29 Ağustos 2011 Pazartesi

Okunmayı Bekleyenler


İşte en çok istek alan yazı.Ve karşınızda okunmayı bekleyen kitaplarım.İnşallah bir gün bu blogda bitti yazıları ile detaylı karşınızda olacaklar.
 11 adet can yayınları 
  10 adet
 10 adet
 Güzel Konuşma Yazma hariç 13 adet
 27 adet
 Şuan okumakta olduklarım,yarımlar da dahil ön sıra 15 adet.
Toplam 86 adet
Sen ölünce kim ağlar bitti kalan 85 adet ohhh....

Bu 6 kitap ise Sermoon'dan kalanlar,dergi hediyesi ve yanlış seçim alınan kitaplar.Okumayı düşünmediklerim diyelim.Okursam burada olurlar,okumaz isem görün diye :) 

İşte Japonya'daki kitaplarım bunlardan ibaret şimdilik.Okuduklarım,okumadıklarım ve okumak istemediklerim hepsini döktüm.
Şimdi bir kitap yığını bekliyor beni yerleştirmem için kıymetinizi bilin :)

15 yorum:

  1. Kitaplar muhteşem şimdiden keyifli okumalar:) ama birşeyi sölemeden gecemeyeceğim iskele yayınlarından birkaç kitap gördüm ve o yayın evinden okursan kitapları sevme ihtimalin 0'a iner ceviri berbat uyarayım dedim..

    YanıtlaSil
  2. Çok okuyorsun diye boşuna imrenmiyorum:)

    YanıtlaSil
  3. İçlerinden Albert Camus veba ve yabancı adlı eserlerini diğerlerine değişmem.

    Özelliklede yabancı. adlı eser Varoluşculuğun esas izlerini taşır.
    ve benim en sevdiğim kitaplardan biridir.

    hepsi için iyi okumlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. bir çoğu benimde elimin altında olan ama okumaya fırsat bulamadığım kitaplar. Ye, dua et , sev'in filmini izlemiştim ve hiç beğenmemiştim umarım kitabı güzeldir

    YanıtlaSil
  5. Biraz daha kitap alırsan size gelenler sahaflara mı geldik diye düşünmeye başlayabilir :)

    YanıtlaSil
  6. Benim de elimde olan bir sürü kitap var . Vakit yaratmaya çalışıyorum elimden geldiğince. Kendime de kızıyorum bu konuda. Neyse 1 haftalık tatilimde 2 kitap bitirebildim. 3.kitabın başlarındayım ejderha dövmeli kız ilerleyemiyorum bir türlü. Şimdi bayramdan yararlanıp bitirirsem benden mutlusu olmaz =)

    Bu arada sufle güzel bir kitap. Benim içimi ısıttı diyebilirim. Ahmet Ümit İstanbul Hatırası ise kendisiyle tanıştığım ilk kitabı. 5 kitabını daha aldım 4'ü okunmayı bekliyor =)

    Ayrıca listen çok kabarık ama araya bir kaç tane Grange eklesek çok güzel olur =)

    İyi okumalar ve hayırlı bayramlar =)

    YanıtlaSil
  7. BENIMDE O KADAR OKUNACAK KITABIM VAR HAYIRLI BAYRAMLAR

    YanıtlaSil
  8. süper süper ya! umarım ben de boyle bir kitaplık edinebilirim. aralarından okuduğum tek kitap zahir bu arada :)

    YanıtlaSil
  9. Sigmund Freud'mu gördüm ben ordaa :)

    YanıtlaSil
  10. Daha fazla kitap almaaa :)

    YanıtlaSil
  11. ah ahhh çok çok güzeldiiiii :)

    YanıtlaSil
  12. bunca kitabın içinden "çoluk çocuk" direk gözüme çarptı. MUHTEŞEM bir kitaptır, filmi çekilmeden okumalısın :)

    YanıtlaSil
  13. aaa hermann hesse siddhartha :) ben çok sevmiştim. gerçi benim okumaya üşendiğim bir zamandı, okumadım, şu hazır okunmuş kitap cd'leri var ya, onlardan dinlemiştim.
    doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba , sizi cok severek takip ediyorum, bir kere daha yorum yazdim ama cikmadi, ablanizida takip ediyordum, en son bir surprizim var demisti, ne oldu, iyimi kendisi, onunla alakalida yazarmisiniz, cok tesekkurler

    yagmur

    YanıtlaSil
  15. şu can yayınlarından okuduklarını var mı ? hangilerini öneriyorsun serrose ? 4 tl kampanyası bitmeden alayım diyorum da.. :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül