27 Ağustos 2011 Cumartesi

Siz Bilmezsiniz...

 Siz bilmezsiniz...

Ben çok konuşan biriyimdir.Herkese,her şeye bir cevabım vardır.Bir aldım mı sazı elime susmak bilmem.

Hayatta çok nadir kelimeler yarı yolda bırakır beni,toparlanamaz zihnimde,çıkamaz.

İşte bugün,şuan öyle anlarımdan birini yaşıyorum.


Şimdi bu yukarıda görülen defter.Normal,sıradan bir moleskine değil mi görünüşte.Şimdi bu defter beni nasıl susturabilir ki?

Çocukluğunu bildiğiniz bir çocuk,bir gün gelir sizin dostunuz olur.

Sonra o çocuk sizi öyle iyi tanır ki can dostunuz olur.

Sonra o çocuk size öyle bir gol atar ki!

Konuşamazsınız....



Bugün sürpriz doğum günü hediyem ulaştı.Bu çok sıradan görülen defter,benim hayatım.Fotoğraflarla,benim sözlerimle,onun gördükleriyle ve cümleleriyle süslenmiş defter benim 26 yılımın şimdilik özeti.

Gözyaşları içinde ama gülerek okudum defteri.

Şimdi ben bu kıza ne söyleyebilirim ki?

Can dost hayatında ilk defa beni susturabildin.

Kutla kendini bir mocha borcum olsun :)

Öpüyorum seni ve çok çok seviyorum :)

8 yorum:

  1. Ne mutlu sana böyle güzel bir arkadaşın var.. :) nice yaşlara..

    YanıtlaSil
  2. elfony
    tesekkur ederim canim.
    gercekten cok sansliyim ;)

    YanıtlaSil
  3. Nice senelere diyorum.
    Arkadaşın ince vefalıymış.
    Eminim çok duygulanmışsındır.

    YanıtlaSil
  4. insanın böyle kıymetli dostları olması çok güzel

    YanıtlaSil
  5. gğzel bir hediye. ve moleskine defter olmazsa olmaz bir klasiktir. bende de vr birkaç tane.çok severim

    YanıtlaSil
  6. biliyorum çok geç bir yorum olacak.tebrik ederim:) mutlu yıllara dostlarımız sağolsuuuunn:)))

    YanıtlaSil
  7. milky
    tesekkur ederim

    elbette uctum uctum :)

    moda_kesh
    kesinlikle ;)

    erge
    ben de cok seviyorum benim de varlar ve almak istedigim de bir o kadar var :)

    yeesilmurekkeb
    evet evet kesinlikle sagolsunlar ;)
    tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok harika bir arkadaşın var :)
    Benim de çok çok yakın bir arkadaşımın doğumgünü yaklaşıyor, ona da böyle bir hediye hazırlamayı düşünüyorum. Arkadaşının fikrini çalarsam bi mahsuru olmaz değil mi? :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül