25 Ağustos 2011 Perşembe

İşte Böyle Olunca

İşte tam böyle olunca çok seviyorum.Güneş bulutların ardından ince çizgiler halinde görününce bize ben bu görüntüye doyamıyorum.
Tekirdağ taraflarında çok olurdu böyle,seyretmeye doyamazdım.Geçenlerde tesadüf böyle olunca hemen çektim fotoğrafını.
Zaten ben bulutları,bulut fotoğraflarını çok çok seviyorum.

Twitterda arka plan fotoğrafım kendi çektiğim bir bulut fotoğrafı.

Daha önce 2 post yazmıştım bulutlarla alakalı.

Bir gün için buraya

Bulutlardan fal tutmak için buraya

3 yorum:

  1. İşte böyle olunca,
    ben de çok seviyorum :)
    BEN DEEEEEE

    YanıtlaSil
  2. Bloğunu henüz yeni takip etmeye başladım.

    ve bu kadar az günde anladığım bir şey var demir gibi güçlü bir kadın ve bulutları seven yumuşak bir kalp.

    Çok çok başka bir ülkede de olsan bulutlar aynı şeyleri söyler...

    YanıtlaSil
  3. vamos bien
    hahahaha
    ben olsam ben deeeeeeeee demezdim :)

    milky
    Hosgeldin bloguma

    beni bu tanimlaman cok ama cok etkiledi tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül