13 Temmuz 2012 Cuma

İstanbul&İstanbul


Haziran ayında böyle bir teklif maili alınca çok heyecanlandım.Merakla bekledim hatta bu uğurda yazlığa bile gitmediğim de doğrudur.
Sonunda dergi bugün elime ulaştı.Her baskıda dünyadan 5 bloggera yer veriyormuş İstanbul&İstanbul dergisi.Temmuz-Ağustos sayısında ben de varım.

Türkçe ve ingilizce yayın yapan dergi çok keyifli.Henüz tamamını okumadım ama (çünkü az önce geçti elime dergi) tamamını okuyacağıma eminim.

Olur da karşılaşırsanız alın derim ben.

11 yorum:

  1. sergül abla senin adına çok sevindim :) e insan kendini dergi görünce heyecanlanır herhalde :)

    YanıtlaSil
  2. Senin adına çok mutlu oldum. Tebrik ederim. Ne büyük başarı. Rastlarsam mutlaka alırım.

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim uzun zamandır seni izliyorum dergiyi de almak istiyorum....

    YanıtlaSil
  4. Sergulcum,
    Cok sevindim, seni tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  5. Bence bu çok eğlenceli :)almayı çok istedim..

    YanıtlaSil
  6. basarılarınızın devamını dılerım ablcm..
    buarada cekılısıne katıldım bende ama 1 hakkım var snırım kazanma sansım yusde kaccki??:DDD

    YanıtlaSil
  7. cok guzel cıkmıssınız bravo

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül