5 Ağustos 2011 Cuma

Bugün O Gün


Otuz
yirmidokuz
yirmisekiz
yirmiyedi
yirmialtı
yirmibeş
yirmidört
yirmiüç
yirmiiki
yirmibir
yirmi
ondokuz
onsekiz
onyedi
onaltı
onbeş
ondört
onüç
oniki
onbir
on
dokuz
sekiz
yedi
altı
beş
dört
üç
iki
ve yarın
bir

Koskoca 30 gün bitti geçti gitti...
Fotoğraflar,videolar,anılar kaldı geriye.
Bugün Kuşadası ile vedalaştım.
Bu tatilin son güneşini batırdım
(bence en güzel günbatımı Kuşadası ve Güzelçamlı'da)
Bu gece bu tatilin son rüyasına yatacağım umarım güzel anlar saracak beni.
Gitmek zor ama gideceğim yolun ucunda diğer yarım bekliyor.
Geliyorum,gidiyorum alışamıyorum
Sahi bir bileni var mı bölünmeden nasıl ayrılınır bir yerden?


13 yorum:

  1. O son sorunun cevabı yok, çözümü de. Hayat böyle birşey ne yazık ki. Sen ve seni bekleyenler sağlıklı ve mutlu olsunlar yeter. Ne demiş şair: "Ayrılık da sevdaya dahil"
    İyi yolculuklar, güle güle git...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle git,seni anlıyorum tatil dönüşleri gerçekten zorluyor insanı.

    YanıtlaSil
  3. sevgili serrose,
    güle güle git...
    hep özlem, yakınlarından uzakta olmak çok zor...

    YanıtlaSil
  4. Kim bilir ne videolar, fotolar birikti valizde:) Sabırsızlıkla bekliyorum:) Gitmek konusuna gelince; hiçbirzaman kolay gelmeyecek ama gitgide daha çok alışacaksın sanırım...İyi yolculuklar! Foto çok güzel bu arada:)

    YanıtlaSil
  5. ilk firsatta yeniden gelecegimi dusunerek ayriliyorum ben daha kolay oluyor

    YanıtlaSil
  6. bende ayni herseferinde.kalbim parcalaniyorum,aglamaktan gozlerim sisiyor,10 sene oldu bende alisamadim,sanirim alisamiycam da.diger yarilar olmasa birakilmaz ki bizim oralar zaten.sevgiler,gule gule git,gule gule yine gel.

    YanıtlaSil
  7. kavuşmanın güzelliğini unutmadın dimii... evine balığına kavuşmak seni nasıl avutacak göreceksin bir kez daha...

    YanıtlaSil
  8. gideceksin ama orda biraktiklarin seni birakmayacak çünkü onlari hep kalbinde ta$iyacaksan...

    YanıtlaSil
  9. gitmek mi zor kalmak mi demisti teyzem yasadigim Norvec'e donus yolunda. Sanırım her ikiside zo

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül