28 Ağustos 2011 Pazar

Okuduğum Kitaplar (Japonya'da Olanlar) #6

 Yürekteki Ok-Cevat Çapan çevirisi ile
Canım Seren'in hediyesi burada anlatmıştım.
 Bu da Seren'in hediyesi kitaplardan biri.Kendine alıp,okumuştu.Bana biraz seni hatırlattı oku dedi.E öyle deyince heyecanla okudum ve şükrettim bir kere,bin kere daha.Tokyo'ya gelen ingilizce öğretmenin hikayesi.
Leyleklerin Uçuşu-Jean Christophe Grange
Çok severek okduğum kitaplardan biri burada

Fotoğrafını çekmeyi unuttuğum ve şuanda evde olmayan 2 kitabımı da yazıp bu seriyi bitiriyorum.Umarım hoşunuza gitmiştir.Siz hangilerini okudunuz bu kitaplardan,hangisini en çok sevdiniz?


Okuduğum kitaplar (Japonya'da olanlar)#1   14 kitap

Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#2 14 kitap


Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#3 15 kitap


Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#4 12 kitap



Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#5 16 kitap


Okuduğum kitaplar(Japonya'da olanlar)#6 3 kitap


Yani Japonya'daki kitaplığımda okunmuş 74 kitabım bulunmakta.Ah ah bekleme sırası daha fazla :( Okunmayı bekleyenleri görmek isteyenler olmuştu.En kısa zamanda burada olacak :)

5 yorum:

  1. Aralarından sadece Leyleklerin Uçuşu'nu okudum. Garange'la tanıştığım kitaptır, büyük bir beğeniyle okumuştum.

    YanıtlaSil
  2. Segülcüm, alaca karanlık kuşağı hariç diğer kitapların çoğunu okudum. Garange'nin tüm kitapları bizde olduğu halde:) Naziş hastasısır çünkü...Ben bir tek Kızıl Nehirleri okumuştum.
    Dewey ender yarım bıraktığım kitaplardandır. Hala kitaplığımda durur...demek ki daha sabırlı olmam gerekirmiş:)
    okuduklarımı tek tek yazamadım ama beğendiklerimi yazayım...
    İki yeşil su samuru , Buket Uzuner'in en güzel kitaplarından biri ama Kumral Ada Mavi Tuna'nın yeri bambaşka...
    Puslu Kıtalar Atlasının en sevdiğim kaitaplardan biri olduğunu daha önce de yazmıştım...
    Pasklı Tanrıça , umarım bir gün film olur çünkü Brithney Jone'sin günlüğü kadar tutulur düşüncesindeyim.
    Aşk'ı da çok beğenmiştim...

    Bu liste böyle uzar gider:)

    YanıtlaSil
  3. ah ah çok çok güzel bi seriydi bence yoshinin yemek videolarınıda merakla bekliyoruzzz

    YanıtlaSil
  4. ah ah çok çok güzel bi seriydi bence yoshinin yemek videolarınıda merakla bekliyoruzzz

    YanıtlaSil
  5. karamel çok şeker

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül