her anne bilir ki bebeğin en zor bakımı ilk üç aydır. Senin ne kadar iyi bir evlat ne kadar iyi bir anne olduğunu biliyoruz canım

    YanıtlaSil
  72. Bu kadar aptal olabilirimi insanlar, bir anne 8.5 ay bakabildi de 8.5 ay sonramı bakmadı çocuğuna. Her anne bilir ki bebeğin en zor bakımı ilk üç aydır. Senin ne kadar iyi bir evlat ne kadar iyi bir anne olduğunu biliyoruz canım

    YanıtlaSil
  73. Ilk defa yorum yapiyorum ama hep okudum sizi. Insanligin( insafsizligin) geldigi boyutu görmüş olduk. Acinizi bile yasatmadilar. Diyecek laf bulamıyorum onlara. Siz gerekli cevaplari verdiniz. Allah'a inancınız sizi ayakta tutacak. Bu acıyı bu sene iki kere yaşadım. Can dostumun oğlu 6 aylıkken kalp ameliyatı oldu ve vefat etti. Sizinle ayni acıyı yaşadım. Orda sizi bekleyen melek var sefaatci olacak. Peki acımasız yorum yazanlari kim kurtaracak öbür dünyada. Siz isyan etmeden acinizi yaşadınız. Allah yolunuzu açık etsin. ( Yol arkadaşı )

    YanıtlaSil
  74. Can'ı verende allah alanda, biraz inançlı olsun bakamadın diyenler.

    YanıtlaSil
  75. Ben Efsun ve otopsi kelimelerini Yanyana okurken bile bu kadar kötü olurken, insanlar neler düşünebiliyor. Sen başını dik tut, hep ileri bak. Çünkü güzel günler seni bekliyor. Sen iyi olmayı hakediyorsun. Sevgi'yle kal.

    YanıtlaSil
  76. Yüreği güzel kadın
    Seni uzun süredir sessiz sedasız takip ediyorum.Kızının ölümünü inan bir evlat sahibi olarak yüreğimden hissettim.İçimden dedim ki;bu kadın bu acının üstesinden Nasıl gelecek?
    Ama çok şükür ki resimlerinden gördüğüm kadarıyla biraz toparlamışsın ya da artık toparlanmak istiyorsun.
    Ah Canım senin güzel yüreğinden öperim

    YanıtlaSil
  77. Sergül Kardeşim... sana sabır diliyorum, dinginlik diliyorum... hayat bambaşka yollarla güzellikler sunsun sana... hergün ama hergün dualarımızdasın... kötü sözler söylenin ruhunda patlıyor sen hiç üzme kendini... biz bizi biliyoruz...

    YanıtlaSil
  78. Nasil bir aci oldugunu anlayamayan yaratiklara kafani takma canim allah sabir versin sen dimdik ayakta dur yeter seni sebiyorum

    YanıtlaSil
  79. Ne hissettiğinizi anlayabilmem mümkün değil ama acınızı paylaşıyorum. Rabbim sabır versin ne gelirse ondan. Kalbi kır tutmuş insanlar karşısındakinin neler hissedeceğini nasıl üzecegini bilemiyorlar Allah onları da ıslah etsin. Allah size eşinize sabır ve güç versin. En güzele emanet olun.

    YanıtlaSil
  80. İmtihan....sebebi sorulur mu Yaradana??? Rabbim güç kuvvet sekine bol sabırlar versin gönlünüze..💞

    YanıtlaSil
  81. Sen de demişsin vadesi bu kadardi diye. Aynen oyle Sergulcum. Allah imtihani verdi,sabrini da verir inşallah. Ahirette sizi karşilayacak masum bi meleğiniz var. Dualarda,ruyalarda buluşabileceğin, gozunu kapattiğin an hissedebileceğin. Sen gormesen de duymasan da daima yaninda olabilecek bi melek. Art niyetli insanlari gormezden gelmeye çaliş. İnsanlar acimasiz, dusuncesiz, fesat veya kiskanç olabiliyor. Tekrar Allah sabir versin. Umarim kirilacağin veya incineceğin bir şey yazmamisimdir. Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  82. Allah sabır versin:( allahın takdiri elden gelen bişey yok:( ama sen bu 8,5 ay içerisinde çok iyi bir anne oldun senin arkandayız o saçma sapan yorum yapanlara bakma sadece yorum yapmak için yorum yapan bir insan topluluğu merakları gitmiştir inşallah :/

    YanıtlaSil
  83. Bazı kişiler senin acını Düşünmez seni düşünmez bazı kişiler sana EFSUN vefat ettiği için yok oğluma sarıldım yok kızıma sarıldım bazıları ise ölüm sebebi arar niye öldü niçin öldü, bazıları ise senin acını paylaşır sana destek olur senin yolunda yoldaş olur sana her zaman destek olur ölümü araştırmak neden öldü demek yerine bir Fatiha okusa daha iyi olur o Yüzden ablacım Allah sabır versin inşallah herkes bir imtihanı var bu imtihan senin ablacım kendine iyi bak görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  84. Sanal ortamdan bi insani bu kadar sevebileceğim hatta buraya yorum bırakabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Şu an nasıl ifade edebilirim hiiiç bilmiyorum Allah sana sabır versin. İnan ki çok derinden bi sızı hissettim yazini okuyunca kendine iyi bak .

    YanıtlaSil
  85. Abla seni en iyi anlayan yaşadıklarını yaşayandır. Ben ancak empati kurabilirim Allah kimseye bu acıyı yaşatmasın. Derdi veten Allah dabrını da verir. Yolun sonu neresi bilrmem ama sonuna kadar senin yanındayım.

    YanıtlaSil
  86. Başlığı gördüğümde tüylerim diken diken oldu. Allah sana sabır, güç versin. Bir anneye sorulmaması gereken sorular soruldu, yapılmaması gereken yorumlar yapıldı.

    YanıtlaSil
  87. Allah sabir versin sergul hanim. Cok uzuldum duyunca 😔😔 dedikoduculara kulaginizi tikayin bosverin. Siz cok guclu birisiniz. Rabbim yardimciniz olsun. Hayirli saglikli nice evlatlar nasip etsin size.

    YanıtlaSil
  88. Sergül anlam bunu diyenler ne kadar inançlıdır rabbim sana sabır versin.

    YanıtlaSil
  89. Sergül anlam bunu diyenler ne kadar inançlıdır rabbim sana sabır versin.

    YanıtlaSil
  90. Neredeyse ilk günden beri yol arkadaşın olarak görüyorum kendimi, acını paylaşıyoruz ailece. Sabır diliyorum yine. Seviyorum seni.

    YanıtlaSil
  91. Sizi malesef bu olayla tanıdım o günden beri neredeyse tüm videolarınızı izledim öncelikle allah size sabır versin başka acı gam keder gostermesin ve ayrıca videolarda gördüğüm kadarıyla siz çok iyi güler yüzlü bi annesiniz sizin anneliginizi yargilayanlara tek bir söz söylenir kişi karsisindakini kendi gibi bilirmis o yüzden boşverin insanları anlamak çok zor benimde sekiz yıldır bebeğim olmuyor ve inanin ben kendi acimi yasayamiyorum dengesiz insanların sözlerinden bende onları sizin gibi öte dünyaya bıraktım.allaha email et olun

    YanıtlaSil
  92. Allah sabrını artırsın ablam. Rabbim herkesi görüyor. Kimse yaşattığını yaşamadan gitmezmiş ya bu dünyadan Allah herkesin mustehakı neyse onu versin.

    YanıtlaSil
  93. Sergül ablacım sizlerden ve bazı takipçilerinizden küçük olabilirim belki ama ben o bazı kesim insanlardan daha mantıklı konuştugumu düsünüyorum...sizin hiç haketmediğiniz sözleri duymanız heleki sizin bu imtihan günlerinizde...
    Sizin o tertemiz yüreğinizi kirletmeye çalışan pis sözler inanin ki sadece sizi ve ailenizi değil hepimizi üzüyor...
    SİZİ SEVEN KÜÇÜK YOL ARKADAŞINIZ(tabi ki kabul ederseniz)

    YanıtlaSil
  94. Allah sana sabir versin. :-(

    YanıtlaSil
  95. Sergül ablacım sizlerden ve bazı takipçilerinizden küçük olabilirim belki ama ben o bazı kesim insanlardan daha mantıklı konuştugumu düsünüyorum...sizin hiç haketmediğiniz sözleri duymanız heleki sizin bu imtihan günlerinizde...
    Sizin o tertemiz yüreğinizi kirletmeye çalışan pis sözler inanin ki sadece sizi ve ailenizi değil hepimizi üzüyor...
    SİZİ SEVEN KÜÇÜK YOL ARKADAŞINIZ(tabi ki kabul ederseniz)

    YanıtlaSil
  96. Böyle zamanlarda birşey söylerken birkaç defa düşünmek gerek.. İnsanlar o kadar acımasız ki, yanan canını daha da fazla yansın diye uğraşıyorlar.. Ama elbet Allah büyük, kimsenin yanına bırakmaz yaptıklarını.. Nurlar içinde yatsın küçük melek.. Allah bizim sabrımızı da sana versin..

    YanıtlaSil
  97. Allah tekrar sabırlar versin takdiri ilahi Rabbim öyle istemiş efsun sizi cennet kapısında bekliyor olacak buna inanın

    YanıtlaSil
  98. Allah tekrar sabırlar versin takdiri ilahi Rabbim öyle istemiş efsun sizi cennet kapısında bekliyor olacak buna inanın

    YanıtlaSil
  99. Rabbim dayanma gücü versin.Oyle gonlu buyuk ve guclu bir kadinsin ki.Kalpleri ve gozlerini kotuluk ve fesat burumus insanlar anlayamaz bunu.

    YanıtlaSil
  100. Hep bir sebebi olmasin keske diye dua ettim inanirmisin. Cunku olasi herhangi bir sebep sende ve Yoshi de vicdan azabi yaratacakti. Tek cumleyle ozetlemissin iste Allah verdi Allah aldi. Hepimizin cani emanet degil mi sonucta. Allah sana ve esine sabir versin. O densizleri de Allah nasil biliyosa oyle yapsin. Seni seviyorum

    YanıtlaSil
  101. Hep bir sebebi olmasin keske diye dua ettim inanirmisin. Cunku olasi herhangi bir sebep sende ve Yoshi de vicdan azabi yaratacakti. Tek cumleyle ozetlemissin iste Allah verdi Allah aldi. Hepimizin cani emanet degil mi sonucta. Allah sana ve esine sabir versin. O densizleri de Allah nasil biliyosa oyle yapsin. Seni seviyorum
    Bizdenesintiler
    Olcay

    YanıtlaSil
  102. Abla yemin ediyorum universitede ogrenciyim bayadir internetle alakam yok görünce sok oldum allah sabır versin ablammm

    YanıtlaSil
  103. Abla yemin ediyorum universitede ogrenciyim bayadir internetle alakam yok görünce sok oldum allah sabır versin ablammm

    YanıtlaSil
  104. Rabbim acınızı hafifletsin...♥

    YanıtlaSil
  105. Abla yemin ediyorum universitede ogrenciyim bayadir internetle alakam yok görünce sok oldum allah sabır versin ablammm

    YanıtlaSil
  106. Allah onları bildiği gibi yapsın ablacım üzülme lütfen:(

    YanıtlaSil
  107. Sen Allah'ın emaneti meleğine cok cok iyi baktın, cok iyi bir anne oldun. Kavuşacağınız güne kadar rabbim sabırlar versin.

    YanıtlaSil
  108. Allah sabır versin umarım atlatırsınız....

    YanıtlaSil
  109. Allah sabır versin umarım atlatırsınız....

    YanıtlaSil
  110. Sergülüm, sen güzel kalbini böyle fesat ve hainler için sıkmamaya çalış.. Allah verir Allah alır bize de susmak düşer.. Seni önce Allaha sonra eşin ve ailene emanet ediyorum ❤

    YanıtlaSil
  111. Hangi insan (ki insan mı denir bilemedim onlara bilemedim) bir anneye çocuğu için ilgizlikten öldü diyebilir onlar nasıl böyle bir yorum yapabilirler anlamıyorum yüreğin nasıl yanıyor da onlar nasıl daha da yüreğini yakabiliyorlar sen onları takma biz her zaman senin yanında olacağız senin için de güzel günler doğacak hep beraber görücez inşallah.

    YanıtlaSil
  112. Allah size ve ailenize sabır versin... Sizin anneliğinizi sorgulayanlar dönüp kendilerine baksınlar içinizi ferah tutmaya çalışın... Bu durumda en iyi ilaç aileye sarılmak yarayı beraber sarmak...

    YanıtlaSil
  113. ...... Nasıl bir vicdansızlıktır bilemiyorum... Böyle büyük bir acı üzerinden saldırmak, böyle bir acıyı kanırtmak, kanatmak...Tekrar sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  114. Sevgili Sergül tüm kalbimle ettiğim dualarımdasın. Allaha olan inancın ve geçen zaman yaralarini en guzel sekilde sarsin istiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  115. Senin acına tuz basanları Allah ıslah etsin.Canım Sergul ablam.Allahtan güç kuvvet metanet diliyorum senin için.Cennette bir olacaksınız inşallah..Senin güzel kalbinden öpüyorum.Senin için dua ediyorum Rabbimden.Acini hafifletsin,kalbine su serpsin..Dualarım seninle.

    YanıtlaSil
  116. Sergülcüm dünya üzerinde kötü insan o kadar çok ki sana bu sözleri söyleyenler insandan da beter bişey gerçi ama biz hepimiz çok iyi biliyoruz ki Efsun meleğimize sen hep çok iyi baktın neyin var neyin yoksa verdin ama dediğin gibi maalesef vadesi bu kadarmış allah çok sevmiş kuzumuzu sen kulak asma sakın kimseye biz seni çok seviyoruz her zaman yanındayız.

    YanıtlaSil
  117. Can Sergul oncelikle selamlarimi sunmak isterim Allahim kolaylik versin sana ,kimse evladini daha doyamadan topraga vermek istemez. Rabbim kolayligini ve sabrini versin sana ve bu aciyi tatmis olan tum annelere ve babalara .Allah kimseye kaldiramayacagi yuk vermezmis sen cok guclu bir kadinsin.ins.bir daha bebek sahibi olursun cunku senin gibi annelerin yetistirdigi cocuklara cok ihtiyaci var dunyanin ...Egerki bilmede kirici bir soz yazdiysam af ola .sevgilerimle Emel...

    YanıtlaSil
  118. Umarım okursunuz yorumu. Bu gece sizi rüyamda gördüm ben ve arkadaşlarım çiftlik gibi bi yerden çıkıyorduk, siz de giriyorsunuz. Annenizi ve ablanızı görünce hemen arkadaşlarından ayrılıp sizi bekledim. Görünce gözlerim dolu size sarıldım ve aynen şunu dedim "sana söylenen kötü şeyleri görme, hala iyi insanların olduğunu da unutma" gerçek gibiydi. 😢 Herkes kendi renginde yaşar hayatı kötülük besleyen de kendine iyilik besleyen de.. Seni seviyoruz.💕

    YanıtlaSil
  119. Yol arkadaşların sadece yanında oldu...hiç bir konuda merak söz konusu değildi..Allah verdı.Allah aldi dedik...ömrü bu kadarmış...sabır...sabır...utanacak bir yüzlerı varsa utanırlar belki...

    YanıtlaSil
  120. Ne zaman bir anneye bunları yazdıracak kadar kötü insanlar olduk...Allah sana sabırlar versin sergul abla... Sen çok iyi çok güçlü bir kadinsin bizler yanındayız

    YanıtlaSil
  121. Cahil ve kalpsiz insanlar için o güzel kalbinizi hiç ama hiç üzmeyin meleğiniz hep sizinle...

    YanıtlaSil
  122. Allah yardımcın olsun ablam bu süreçte yanındayız,güzel yürekli insanlar bu dünyada çok az sende onlardan birisin

    YanıtlaSil
  123. yazdığın satırlar kurduğun cümleler her şeyi o kadar güzel ifade ediyorsun ki kızgınlığını sevgini acını bile rabbim seni öyle sabırlı öyle güçlü yaratmış ki şaşırıyorum her şeyinle taktir ediyorum benim annemden sonra gözümde en güçlü kadınsın her şeye iyi bakış açın var acına zaten sabır dilemekten başka elimden bişey gelmez umarım daha daha sabırlar versin hepimiz çok büyük acılardan geçiyoruz ki senin ki tabi ki çok başka her gün her gün sabır diliyorum allahtan sana seni düşünmeden şuan neler hissettiğini bilmeden öğrenmeden duramıyorum allah tan ki hayatımızda sın ve ben kendi adıma da herkesin adına da konuşuyorum hepimize ayrı güç ayrı güven ayrı sabır veriyorsun bambaşka bir kadınsın herşeyin en iyisini hak ettiğini düşünüyorum o vesveselerle o dedikodularla atıp tutmalar la işleri güçleri hasetlik fesatlık olan insanları rabbim bir gün öyle bir karşına çıkaracakki dilerim yerin dibine girerler seni böyle acıttıkları için keşke senin için yapabileceğim bişey olsa dua dışında hani birgün bişeyler yazıp silmiştin ya açıkcası okuyamadım merak etmiyorum yanlış anlama sadece diyeceğim o ki yaşadıklarına yakın şeyleri bende yaşadım daha 26 yaşındayım ama insanların beni yıpratmaları acıtmaları o kadar canımı yakmıştı ki bil senin zamanında çektiğin acılardan bende aynı nasibi aldım yine de güçlüyüm senin kadar değil belki ama gözümün önüne hep annem geliyor ne olursa olsun diyorum bu yaşamı hiç yoktan onun gücüne varlığına dayanarak sürdürebilirim seninle çok ama çok ortak noktamız var buna burcumuz doğum günümüz vs dahil sen 30 da doğmuşsun bende 29 ağustos sende babndan yana yanlızsın bende annem tek başına herşeye göğüs germiş senin kide sende acıların içine dalıp çıkmışsasın bende yani demem o ki sanırım bize en çok dayanma güzünü rabbim ondan sonrada annelerimiz veriyor rabbim başımızdan eksik etmesin sanırım çok konuştum ama sadece bil öyle güzel bir insanki öyle seviliyosun ki seni incitecek kırıcak bir cümle sarfetmemişimdir umarım sevgiler emel

    YanıtlaSil
  124. Yolun neresinde oldugumuz onemlidir elbette ama yolumuzda karsilastigimiz insanlarda cok onemlidir. İyiki sizin gibi insanlar hala var...

    YanıtlaSil
  125. Söylenecek her şey boş aslında ama Allah sevgisi kadar sabır versin Sergül.. Yol arkadaşların olarak dualarımızdasınız..

    YanıtlaSil
  126. İnş güzel günlere güzel kalpli insanlarla hepimiz için dileğim tüm vicdan sahibi insan kalanlara

    YanıtlaSil
  127. Cahil, kötü niyetli insanlar çekinmezler. Akıllarına geleni söylerler, yazarlar. Böylelikle birilerinin aklında kalırlar, gündem olurlar. Çevremde öyle kişiler var ki abartma bunda ne var diyecek cüreti gösteriyorlar. Allah aynı acıyı yaşayan herkese sabır ve geleceğe dair umut versin. Senin gibi iyi niyetli insanlar da hep mutlu olsun☺️

    YanıtlaSil
  128. Her ne olursa olsun acın acımız, üzüntün üzüntümüz oldu, Allahım sana sabır versin. Bir melekle taçlandırıldın meleğimiz güzel bir bahçede bizleri bekliyor, onun kalbi hep seninle olacak, sen de bizim dualrımızdasın güzel ve güneşli günlerin için Allahım hep yanında olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  129. Sabır dilemekten başka ne denir bilemiyorum. Sadece o ikinci kısım için tek sözüm var; allah yapılan hiç bir şeyi karşılıksız bırakmaz.

    YanıtlaSil
  130. Ah Sergul ah, sana su satirlari yazdirmak zorunda kalanlar utansin. Giden gittikten, cigerin yandiktan sonra nedenlerin, nicinlerin ne anlami var. Allah sana sabirlarin en buyugunu versin. Yuzun yine gulsun, kalbinin agirligi hafiflesin insallah en kisa zamanda.

    Sevgiler,
    Nyuu

    YanıtlaSil
  131. Allah sabır versin ne güzel yazmışsin Allah verdi Allah aldı... Rabbim acıni hafifletsin inşallah hayat dolu, mücadeleci yol arkadaşımız.

    YanıtlaSil
  132. Cnm benim,
    Çok güzel bir sonuç çıkmış, dilerim acını hafifletmistir. O bahsettiğin kişilerin söylediklerinden birisi çıksaydı, kendini suclayabilirdin. Dilerim acınla basedebilme gücün hep olur. Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
  133. keşke karsilasabilsekte size sarilsam 😞 benim ablam yok sizi bir abla gibi görüyorum en bastan beri szin takipcinizdim hep okuyorum yazilarinizi ilk kez yorum yapiyorum umarim görürsünüz sevgiyle sabirla kalin

    YanıtlaSil
  134. Öyle bi durumdur ki eminim size ne yazılsa ne söylense can acıtır. Kimseyi umursamayın Allah'a havale edin yaptığınız gibi. Sizi seviyoruz, dua ediyoruz. Allah hep güzel günler göstersin. Sabırlar, ferahlıklar versin.

    YanıtlaSil
  135. Bazı şeylere sebep aramamak lazım Sergül, olacak olan öyle ya da böyle oluyor.Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin, bunları söylemiş olanlar bu sonuca da inanmayacaktır zaten.

    YanıtlaSil
  136. Allah yar ve yardımcın olsun, kalbine ferahlık bahşetsin.. ❤️

    YanıtlaSil
  137. Allah'ın adaletine inanırım Sergülüm.Bir gün bu (ağzımı bozmak istemiyorum)kötü niyetlilerde görecektir karşılığını.Rabbim rahmet eylesin kalbimdesin...Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  138. Allah yardimciniz olsun sergülcüm, sebebi olsa da olmasa da ölüm hepimizin sonu. Bunu bilmeyerek soranlari da allah affetsin, acını yaşarken seni daha da cok uzenleri Allah a havale ederek en dogrusunu yapmışsın. Tekrar sabirlar dilerim

    YanıtlaSil
  139. Canım yanıyor Sergul abla.. bu nasıl birşey.. Allahım sana sabırlar versin. Allahım sana yeniden evlat sahibi olmayi nasip etsin. Seni seviyor ve kocaman sabırlar diliyorum. Kendine dikkat et ablacım. Bu dünyada bir anne olmak birde çocuk olmak çok zor. BiZ büyüdük ve kirlendi bu dünya. Ama kalbinde karanlık taşımadan yaşamayı başarmak.. işte bütün mesele bu ablacım. Sen bun basarabildigin için yeniden ve yeniden şükret. Kalbinden ruhundan öpüyorum

    YanıtlaSil
  140. okurken tekrar içim sızladı.her mesajımda aynı şeyleri yazıyorum ama denilebilecek tek şey bu..Rabbim büyük sabır versin.bahsettiğiniz ikinci tip insancıklara gelince..Allah onlarada azcık vicdan versin inşallah..

    YanıtlaSil
  141. Antalyada olduğun sürede seni görmeyi ben de yol arkadasinim deyip sabir dilemeyi cok istedim ama nasip olmadi... seni üzen insanları yanında bir sürü yol arkadaşın var lütfen unutma... dualarimiz hep seninle

    YanıtlaSil
  142. Hz.Fatıma ya yaren olmusun ne mutlu...ne mutlu acisinda Allah diyene...senin gibi anneye ne mutlu...sil gözünün yaşını..dur hele bu dunya yalan...bil ki var bi sebebi...

    YanıtlaSil
  143. Allah sabir ihsan eylesin sana birgun umarim karsilasiriz sen benim idolumsun sakin unutma sen herzaman yanindayim...

    YanıtlaSil
  144. Allah sabir ihsan eylesin sana birgun umarim karsilasiriz sen benim idolumsun sakin unutma sen herzaman yanindayim...

    YanıtlaSil
  145. Sergül dünyada çesit çeşit insan var.Bu acılı zamanlarında bir de insanların düsüncelerine takılıp kendini üzme.Kimisi meraktan ince düsünemeyip seni kırmıs olabilir.sebebini merak etmis olabilir.seni ilgisizlikle suclayan vicdansiz haric.onun gibi insanlar azınlıkta.Senin acını paylasan,üzülen bir sürü insan var.senin icin dua eden.Çok seviliyorsun.Senin yasadigin üzüntüyü yasayanlar var takipcilerinden.Sevdiklerini kaybedenler var senin gibi.Veya gelecekte bunu yasayabilecekler var.Hicbirimizin ne yasayacagi belli degil.Göç var bu dünyada öteki aleme.Zor ama gercek canım benim.Kendini yalnız görme.kisiligini cok sevdigin iyi insana esine tutun.Annene,ailene tutun.Seni sevenlere tutun.İnşallah yeniden anne olursun.Benim annem de ilk evladını kaybetmis.Efsunun yerini kimse tutamaz ama tesellisi olur.

    YanıtlaSil
  146. Sen bizi biz seni anladik varsin anlamasin kalbi olmayanlar. Rabbim hayirli kapilar acsin sana bu gunlerini aratmasin insallah. Daha zor sinavlardan esirgesin. Dualarimdasin.
    Don yuzunu gunese,bulutlar oksasin yanaklarini dagitsin ruzgar saclarini ve sen hic uzulme yil arkadasim...

    YanıtlaSil
  147. Her gece dualarima seni ve aileni ekliyorum. Ekliyorum ki Rabbim sabrindan versin.

    Fesatlara da gelince Rabbim onlari da nasıl biliyorsa öyle yapsin.

    Senin ve ailen ile aldığımız her iyi haber bizi mutlu ediyor. Hep iyi ol insallah.

    YanıtlaSil
  148. Sen bizi biz seni anladik varsin anlamasin kalbi olmayanlar. Rabbim hayirli kapilar acsin sana bu gunlerini aratmasin insallah. Daha zor sinavlardan esirgesin. Dualarimdasin.
    Don yuzunu gunese,bulutlar oksasin yanaklarini dagitsin ruzgar saclarini ve sen hic uzulme yil arkadasim...

    YanıtlaSil
  149. Kimse bir anneye bu kadar vicdansız yorum yapacak kadar bilinçsiz ve vicdansız olmasın artık. Günlerce kendime gelemedim Efsun'u kaybettiğimizi öğrendiğimde. Allah size sabır versin, insanlar şeytanlaşmış.

    YanıtlaSil
  150. O.kadar ilgilenmedimki yeminle hic ama hic merak etmemistim.şu başlığı gorene kadar aklimin ucuna bile gelmedi neden olduğu, ölüm olayinin niyesi yoktur bana göre
    Vadesi gelen vesile olur birşey ve gider
    Allah sana cokkkk buyuk sabir versin
    Biz ,ben her.zaman yanindayiz
    Duam seninle yuregin.ferah bulsun ins allah acini hafifletsin dayanma.kuvveti versin

    YanıtlaSil
  151. Ne kadar doğru bi cümle kurmussun ALLAH ona 8.5 aylık ömür biçmiş o kadarlık bi zaman emanet etmiş ve o süre doldu bitti bu sure iste 50 yil olsun ister 5 ay ne zaman olsaydı herzaman erken olacaktı insanlara gelince onlarin herzaman soylecek nedense fesat düşünceleri illa oluyo sen bunları hic duyma bile senin vicdanin rahat olduktan sonra herkezin söylediği boş Allah sana sadece sabır dayanma ve yasama gücü versin inşALLAH daha büyük aci vermesin...

    YanıtlaSil
  152. Sergul Aplam birsey soylemek istiyorum.elhamdurillah hepimiz muslimaniz ve nazarada inaniyoruz.ben ilk haberi duydugumda ilk aklima gelen bu cocok kesin nazardan vefat etmistir demistim esime cunku okadar guzel bir bebekti ve cok on plandaydi sosyal medyada.neyse aplam allah bir tanesini aldi bir tanesini verir kucagina.uzulme apla

    YanıtlaSil
  153. Rabbimize olan inancıniz sizi her daim ayakta tutacaktir ve umarım hayırlı zamanda en az efsununuz kadar tatlı bi evlat nasip etsin ve yaşadıklarınız bi imtihan olarak kalsın Allah gönlünüzè göre versin💖

    YanıtlaSil
  154. Rabbimize olan inancıniz sizi her daim ayakta tutacaktir ve umarım hayırlı zamanda en az efsununuz kadar tatlı bi evlat nasip etsin ve yaşadıklarınız bi imtihan olarak kalsın Allah gönlünüzè göre versin💖

    YanıtlaSil
  155. Allah sabır versin Sergul. Sen bilmesende kardeşim bildiğim insan. Ölüm sebebi ne olursa olsun aslında Allah verdiği gibi aldı. Ama biz insanlar illaki bir neden arıyoruz. Ölümü de doğum gibi kabullenemiyoruz. Halbuki zor olsa da bu da doğal bir durum. Sen bu konuda çok yol kat ettin. Allah sabır versin. Gereksiz ve lüzumsuz insanlarda allahindan bulsun.

    YanıtlaSil
  156. Öyle diyenlerin ağzını burnunu kırarım . Lan bilip bilmeden yazmayın konuşmayın. Kimse bilmez kimin ne çektiğini. On gündür bebeğimnyoğun bakımda. Şu iğneli sözlerinize son verin.

    YanıtlaSil
  157. ablam guzel ablam sen boyle insanlara aldiris etme bunlar insanmi diyil allah korkusumu yok evlatlari yokmu ya seni acin dunyanin en acisi acini paylasiyorum nekadar yazsamda acini hafifletmez biliyorum keske hafifletse hic bir anne evladinin ayana tas deymesini istemez nasil konusa biliyorlar sinirimden oluyorum bunun bir tek adi var vicdansizlar allaha hevale et guzel ablam allah bir kapini kapatir obrunu acar seni cok opuyorum

    YanıtlaSil
  158. Merhaba...öncelikle küçük meleğe Allah rahmet eylesin...Allah siZe sabır versin...keşke elimizden bir şey gelse😔Yalnız ölüm nedeni merak edili,çünkü çok sevdiğimiz bir bebekti...haberi birden duyunca mesela ben şok oldum ki ben 26 yıllık bir öğretmenim..çünkü çok ani bir ölüm haberiydi...tabii ki hiç yorum yapmadım...siz yazarsanız öğrenirim dedim kendi kendime ve rahmet diledim içimden...takdir İ İlahi ....hepimiz
    İçin yaşanacak bir olay...yorum yazanların çoğunun kötü olduğunu pek düşünmüyorum aslında ama tabii ki az da olsa var kötü niyetli bir kesim...onlara da ne denir bilemedim ....sevgiler....

    YanıtlaSil
  159. Allahım verdi Allahım aldı nasıl güzel bir düşünce allahım sabır versin neden öldüğü neden bu kadar merak ediliyor o bir melekti uçtu gitti buda senin imtihanin önemli olan bu imtihanı en güzel şekilde geçmek dualarimdasin herkes bilsede konuşur bilmesede sana kötü gelen insanları hayatından çıkar allahım sana yine bir melek nasip etsin

    YanıtlaSil
  160. Allahım verdi Allahım aldı nasıl güzel bir düşünce allahım sabır versin neden öldüğü neden bu kadar merak ediliyor o bir melekti uçtu gitti buda senin imtihanin önemli olan bu imtihanı en güzel şekilde geçmek dualarimdasin herkes bilsede konuşur bilmesede sana kötü gelen insanları hayatından çıkar allahım sana yine bir melek nasip etsin

    YanıtlaSil
  161. Allah sana ve esine sabirlar versin sergulum.

    YanıtlaSil
  162. Oncelikle basınız sağolsun. Ben olayı ilk duyduğum andan beri birseyler yazmak istedim ama bir anneye bu kadar üzüntülü ken ne yazılır bilemedim bir anne olarak.günlerce içimden ağladım sizinle.isim gereği soke ye geliyorum aramak istedim sizi ama kendimi nasıl tanıtırim bilemedim.sanırım. en çokta ne yapacağımı bilemedim sanırım. İnsanlar gerekli gereksiz konuşur bilmezler karşı taraf më hisseder.o yüzden bu sizin hayatınız çokta takılmayın insanların dengesizliklerine.yazılanları size ilk defa az çok okudum.üzüldüm insanların zekalarinin bu kadar basit olmasına. Ben bir dahaki soke seyahatimde uygun olursaniz tanışmak isterim.size ig dan dm den telini göndericem. Görüşmek isterseniz watsapptan haberleselimm. Sizi daha güzel günlerde görmek dileğiyle. Jumanji35

    YanıtlaSil
  163. Tekrar basiniz sagolsun.. rabbim sizlere sabir versin.. birgün elbet kavusacaksiniz kiziniza.. o simdi bir melek..

    YanıtlaSil
  164. Ölümü bile kötü niyetleriyle irdeleyen insanların varlığına babam ölünce inandım. Neden öldü niye şu olsaydı olmazdı diye saçmasapan sorularıyla insanı bezdirenlerden nefret ettim. Ancak ne zaman anlarlar biliyomusun. En sevdiklerinin başına geldiğinde. Rabbim bizlere sabır versin. İnnalillah ve innaileyhiraciun.Hepimizin döneceği yer orası

    YanıtlaSil
  165. Ben anne olamadan kaybettim bebeğimi canım cok yandı hep Merak ettim, Anne olmak nasıl olacaktı nasıl gulecekti kime benzeyecekti..hatta isyan bile ettim, neden ben diye çünkü çok çok zor anne olmuştum bi daha da nasip olmadi..Senin üzüntünu anlayamaz yaşamayan kimseler destek olmaya çalışıyoruz ama hersey sende bitiyor, ailen için esin için kendin için dik dur..allahım güzel günlere çıkarsın, yeniden anne olmayı nasip etsin..

    YanıtlaSil
  166. İnnalillhive ina ileyhirraciun... Rabbim sana sabır nasip etsin...

    YanıtlaSil
  167. Sana bu açıklamayı yaptırtanlara sesleniyorum: e yuh be kardeşim ne dinmez, huzur bulmaz nefsiniz varmış!! Rabbim size nefsinizi terbiye etmeyi nasip etsin dilerim..

    Sergülcüm Rabbim yüreğini görüyordur inşallah o güzel yüreğine bol bol sabır koyar ve inşallah kaybettiğin huzurun bir gün yeniden geri gelir.. İnanır misin bilmem ama dualarımdasınız sende eşin de.. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  168. Allahım sabır versin sana be ablam efsun güvende abla kavuşacaksin hatta belki de öbür tarafta o çıkacak o şeytani insanların karşısına soracak hesabını üzme o insanlar için kendini kizina üzülme diyemem denmemeli atma içine yaşa acini umursama kimseyi seni seviyoruz 💋

    YanıtlaSil
  169. Sergul acini anlayamam ama keske bir omuz verebilsem sana... Allah sevgisi oranibda sabrini artirsin arkadasim.

    YanıtlaSil
  170. ablacım hiç kimse yaşattığını yaşamadan ölmeyecek! allah herkezi biliyor bu satırları okurken ağzım açık kaldı böyle insan mı olur gerçekten bu nasıl bir kıskançlık allah ıslah eylesin gerçekten her gece dualarımdasın ayetel kürsi yasin okuyup okuyup sana bağışlıyorum ablacım sen kalbini ferah ve imanlı tut gerisini allaha havale et (seviliyosun ablacım) :*

    YanıtlaSil
  171. Sevgili sergul allah kuluna kaldiramayacagi yükü vermezmiş..senin de sınavın çok acı da olsa buymuş.sabrına hayran kaldım.ne güzel demişssin 8.5 aylığına emanet etti sonra da aldi diye. Ne güzel baktın ne çok sevdin sen emaneti.demek rabbim senden de çok sevmiş.daha çok sabir daha çok dayanma gücü ve güzel günlerini gorecegin hayırlı bir evlat diliyorum sana.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  172. hayatımda gördüğüm en güçlü kadın, umarım bir gün ben de senin gibi olabilirim. Yol arkadaşımsın, örneğimsin..

    YanıtlaSil
  173. Allah sabırlar versin Sergülcüğüm. Başka diyecek hiçbirşey yok.

    YanıtlaSil
  174. 2013yilindan beri sizi takip ederim sergul hanim (abla,arkadas,can) sen benim gordugum en güçlü ve mukemmel annesin ve hepte ole kalacaksin.

    YanıtlaSil
  175. evlat acısının üstüne bi anneye nasıl denir.aklım almıyor.rabbim yüzünü güldürsün.insan olsalar konuştuklarını bilirler.nur içinde yatsın meleğin.yüreğine ferahlık ,hayırlı sağlıklı güzel doğacak evlatlarınla bir ömür diliyorum.umut en güzel dosttur acıda.efsunu unutamazsın ama o da sende mutlu olmayı hakkediyosunuz.sevgiler....

    YanıtlaSil
  176. Cok zor bir durum Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  177. Allah sevdiği kullarını ağır şekillerde imtihan edermiş. Bunların en güzel örnekleri Peygamberlerdir. Cennet annelerin ayakları altındadır. Allah seni sabrından ve tevekkülünden dolayı mükafatlandıracaktır Sergül abla. Şüphesiz o merhametlilerin en merhametlisidir. Allah sabır versin canım ablam. Güçlü kelimesinin tanımısın.

    YanıtlaSil
  178. Allah sizlere sabir versin. Takdiri ilahi bunu anlamayanlari ciddiye almayin.

    YanıtlaSil
  179. Acini her aktardiginda seninle tanıyoruz. İnsanın aklına hafzalasi almıyor seninle bu kadar kötü birlikte böyle tuhaf insanların varlığını öğrendim. Keşke bi daha hic birimiz bunlarla karşılaşması.

    YanıtlaSil
  180. Melek efsunumuz nurlar içinde yatsın inşallah..fesat insanlarında yapıcağı tek şey takipten cıkmak!!

    YanıtlaSil
  181. Sen takma hiç desemde Yüreģin kabul etmiyor biliyorum, seni sevmeyenleri bırak sen sevenlerine tutun. Tutunki Kızın seni Yukardan izlediģinde üzülmesin... Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  182. Sen takma hiç desemde Yüreģin kabul etmiyor biliyorum, seni sevmeyenleri bırak sen sevenlerine tutun. Tutunki Kızın seni Yukardan izlediģinde üzülmesin... Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  183. Ah Sergül..Şimdiye kadar hiç cesaret bulup yazamadım.Anne değilim, acının boyutunu anlayabilmemin hissedebilmemin imkanı yok.Başına gelmeyen anlayamaz.Ama görüyorum acını.Kapa kulaklarını kötülüklere.8.5 aylık anneliğinde nasıl bir anne olduğunu biz ta buralardan tanık olduk.Rabbim sabır versin, sabrın acından çok olsun dilerim yol arkadaşım

    YanıtlaSil
  184. Çok çok çok üzgünüm... Nasıl anlatılır Nasıl ifade edilir bilemiyorum yazılarını okuyorum ve böğüre böğüre ağlıyorum. Acını yüreğimin tam ortasında hissediyorum her gün sabır diliyorum sana ve Allah'ın evladıyla sınadığı o mübarek kullarına... Seni rahatlatır mı bilmiyorum ama çok sevdiğim bir arkadaşım vefat ettiğinde -beklenmedik ani bir şekilde- annesine bir hocahanım bunu anlatırken duymuştum: "Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu:

    Bir kulun çocuğu vefat ettiği zaman Allah Teâlâ meleklerine:

    Kulumun çocuğunu elinden aldınız öyle mi?” diye sorar.Onlar da:

    Evet,diye cevap verirler.Allah Teâlâ:

    Kulumun gönül meyvesini mi kopardınız?” diye sorar.Melekler:

    Evet,diye cevap verirler.Allah Teâlâ tekrar:

    O zaman kulum ne dedi?” diye sorar.Melekler:

    Sana hamdetti ve “innâ lillâh ve innâ ileyhi râciûn: Biz Allah’tan geldik,Allah’a döneceğiz” dedi,diye cevap verirler.

    O zaman Allah Teâlâ şöyle buyurur:

    Kulum için cennette bir köşk yapın ve ona hamd köşkü adını verin." Sen o Köşk'te emanetinle sonsuz Zaman geçireceksin sabrının mükafatını o cennet Köşk'ünde alacaksın... Evet bize kolay yazması söylemesi.. Yaşaması sana zor... Ama biz buradayız. Yoldayız! Her gün dualarla Yanındayız!

    YanıtlaSil
  185. Sergülcüm.. Sabrina sabir katsin Allah.. Gücün daglari assin insallah..

    YanıtlaSil
  186. Dicek bişey bulamıyorum malesef. Ne kadar kötü niyetli kalpleri kararmış insanlar var. Seni,senin temiz kalbini bilen biliyor Sergül ablacım .Allah sabırversin ttekrar.

    YanıtlaSil
  187. Onlar o kötüler o fitneciler üzdükleri yerden üzülecekler...kalpleri taş onların!!!
    Ah benim yüreği yanığım seni çok çok çok seviyorum...hiç bir menfaatim,beklentim olmadan...tüm dualarım seninle.Kocaeli'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  188. sergül yazmadım sana hiç yazamadım, ne diyeceğimi bilemedim, dayanamadım kendimi senin yerine koyduğumda, anlamsızdı tüm sözler sanki,benimde küçük bir oğlum var acını en derinden hissediyorum, Allah güç versin sana ve eşine.
    tüm anne duygularımla sarılmak isterdim sana ve birlikte ağlamak


    YanıtlaSil
  189. Sergül hanım, ben sizi yeni yeni tanımaya başladım. Yeni takip ediyorum yani. Kızınızın acısını tüm vicdan sahibi takipçileriniz gibi yürekten paylaşıyorum.
    Yukarıda sıraladığınız bazı uydurulmuş sebepler benim de sinirlerimi bozdu. Sergül hanım, dünya malesef lafını bilmeyen, kendini bilmeyen, hele de böyle klavye başında bütün psiliğini başkasına döken ruh hastalarıyla, psikopatlatlarla dolu. Bu psikopat varlıkların tek hedefi siz değilsiniz, son da olmayacaksınız. Engellemekle iyi yapıyorsunuz. Lütfen size destek olmak isteyen, sizi düşünen çoğunluğu dikkate alın, ve bu diğer türlerin size dediklerinin, sizin değil, onların sorunlu hastalıklı hallerinden kaynaklandığını bilin. Bunlar ciddiye almaya değmez inanın.

    Ben inanıyorum ki Efsun hep amnesinin yanında, siz göremeseniz de o sizi görüyor ve annesini ruhen hiç yalnız bırakmıyor. Sevgiler. Büyük sabırlar diliyorum size.

    YanıtlaSil
  190. Hepimizin içinde "iyilik" ve "kötülük" var. İkisinin de ne olduğunu biliyoruz. Sadece "iyi" ya da "kötü" olmayı tercih ediyoruz. Kötüler için iyinin yapabileceği en güzel şey inanıyorsa Allah'a havale etmek. Kimsenin yaptığı yanına kalmıyor. Ne yazık ki başlarına bir şey geldiğinde bile söyledikleri zehir gibi sözler akıllarına gelmeyecek kadar insan olmaktan uzaklar. Hayatta iyiliğin verdiği hissi tatmamış ve tadamayacak insanların acınızı anlaması imkansız. Bence her gece size iyi gelen konuşmaları, yorumları düşünün ve size destek olan insanlar için şükredin ki giderek artsınlar sizi sarıp sarmalasınlar. Dilerim hep karşınıza sizi anlamaya çalışan, her sözüyle şifa veren, varlığıyla iyileştiren insanlar çıksın. Size olanlara, insanlara dayanacak güç ve sabır diliyorum. Yaşadığım zor zamanlarda on gün boyunca uyanık olduğum her an vücudumdaki suyu gözlerimden boşaltıyordum. Omzuma dokunan yabancı bir el sonra ellerimden tuttu. Kendisinin benden çok daha büyük bir derdi olduğunu sonra öğrendim. Beni toplayan ağlamadan iki yudum su içmemi sağlayan o oldu. O zamanlarda çok canımı yakan da oldu. Herkes hissettirdikleri kadar yer kaplayabiliyor hayatımızda. Sizin için iyi dileklerde dualarda bulunan insanlara odaklanmaya çalışın elinizden geldiğince. Sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  191. Rabbim size sabir versin. Sizi takip ediyodum surekli. Siz cok iyi ve ilgili bi annesiniz. Rabbim sevdiklerini sinarmis bizim gibi rabbimde sizi siniyor hemde ennn buyuk bir imtihanla... Efsunumuz simdi sizi izliyor ve cok guzel bir yerde hepimizin gidecegi yer orasi ve rabbim orada kavusturacak sizi. Benimde evladim var ve cok zor dusunmesi bile siz cok guclu bir kadinsiniz sizin basariniz anneliginiz ve o guzel yureginizi kimse pis agzina alip kirletemez. Rabbim sizlere sabir versin dualarim hep sizinle❤

    YanıtlaSil
  192. Rabbim size sabir versin. Sizi takip ediyodum surekli. Siz cok iyi ve ilgili bi annesiniz. Rabbim sevdiklerini sinarmis bizim gibi rabbimde sizi siniyor hemde ennn buyuk bir imtihanla... Efsunumuz simdi sizi izliyor ve cok guzel bir yerde hepimizin gidecegi yer orasi ve rabbim orada kavusturacak sizi. Benimde evladim var ve cok zor dusunmesi bile siz cok guclu bir kadinsiniz sizin basariniz anneliginiz ve o guzel yureginizi kimse pis agzina alip kirletemez. Rabbim sizlere sabir versin dualarim hep sizinle❤

    YanıtlaSil
  193. Rabbim en buyuk sıkıntıları en sevdiklerine verirmiş. Rabbim size de sabırlar versin. Insanlar kötü malesef buda onların sınavı gün gelir onlarında hesap ödeyecekleri zaman gelir. Allah herşeyi biliyor ve görüyor.

    YanıtlaSil
  194. Merhabalar Sergul Hanim
    Haberi aldigimdan beri her postun altina yazasim geliyor. Sizi daha iyi hissettirebilecek acinizi azicik da olsa azaltacak birseyler... Iki cumleden sonra siliyorum hep cunku zamandan iyi bir ilac olmayacak size ben ne yapabilirim ki diyorum. Sabir da dilemiyorum ben. Mutluluk diliyorum, huzur diliyorum,hafiflik diliyorum. Bundan sonra sabir gerektirecek hicbir sey yasamayin diye sabir dilemiyorum. Bu arada bir sosyoloji ogrencisi olarak sizi bu Neden? konusunda aydinlatmak istiyorum. Icsel olarak (intrinsic) insanlarin en buyuk korkusu olum. Cevremizde biri hayatini kaybettiginde ilk sorunun aaa neden oldu? Tuh nasil oldu acaba sorusunu yoneltip hatta tatmin edici bir cevap almadiktan sonra sizin degindiginiz tip senaryolar uretmelerinin tek nedeni korku. Saf, bencil ,dogal bir korku. Durduk yere olmamali ki olum,kendi hayatlarinin bir garantisi olsun. Kanser mi oldu (cok uzuntulu bir hayati oldu kendine bakamadi) doktor erken teshis edemedi, ilac tedavisi yanlisti ya da kotu bakiliyordu. Aslinda bilmiyorlar ki bu bir zaman meselesi. Zamani dolana hastaliklar ,kazalar sadece bir arac. O yuzden kimseye bir aciklama borclu degilsiniz. Yine de o kadar nazik bir insansiniz ki seviyenizi hic bozmadan gereken cevaplari veriyorsunuz.
    Size cok buyuk mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  195. Canım benim ... Maalesef bu tarz insanlarla aynı havayı soluyoruz ...Vicdandan eser olmayan ve hiç düşünmeden yazan ,konuşan tipler bunlar. Tekrar sabırlar diliyorum , meleğin için de dua ediyorum .Ben de kızımı kaybettim Allahım onu aldı ama 2 yıl sonra oğlumu verdi . Sana da hayırlı , sağlıklı evlatlar diliyorum tatlım. Seni hiiiç tanımasam da çook seviyorum . Yolun bir gün İstanbul'a düşerse beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  196. Bir insanin uzerine bukadar gidilmez neden vefat ettigini ogrenip ne yapicaksiniz?? Bas sagligi dileyp destek olmak varken ! Rabbim sabirlar versin .

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül