28 Kasım 2008 Cuma

Bulutlardan Fal Tutmak

Birkaç ay önce başka şehire taşındım.Burada ki tek türk oluyorum :) Okul düzenimi hallettim ama iş konusunda hala sorun yaşıyorum.Ablam sağolsun en büyük destekcim.Herşey yoluna girecek ama işte ZAMAN... Bu yeni evimi gerçekten çok seviyorum.2 tane balkonum var zaten balkonsuz bir evde yaşayamam ben.
Evimin bulunduğu yerde çok fazla pirinç ve yeşil çay tarlaları var.Zaten yeşil çayı meşhur.Hergün dışarıyı seyretmek en büyük zevkim.Bugün bulutların gösterisi vardı.Bayıldım bugün gökyüzüne.


Ben bulutlara bakıp şekillerden anlam çıkartmaya bayılırım.Gündüz yaptığım yolculuklarda gözüm hep gökyüzünde olur.

Yukarıdaki resimde pirinç tarlası ve gökyüzü çok güzel bir manzara idi.




Ve bu evin en büyük sürprizi 2002 yılında Dünya Kupasının yapıldığı stadyum.
sene önce Beckham burdaymış yani şimdi de gelir uğrar mı acaba bana ??? :)) Yukarıdaki resimde sol tarafta görünüyor azıcık :)




Bu akşam balık ve abisi misafirim yarın stadyumda abinin şirketine ait 1.lig basketbol takımının maçını seyretmeye gideceğiz.Bol bol fotoğraflarım ve yayınlarım.










10 yorum:

  1. şimdi japonya ' da olmak vardı ya..
    walla canım acayip çekti, zaten bir viyana da olmak isterdim, birde tokyo da..

    gerçe sen neredesin şimdi tam bilmiyom ama..

    bu arada yeni evin hayırlı olsun serrose.

    mutluluktan bulutlarda dolaş hep...
    :)

    YanıtlaSil
  2. yeşil çay dedin de.. ben şey soracağım..
    bu yeşil çayın püf noktalarını anlatır mısın bir ara.
    sallama yeşil çay hiçbir şeye benzemiyor..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel manzaralar ben de balkonsuz yaşayamam derdi ama malesef yaşıyorum inş balkonlu evim olacak ilerde, annen geldi mi merak ettim

    YanıtlaSil
  4. bulutları fotolamak benim de cok hosuma gidiyor..

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel haberler bunlar böyle. özlemişim sana yazmayı yazdıklarını okumayı..yeni evinizde güle güle oturun.evde balkon çoook önemli bişey bencede.bende balkonsuz yapamam sanırım.pirinç tarlalarını ben de çok görmek isterdim yalnız filmlerden biliyorum.çok sevindim senin için.herşey zamanla yoluna girer düzen oturur canım merak etme.öpüyorum kocaman seni..

    YanıtlaSil
  6. Jade
    gel buyur :)beklerim her zaman Tokyo`ya bende gidemedim daha ayip demi :`(
    Ben NAgoyada idim simdi Shizuoka dayim Tokyo ile NAgoyanin ortasinda :)
    tesekkur ederim AMINNNN

    Cesetizleri
    canim sorunu aldim puf noktalarini arastirayim ben pek sevmem de yesil cay :s sallama yesil cay TRdeki gercekten cok farkli bura ile

    YanıtlaSil
  7. Gececim
    Amin en kisa zamanda balkonu kocaman evin olsun insallah :)yok yandaki counterda var daha 19 gun var :)
    Sabahnurcum
    degil misuper oluyor

    YanıtlaSil
  8. Tugbacim
    sukur kavusturana :)
    eee gezmekten ugramaz oldun buralara :)) gez canim gezz
    Pirinc tarlalarini gormek icin buraya gelmen sart beklerim canim :)bende kocaman optum seni

    YanıtlaSil
  9. bana Japonyadan yeşil çay gelmişti ikram seti ile birlikte yanında bal gibi bir şey vardı tatlandırmak için kullanılıyormuş. Tadı bir garip gelmişti önce sonra alıştık.
    Bulutlardandan ben de fal tutarım, anlamlandırırım onları hatta bu işi hobi olarak yapanların olduğu bi oluşum bile var. Anıtkabirde gördüğüm Bulutlara da Atatürk resminden çok etkilenmiştim. Sevgiler sana

    YanıtlaSil
  10. aa ben de çok severim Serrose, bulutlardan şekiller çıkarmayı :) herşey elbette düzene girer, sen dikkat et kendine :) Öptümm..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül