9 Ağustos 2011 Salı

Fotoğraflarla Yaz 2011



Ajda'nın bu şarkısını ilk facebook paylaşımlarında görmüştüm ve pek sevmemiştim açıkcası.Türkiye tatilinde her yerde bu şarkı çalınca,kulağım da alışınca çok sevdim.

İşte fotoğraflarla tatilimizin kısa bir özeti :)

Şarkının da tadını çıkarın!

ben senin yerinde olsam 
ufak ufak uzarım durmam
pılımı pırtımı toplar giderim
bakmam gözyaşına bakmam
bir dakika bile katlanmam
sevene zulüm edeni ezer (yakar) geçerim


videodaki bloggerı gördünüz mü?(tanıdınız mı)


7 yorum:

  1. allah mutluluğunu hep daim etsin yakından takip ediyorum seni okan bayülgenle görüşmeni yazar mısın çok merak ediyorum çok güzel bi tatil olmuş bu arada sağlıcakla kal canım :)

    YanıtlaSil
  2. Anneannenin fotoğraf çekerken ki pozu süper.
    Canımm benim yaaa uğraşmış erişteler kesmiş torununa duygulandım kıyamam.Ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
  3. dalaman hava alanına mı geldiniz?

    YanıtlaSil
  4. anneanne yine başrollerde:) sevdiklerinle daha nice güzel günler diliyorum;)

    YanıtlaSil
  5. eneee ne kadar egleceli resimlerrr sen çok doğalsım maşaallah yine bekleriz :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül