16 Ağustos 2011 Salı

Yoshi and Sergül


Nisan ayında Universal stüdyolarına gitmiştik.Ve kesinlikle hayatımın en güzel günlerinden biriydi.Sabah açılır açılmaz gittiğimiz için bazı dükkanlar henüz açılmamıştı.Yukarıdaki fotoğrafı dükkanın dış görünüşü için çekmiştim.Kamera şeklinde fotoğrafçı süper bir fikir değil mi?
İşte dükkanın içerisi.4 ayrı sanatçı resim yapıyor.Hepsinin tarzları farklı farklı.Bizim istediğimiz sanatçının tüm
zamanı doluydu.Biz de mecruben yukarıdaki fotoğrafta bir eli havada olan,gözlüklü sanatçıya kaydolduk.

30 dakika sonunda sonuç böyle oldu.Biz çok sevmedik ama değişik bir anı oldu bizim için.Bize çok benzemiyor ama düşününce çok benzemeli mi?Yani sanatçının bizi yorumlaması böyle oldu :)

3500 ya da 4000 yen civarı bir ödeme yapmıştık sanırım.Daha önce bu fotoğrafı eklediğimde sorulmuştu.Yani yaklaşık 70-80 lira civarı ödedik.

Benim bildiğim Türkiye'de Bodrum'da ve turistik yerlerde yapılıyor bu tarz resimler.Yaptıran var mı aranızda?

12 yorum:

  1. AA yapma allah aşkına harika olmuş. amine çizgi filmleri gibi. bence işin espriside orada. keşke bu tarz resim yapabilecek birileri olsa kuşadasında.. hep karakalem çalışılıyor ya da karikatür.. bu harika olmuş!!!

    YanıtlaSil
  2. Taksimde çılgın bir adama yaptırmıştık biz de resmimizi ve dalga geçer gibi yapmıştı, hiç beğenmemiştik, ama sizinki çok tatlı olmuş (: size tam benzemiyor bence de ama Japon çizgi film karakterine benzettim ben biraz (: Çok şirin (:

    YanıtlaSil
  3. he hehe biz de aynen dediğin gibi Bodrum'da karikatürlerden yaptırmıştık, ben hiç benzememiştim. İlk kocamı yapmıştı o bayağı güzel oldu, ben de yoruldu herhalde.

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum ilişkinize :)
    Maşallahh!

    YanıtlaSil
  5. Kardeşimle Ankara/ Ankamall alışveriş merkezinde çizdirmiştik.Örnek resimler daha başarılı görünüyordu ama kardeşimde farklı bir görünümde çizildi.Çerçeveletip duvara astık.

    YanıtlaSil
  6. Kardeşimle Ankara/ Ankamall alışveriş merkezinde çizdirmiştik.Örnek resimler daha başarılı görünüyordu ama kardeşimde farklı bir görünümde çizildi.Çerçeveletip duvara astık.

    YanıtlaSil
  7. ayyyy orası fotoğrafçı mı sergüüül?
    şu anda kıskançlığımdan çat diye çatlamış olabilirim orta yerimden :/

    bence de güzel bir yorum ve hatıra olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Ben benzettim aslında :) Çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. İzmir de Hilton'un oradaki sevgi yolunda karakalem çalışması yapan yer var. Cumartesi günleri Go oynamak için derneği gittiğimde uğrar bir fotoğrafını çeker ve fiyatlarını sorarım.

    YanıtlaSil
  10. bence çok çok güzel olmuş canım ya keşke bizimde öyle bir fırsatımız olsa çok güzell

    YanıtlaSil
  11. men de istiyorum banane...! :)) ben tekim ama olsun çok şirin yaaa tühh bulsam buralarda :/

    YanıtlaSil
  12. Oo yok güzel olmuş =) Pırıltılı bir film afişini andırıyor ilk bakışta (:
    Bunu yapmak için dükkan açılacağını da hiç düşünmemiştim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül