12 Ağustos 2011 Cuma

Daha Bitmedi


Siz bir tek parfüm almayacağım kuralımı bozdum sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Tabii ki Türkiye'ye gidip kitapçılara uğramadan olmazdı.Ama kendimle gurur duydum o kadar alınacak kitaplar olmasına rağmen al(a)madım.Evdekileri düşündüm hep.
Bu sefer bavulda 9 kitap eşlik etti bana.Bunların 2 si Hayat ve Hüzün şubatta almıştım annem okuyor diye Türkiye'de bırakmıştım.Bu yüzden kural ihlali sayılmaz :)
Boyalı Kuş ve Sufle Seren'in hediyesi o yüzden oradan da yırttım :)

Geri kalanlar için cezam neyse kesilsin :)

Bu yazımda okunmayı bekleyen 89 kitabım var demişim şimdi yeni gelenlerle birlikte bu sayı 87 :) İyi ki okumuşum bak :) Neyse efendim kitap almayacağım kuralı 87 kitap ile yoluna devam eder.

Eee baktım ki kitap alamıyorum dvd ve cdlere saldırdım desem yalan olmaz :) Kural falan yok ohh rahat rahat :) Filmlerin bir kısmı Yoshi'ye ait.Daha önce söylemiştim sanırım Yoshi bir film hastası ve bir filmi defalarca izler eğer sevdiyse.Hal böyle olunca replikleri falan da ezberlemiş oluyor istemeden.Sevdiği filmleri türkçe alt yazılı olarak alıyoruz.Böylece alt yazı ile türkçe çalışıyor diyebiliriz.

Cdler içinse sadece istedim ve aldım diyebiliriz :)Yok bir bahanesi :)

Bu arada bu yazımda aradığım kitap bulunmuş oldu ama hala filmden ses yok değil mi Seren?

Yani son olarak bu zamana kadar 5 adet almayacağım yazısı yazmışım.

1-Kitap
2-Lip Balm
3-Saç ürünleri
4-Parfüm
5-Oje

Sadece lip balmdan alnımın akı ile çıkabilmiş durumdayım.Upppsss
Ama devam ediyor tabii ki bunlar rejim kaçamakları diyelim :)



11 yorum:

  1. Valla biz stoklarımızda 1 tane var diyen satıcıların yalancısıyız, son olarak 1 yerden tel. bekliyormuş arkadaşım, bakalım..?

    YanıtlaSil
  2. 87 kitap okunmayı bekliyor off ne güzel :) :)

    YanıtlaSil
  3. orda bi rembetiko gordum kiiii bayilirim:)

    YanıtlaSil
  4. serrose sana bir şey sormak istiyorum japon pazarında ingilizce manga satamazmısın veyada anime eşyaları telefon süsü gibi veyada yastık okumak istedigim bir çok manga var ama internetten okumak pek güzel olmuyor kitap halleri çok güzel eminim bir çok insan benim gibi manga arıyordur

    YanıtlaSil
  5. okunmayı bekleyen 87 kitappp,of harika bişi:)üşenmezsen bizle listesini paylaşsana belki bnde bikaç kitap seçerim kendime

    YanıtlaSil
  6. 87 kitap seni korkutmuyor mu,bence önce beni oku diye sana baskı yapıyorlardır:)))
    Bu arada çoluk çocuk kitabı da çok güzel , blogumda okuduğum kitaplarla ilgilli yayın hazırlamıştım,okudukça da yayınlıyorum istersen bakarsın:)
    Sevgiyle bol okumalar!

    YanıtlaSil
  7. 87 olmasada bende de 20 tane falan okunmayı bekliyor...
    bütün kitapların fotolarını koysana okuduklarım okumadıklarım die merak ettim :)

    YanıtlaSil
  8. Bir sürü kitap bekliyordum bu sefer yine de dayanmışsın Serrose :)))

    o leon aslında burda çok ünlü bir film, indirebilirsin internetten ben indirmiştim geçenlerde ? :D

    YanıtlaSil
  9. bende de belki 50 tane var okunmayı bekleyen kitap ama yeniler hep daha çekici geliyor maalesef, kendime hakim olamııyorum:)

    YanıtlaSil
  10. Sergülcüm,
    Leon filmini bulamıyorsam kardeşim aracılığıyla temin edebilirim sana, keşke Türkiyedeyken düşünseydik, benim dikkatimden kaçmış sanırım. Kendisi bir iletişim fakültesinde öğretim üyesi ve hayli zengin bir DVD koleksiyonu var okulun. Oradan sana DVD kopya ettirebilirim. Bana bilgi verirsen hallederim ve bir şekilde yollarım. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. Seren
    gelmedi demi tel?

    Erdi Karadeniz
    guzel ve korkutucu :)

    tuguna
    aa ben izlemedim :)
    haber ederim izleyince

    miwako
    ben ozelden mail yolu ile birkac satis yaptim.Gerci ingilizce degildi mangalar.Ozel istedigin varsa arastiririm senin icin maille ulas istersen

    Assortiek
    harika ama bir o kadar da korkutucu :(
    tamam yazarim en kisa zamanda ;)

    Baykus Gozuyle
    hem de nasil korkutuyor :( eziliyorum altinda.
    Geldim bloguna ;)
    sana da bol okumalar

    ssdesignbutik
    okuduklarim blogda kitap etiketi altinda var :) okunacaklari yayinlayacagim tamamdir ;)


    in flames
    zoooor dayandim bilemezsin :)
    netten indirmek istemiyorum.Orjinal dvd olsun istiyorum elimde

    Judy Abbott
    of of of ne olacak bu halimiz :s

    Leylak Dali
    Ablacigim simdi bir Seren bir de Ayca arastiriyor onlardan olumsuz cevap gelirse sana haber veririm cok tesekkur ederim.
    ben de optum

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül