19 Ağustos 2011 Cuma

Gene Seren Sahalarda


30 ağustos doğum günüm bilenler bilmeyenlere söylesin :p

Bu sene doğum günümde Türkiye'de olamayacağım için can dost Seren hediyesini ben Türkiye'deyken verdi.Benim için Okan Bayülgen'in önemini biliyorsunuz (yok ben bilmiyorum,kaçırmışım diyenleri buraya alalım)
Deli Seren kız Okan Bayülgen'in kitaplarını,Moleskine şehir serilerinden Tokyo'yu ve arayıp bulamadığım Boyalı Kuş kitabını (fotoğrafı çekerken unutmuşum eklemeyi) hediye etti bana.Bir çok sitede satışta bulunmayan kitaplar bunlar.Günlerce yayınevlerine,satış sitelerine telefon etmiş deli kızım!
Ne kadar teşekkür etsem az kalacak ve ne söyleyebilirim bu emeklerinin karşısında bilemiyorum

İyi ki varsın desem anlarsın demi sen?

Can dost Seren geçen sene böyle bir sürprizle beni şımartmıştı :)
Seneye ne olabilir meraktayım :)


2 yorum:

  1. insanın hayatta bir tane dahi olsa adam gibi dostu olacak,sebi senden iyi bilen biri.Dostluğunuz her daim sürmesi dileğitle,mutlu,sağlıklı ve sevgi dolu yaşlar

    YanıtlaSil
  2. Zafer Bayramı etkinliklerimiz, okyanuslar ötesinden ülkemize kadar olan geniiiiiş bir yelpazede kutlanacakır.
    Bitmemiştir, bekleyinizdir.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül