21 Ağustos 2011 Pazar

Kendime Aldığım Hediyelerim

 Doğum günüme 9 gün kaldı.Bu sene kendime bolca hediye almayı seçtim.Bugün gittiğimiz alışveriş merkezinde bu kartlık ve çantayı görünce duramadım.Çantayı kitaplarım için kullanacağım.Çantama attığım kitapların kıvrılmasından hoşlanmıyorum ama büyük çanta kullandığım zamanlar illa ki kıvrılıyorlar.Ama artık sorun yok :)
Kartlık çok cepli olduğu için bayıldım.
Ama asıl sebep kahverengi olmaları :) Hiç çaktırmıyorum ama benim en sevdiğim renk kahverengidir :)
Ve tabii ki kırtasiye :)
Kalemleri günün kalemleri serisinde yakından göreceksiniz :)

Siz kendinize doğum günü hediyesi alır mısınız?

20 yorum:

  1. Benim de yarından sonra doğum günüm (: Bugün kendimi hediye bakmaya çıkacağım (: İnsanın kendine hediye alması gibisi yok (: Seninkileri de çok beğendim, güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  2. kalemleri çok beğendim canım hayırlı olsun şimdiden doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle isveç! gidebilir miyim bilmiyorum ama yüksek lisansın için başvuraabileceğim bir yer :)

    YanıtlaSil
  4. ben genelde kendime mutlaka hediye olarak kitap seçerim, kitap almak için her zaman bi bahanem olduğundan farketmiyo gerçi :)

    YanıtlaSil
  5. Alırım :) snoopy en sevdigim karekterlerden biridir :) o yüzden bayıldım çantanıza, mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Doğum günün 1 Eylül mü o? O zaman biz aynı gün doğmuşuz...
    Kenddime aldığım doğum günü hediyelri postu bende yapabilirm (((:

    YanıtlaSil
  7. Ooo hemde çok alırım :D dogum günüme 1 hafta kaldıysa sunu hediyem olsun bu hediyem olsun diye diye :D

    YanıtlaSil
  8. aldıkların gerçekten çok şirin şeyler,kalemlerine bayıldım her zamanki gibii :)

    YanıtlaSil
  9. Kartlık ve çanta gerçekten çok şekerlermiş. Güle güle kullan =).

    YanıtlaSil
  10. bende kendine hediye alanlardanım ve bu işi seve seve yaparım :)))))

    YanıtlaSil
  11. Ay Snoopy ne tatlıdır, ben de çok severim, güzel günlerde kullan cicilerini ;)

    Hani olur da kaçırırsam şimdiden mutlu yıllar Serrosecim :)

    YanıtlaSil
  12. Senin bu kırtasiye merakına hayranım.Ben de defter ve kalemlere çok bakarım,çok severim:)
    Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  13. Ben kendime her zaman hediye alırım ki. :) Tabii başkalarına da alırım. O an o beğendiğim şey bana kimi hatırlatıyorsa onu, ona hediye ederim hatta. Ama en çok sevdiklerim kendime tabii. :P

    YanıtlaSil
  14. çok güzel hediyeler :) ben kendime bir hediye alacak olsam kedili şeyleri tercih ederdim çook seviyorum onları güle güle kullanın :) buarada blogspotta yeniyim isteyen arkadaşlar olursa bloğuma beklerim http://hilaldendolunaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ayben
    Simdiden dogum gunun kutlu olsun ;)
    tesekkur ederim

    yakamozun guncesi
    tesekkur ederim.

    brcysl
    Isvec guzelmis ;) gidebilirsin insallah

    charcoaloddity
    normalde ben de hep kitap alirdim kendime ama elimde okunmayi bekleyen cok kitap var bu sebeple bu sene pas gectim.

    Asli
    tesekkur ederim cok :)

    Vespa Girl Make up
    yok 30 agustos dogum gunum :)
    evet evet bekliyorum postu :)

    Aysii
    hahaha ayni mantikta ilerliyoruz :)

    aysun
    cok tesekkur ederim ;)

    Lalis
    tesekkur ederim ;)

    moda_kesh
    kim sevmez ki :) super bir duygu kendine hediye almak :)

    Noni
    tesekkur ederim canim
    Aa erkenden aldim kutlamani tesekkur ederim :)

    Baykus Gozuyle
    ups tesekkur ederim.

    Elif Ayvaz
    ben de alirim canim bu sefer bahanesi var :p

    nazanca
    kedili objelere kim dur diyebilir ki
    hosgeldin blog dunyasina

    YanıtlaSil
  16. çok güzellermiş ..bende anneler gününde kendime bir çanta aldım mango dan çok severek kullanıyorum ..kendikendine hediye almakta çok güzeldir en azından beğenilmeme sorunu olmaz ;))

    YanıtlaSil
  17. bu kalemleri ebaydan bulabilir miyiz ve yada japonyanın alışveriş sitesi yok mu bildigin?

    YanıtlaSil
  18. kelebekana
    tesekkur ederim.evet hic olmazsa begendigin bir seyi almis oluyorsun :)

    Adsiz
    bilemiyorum belki vardir ebayde.
    Japon alisveris siteleri japonca ve yurtdisi kargosu olmayan siteler oluyor.Bu yuzden bilemiyorum hangi sitede vardir

    YanıtlaSil
  19. bayıldım bu peanuts'lı cicilere!! kartlık kullanmak isiyorum ben de :) ki zaten kalem defter olayım aşmış durumda..paralar onlara gidiyor! feda olsun :) sevgiler..güzel günlerde kullan bütün cicilerini..

    YanıtlaSil
  20. bundan sonra bende kendime doğumgünü hediyesi hatta hediyeleri alıcamArda doğduğundan beri kimsenin doğumgünümü taktığı yok bari ben kendimi mutlu edeyim..:)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül