6 Nisan 2011 Çarşamba

Almayacağım #1



Bu yazımda söylediğim gibi çılgın gibi kitap alışverişi yapınca şu anda Japonya'daki evimde okunmayı bekleyen 89 adet kitap bulunmaktadır.
 Bu sebeple 31 aralık 2011 e kadar kitap almamaya çalışacağım.Hatta yese söz vereceğim ama ben söz verme konusunda biraz kılımdır.Yani kararlıyım almayacağım İNŞALLAH !

Hatta bu sene sonuna kadar hepsini bitirmeyi hedefliyorum bakalım Allah yardımcım olsun :)

Bu almayacağım serisi devam edecek hatta sizlerden de bekliyorum bu sene sonuna kadar almayacağım serisi :)

17 yorum:

  1. Aynı sözü vermiş durumdayım. Paulo Coelho'nun Elif'ini her gördüğümde kalbime kalbime mızraklar iniyor bu yüzden. :) Zoorr çok zor bu sözü tutmak.

    YanıtlaSil
  2. benim de kitap stoğum senin gibi ama aldıkça alasım geliyor :(

    YanıtlaSil
  3. ben o listeden hep yapiyorum da olmuoo nedense:)

    YanıtlaSil
  4. Hadi bakalım, çok merak ediyorum SÖZ ağızdan bi kere çıkar!:)

    YanıtlaSil
  5. harika bir külliyat oluşturmuşsun:)) bence liste yap, sırayla okumaya çalış. Benim de çok fazla okunmayı bekleyen kitabım var, liste yaptım nihayet, daha programlı okuyorum şimdi:)

    YanıtlaSil
  6. Evet,Allah yardımcın olsun:)Ayda ortalama 10 kitap..Bu muhtemelen bol bol kitap yazısı okuyacağız anlamına da geldiği için sevindim ayrıca:)Ben de aldıklarımı okumadan yeni kitap almama kararı aldım ve çok acı çekiyorum yeni kitapları gözüme kestirdiğim zaman..

    YanıtlaSil
  7. 89 adet :o gerçekten almamalısın :)

    YanıtlaSil
  8. 50 tane eşarbım varken ,onlar eskimeden (nasıl olacaksa ! )

    ALMAYACAĞIM

    YanıtlaSil
  9. Ahh umudunuzu kırmak istemem ama bence almadan duramazsınız :D Bir tane bile olsa alırsınız gibime geliyor bana:))

    YanıtlaSil
  10. Ligarba
    Isimiz zor Allah yardimcimiz olsun ;)

    Zoitsa
    ah ah bana mi diyorsun aldikca alasi gelmek iste bu ben :)

    Burcu
    Olsun yaa bu sefer olsun ;)

    Vamos Bien
    cikmis olsun demi yaa ama korkmuyor degilim :)

    Judy Abbott
    Listem hazir bakalim uygulayabilcekmiyim?

    masidherya
    sen ayda 10 kitap deyince bak tirstim simdi :)
    Insallah okur okur yazarim ;)ben kitap sitelerine bakmiyorum bir derece care oldu benim icin dene istersen ;)

    Gok
    ever evet almamaliyim ;)

    Neval
    oyy o daha zor dedigin gibi nasil olacaksa

    YanıtlaSil
  11. Ayda 10 kitap okuman lazım ki. Sene sonuna kadar bitiresin. Doğuştan hiç kitap almamaya yeminli bir sürü tanıdığım var. Onlar için söz vermek sorun olmayacaktır.

    Bende bir süredir beklettiğim kitapları elime alıp okusam iyi olacak. :)

    YanıtlaSil
  12. Ya insan merak ediyor,okumalıyım diyor ve o heyecanla sanki hemen okunacakmış gibi alıyorsun.Ama zaman yetmiyor ki insanoğlu herşeyi yapsın istiyor:((Of bi bilsen bende merak ettiğim almak istediğim ne çok kitap var ama önce elimdekilerini tüketmeliyim:((

    YanıtlaSil
  13. Ha bir de resimdeki kitaplardan gözüme çarptı; Chanel'i bir çırpıda bitirebilirsin akıcı gidiyor ama İstanbul Hatırası beni biraz sıktı sevmedim yani:( Övdükleri kadar yokmuş.Tabii bu benim nacizane fikrim.

    YanıtlaSil
  14. rocker_tr

    vayy ayda 10 kitap elimden geleni yapacagim napim :)
    hadi bakalim iyi okumalar ;)

    tully
    aynen aynen bir de bende burada yok psikolojisi var :)
    tuketelim hadi birlikte deneyelim :)
    ups kotu haber oldu bu umarim ben sevenlerden olurum ;)

    YanıtlaSil
  15. almayacağım serilerini görünce benimde o kadar çok almayacağım listesi var sorma gitsin hemen bi postta ben hazırlayım :)
    Benımde kıtaplar başta

    YanıtlaSil
  16. ssdesignbutik
    hemen hemen basla bana cok faydasi oldu ;)
    bekliyorum yazilarini

    YanıtlaSil
  17. Bırak sözü falan al gitsin.Çok güzel bi alışkanlık devaaamm:))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül