18 Ağustos 2011 Perşembe

Okuduğum Kitaplar (Japonya'da Olanlar) #1


Sizler için bütün rafı indirdim.Bakalım neler varmış

Okuduğum ve okunmayı bekleyenler kitapları görmek isteyenler oldu.Başlıyoruz...
 Zarif Çıtır - Rory Freedman-Kim Barnouin
Eğlenceli bir çik-lit sanıp almıştım.Bir ara çik-litlere takmıştım çünkü.Ama malesef çik-lit tarzında yazılmış diet ya da diete yardımcı kitap diye tanımlayabilirim.Çok çok çok sıkıcıydı.

Nazım Hikmet -Büyük İnsanlık Kendi Sesinden Şiirler
Burada anlatmıştım kitabı

Son Ada - Zülfü Livaneli
14 mart 2009 da okumuşum.Bazı detaylar hala aklımda ama sevip sevemediğimi bilemedim.İlginç bir pelikan hikayesi vardı kitapta o bölüm çok dikkatimi çekmişti.

 Evrim Devrimi-Charles Darwin
en severek okuduğum bilim kitabı bu sanırım.Anlatmıştım burada 

Bıkma Yaşa-Aydın Boysan
Allah'ım sen koru beni diyorum nedenini merak edenleri buraya alalım.

Yürüme-Oruç Aruoba
Anlatmıştım burada

Puslu Kıtalar Atlası -İhsan Oktay Anar
Çok merak ettiğim bir kitaptı Ohh okudum.Devamı burada 

Gözlerim Sığmıyor Yüzüme-Küçük İskender
Tanımak istediğim bir yazardı devamı burada 

Kavafis'ten Yüz Şiir-Cevat Çapan
Kavafis'i çok severim ama sorsan 1 şiirini bilirim.Bu kitap da o şiir için alındı Seren'in hediyesi

Bir şehre gidememek -Mario Levi
Mario Levi okumayı çok istediğim bir yazardı.Bu kitabı ile tanıştık iyi ki tanıştık.Çok severek okudum çokça altını çizdim.Bazı cümleler acıtı bazıları kıskandırdı beni neden ben kuramıyorum böyle cümleler diye.

Tavuk Suyuna Çorba Türkiye
Ah ah her serisini okudum sanırım bu kitapların.Aslında bunu okumuştum daha önce Sermoon Türkiye'ye kesin dönüş yapınca bu kitap benim eve geldi.Tekrar kavuşunca bir daha okuyayım dedim.Tavuk suyuna serilerini hiç okumamış olanlar bir şans verebilir.

Sadece Aptallar 8 Saat Uyur-Erdal Demirkıran
Bir ara uyku problemim vardı.Bir umut işe yarar diye almıştım ama yaramadı :)Okuması keyifli ama boş bir kitap.Yani okunmasa da olur bence.

Aslında Aşk da Yok-Duygu Asena
Burada anlatmışım

Bizim Gizli Aşk Bahçemizden-Nermin Bezmen
Bu yazara başlamak için çok yanlış bir seçim devamı burada

İşte ilk seri bu kadar.Çok oldukları için bölüyorum.Umarım işe yarar.
Arkası gelecek bekleyin :)


edit:1. part 14 kitap

12 yorum:

  1. Açıklanan kitaplardan sadece üçünü okumuşum :((
    Tavuk Suyuna Çorba serisine bitenlerden biride benim sanırım kafamı kitaplığıma kaldırdığımdan boy boy hepsi karşımda :))

    YanıtlaSil
  2. Seda
    eee hangilerini okumussun?

    YanıtlaSil
  3. tavuk suyuna çorba türkiye demek ha çok merak ettim bende aldım bi tane bu seriden ama kaç tane kitabı var acabaa son adayı ve okudum çok çok çok güzel bi kitap puslu kıtalar atlasınıda çok merak ediyorum çok,yorumlarımızı dikkate aldığın için çok teşekkürler gerçekten merakımı giderdin umarım hızlıca devam edersin çıkış natsuo kirinoyuda okumak için bekletiyomuşsun umarım hemen okursun gerçekten buna değer :)

    YanıtlaSil
  4. Tavuk Suyuna Çorba,Sadece Aptllar 8 Saat Uyur ve Nermin Bezmen'in Bizim Gizli Bahçemizden okuduklarım arasında..Ve yorumlarına keinlikle katılıyorum! Aslında Nermin Bezmen'in kitaplarını severim fakat bu kitabı ile ve kitaptan sonrası ile kendini rezil etti diyebilirim!

    Not:Bu arada e-mailime oradaki adresini gönderirsen sana bayram tebrik kartı atmak isterim.


    İstanbul'dan sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Sadece Aptallar Sekiz Saat Uyur, Gözlerim Sığmıyor Gözüme, Aşk, Alacakaranlık Serisi, Cahillikler Kitabı üsttekilerden de gördüklerim :)) Bir de Elif var ama daha sıra gelmedi :)

    YanıtlaSil
  6. serrose, taaa Japonya'ya size gelmeme gerek kalmadı:) sen ojeden kitaba bütün evi döktün herşeyi öğreniyorum burdan:) dvdleri, evdeki çatal bıçakların çekmecelerini de çek gelirsem "Bardak nerdeeeeee?" diye dialogları geçip bir türlü bitiremedklerimze vakit ayıralım:)

    Ps. yada eksik varsa burdan tamamlayalım ablaaa, tahtakale, mahmutpaşa, paşabahçe hepsi bizim. eyvallaaaah:)

    YanıtlaSil
  7. Puslu Kıtalar Atlası yüzünden bana bir yazı yazdırmıştın hatta... Nermin Bezmen'in hiç bir kitabını sevmedim. Ana Kurt Shura'yı okumamı söylüyor herkes.
    Aydın Boysan bu ara reklamlara çıkıyor, Ramazan anekdotları anlatıyor , çok tatlı ama kitabında farklı demek ki... Adam yaşlandı kıs, unutup unutup yeniden anlatıyordur, tekrarlar ondandır heheh
    Sevgimle

    YanıtlaSil
  8. Adsiz
    Vallahi tavuk suyuna corbanin cook serisi var tam adetini bilemiyorum.Yorumlari tabii ki dikkate aliyorum iyi niyetle yazildiklarina inandigim surece tabii :)
    hizlica gelecek arkasi ;)
    sonra da okunmayi bekleyenler gelecek

    tully
    Ayni fikirde olmamiza sevindim.Kitaptan sonrasini da duydum sanirim.Hatirlar gibi oldum.
    Hemen bakiyorum emailine tesekkur ederim.
    Sevgilerimle

    Zeynep Ozmen Unlu
    Ay sevindim boyle dusunmene :)arkasi gelecek

    Seda.
    Aaa onlar bu postta degil :p
    ama yazilari gelecek

    Sed
    hahaha dur daha yeni basliyoruz :)
    neler neler geleck :p
    evet ya bak bu isi buradan halletmis oluruz :)
    Mutfagimiz kucuck kaybolmazsin korkma :)

    Lale Ablacim
    evet evet :) tesekkur ederim.Benim de pek niyetim yok diger kitaplarini almaya.
    Yaa Aydin Boysan reklamlarini gordum ama izlemedim hemen kanal degistirdim :)
    Aman ablacim ya 10 kitabin 10u da ayni seylerden ibaret :s
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Adsiz
    Vallahi tavuk suyuna corbanin cook serisi var tam adetini bilemiyorum.Yorumlari tabii ki dikkate aliyorum iyi niyetle yazildiklarina inandigim surece tabii :)
    hizlica gelecek arkasi ;)
    sonra da okunmayi bekleyenler gelecek

    tully
    Ayni fikirde olmamiza sevindim.Kitaptan sonrasini da duydum sanirim.Hatirlar gibi oldum.
    Hemen bakiyorum emailine tesekkur ederim.
    Sevgilerimle

    Zeynep Ozmen Unlu
    Ay sevindim boyle dusunmene :)arkasi gelecek

    Seda.
    Aaa onlar bu postta degil :p
    ama yazilari gelecek

    Sed
    hahaha dur daha yeni basliyoruz :)
    neler neler geleck :p
    evet ya bak bu isi buradan halletmis oluruz :)
    Mutfagimiz kucuck kaybolmazsin korkma :)

    Lale Ablacim
    evet evet :) tesekkur ederim.Benim de pek niyetim yok diger kitaplarini almaya.
    Yaa Aydin Boysan reklamlarini gordum ama izlemedim hemen kanal degistirdim :)
    Aman ablacim ya 10 kitabin 10u da ayni seylerden ibaret :s
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Nermin Bezmenî ilk kez üni. hazırlıkta okumaya başladım.. O zaman 'Sır' yeni çıkmıştı, kitapevinde ilgimi çekmiş hemen almıştım, arkasından devam kitabı Aurora'nın İncileri geldi pek tabii.. Nedendir bilinmez ama bu iki kitabından sonra çıkarttığı kitapları aldım fakat hiç sarmadı..:)

    YanıtlaSil
  11. Lux serisini okumanzı öneririm.İlk kitabın adı obsidiyen :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül