18 Ağustos 2011 Perşembe

Özledik mi?

Karamel postlarını yazmayalı uzun süre oldu özledik mi? Yukarıdaki ifadenin ve kulağın haline bayılıyorum :) Şapşal seni :)
Ben pc başındayken genelde yan sandalyede uyur ama arada baykuşluğa özeniriz.Yukarıdaki gibi hep beni izler.
Eyvah BASILDIK! hali diyoruz buna.O şaşkınlık ne öyle kızım ya :)
İşte bu en masum hallerinden.Uykuya geçmeden hemen önce
Uykuya geçmiş hali ama kulaklar tetikte.
Bu pati neden böyle olur bilmem ama böyle en çok mıncırma isteği duyuran poz bu benim için.
ve tırnakları törpüleme zamanı :) Karamel evdeki eşyalara %90 zarar vermiyor.Kendi koltuğu ve bir duvara astığımız kilimler var yukarıda görünen orada tırnaklarını törpülüyor.
Akıllı kızım benim :)

5 yorum:

  1. Fotoğraflar harika, Karamel'in tatlılığı da var tabi :)

    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  2. karamel kocaman olmuş pek talı pek okunmayı bekleyen kitaplarını yazcaktın merakla bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  3. Fotoğrafların kalitesi çok yüksek. Özel bir ışıklandırma yapmadınız galiba. Fotoğraf çekim süresini mi uzattınız?

    YanıtlaSil
  4. mıncır mıncır yaptım bende. ısmı cok guzel. benım boyle bır kedım vardı. adı tarcındı :)

    YanıtlaSil
  5. Delibu!
    tesekkur ederim
    Sevgilerimle

    Adsiz
    Yazmaya basladim ;)

    rocker_tr
    Yok her zaman ki gibi evde cektim Nikon D90 ile biraz da picnik com da oynadim uzerinde o kadar.

    Zeynep Ozmen Unlu
    Tesekkur ederiz :) Karamel 3 dilde birbirine yakin oldugu icin sectik (ing-jpnc-turkce) hem de rengi icin :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül