17 Şubat 2013 Pazar

Uzun Zaman Sonra Gezeceğiz


Siz de ben de gezi yazılarını özledik değil mi?
Yarın bir ilk yaşayacağız.1 günlük otobüs turuna çıkıyoruz.Bize şans dileyin.Kameralarımızı hazırladık.Umarım güzel fotoğraflar ve anılarla döneriz.Gideceğimiz yerler karlar altında şuan.Bol bol kar manzarası gelecek yani.

İlk durağımız Kenrokuen olacak.Umarım aşağıdaki gibi bir manzara bekliyordur bizi.Vikipedia sayfası için buraya tık tık


İkinci durağımız Kanazawa kalesi bahçesi olacak.Vikipedia sayfası için buraya tık tık


Ve son durağımız ise Gokayama şehri olacak.Burası benim çok uzun zamandır gitmek istediğim yerler listesindeydi.Fotoğrafa bakınca anlayacaksınız sebebini :)Vikipedia için buraya tık tık


Nasıl ama rüya gibi değil mi?

Bizim için dua edin,şans dileyin.Güzel bir gün olsun.Ve size anlatacak bol şeyim olsun.
Güzel haftasonları :)

Görseller google'dan alıntıdır.

14 yorum:

  1. İlk resimdeki manzara gerçekten büyüleyici bol bol fotoğraf çekebilceğiniz güzellikler karşılasın sizi ve harika bir gün diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Ya ama o evlerin olduğu yere gitmeyi çok istiyordum ben. :(

    Neyse ki sen gidiyorsun. :) Bakar bakar orada olduğumu hayal ederim artık. İyi eğlenceler. :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah güzel zaman geçirirsin Sergül Abla.

    YanıtlaSil
  4. inşallah çoook güzel olur bol malzemeyle gelirsin ve biz de seninle gezmiş kadar oluruz.
    zira çok merak ettim ben kullandıgın görseller sayesinde.

    YanıtlaSil
  5. Güzel gezmeler sizee :) gezdiğin gördüğün yediğin içtiğini herşeyi birbir anlat bize :)

    YanıtlaSil
  6. Daha güzel fotolar göreceğimi düşünüyorum :) Bol şans...

    YanıtlaSil
  7. Fotoğrafları bekliyorum sabırsızlıkla.

    YanıtlaSil
  8. Karı özledik, kar yağmadı bu sene hiç doğru düzgün.:(

    YanıtlaSil
  9. Nihayet yaşasıın :) Bayılıyorum gezi yazılşarına biliyosun. Son zamanlarda canım nasıl da gezi çekiyor anlatamam. umartım çok eğlenir, bir o kadar yorulur ama mutlu huzurlu bir gün geçirirsiniz canım :)) Bekliyorum fotoları merakla ;)

    YanıtlaSil
  10. İyi şanslar Sergül Abla dikkatli gidin , çook çook eğlen ve bizim içinde bol bol foto çekmeyi unutmaa :)

    YanıtlaSil
  11. cok merak ediyorum yazacagin yazilari. heyecanla bekleyecegim :)

    YanıtlaSil
  12. yazını nasil beklediğimi eminim tahmin edebilirsin, tıpkı kırmızı yapraklar yazısı ve fotograflarını beklediğim gibi sabırsızlıkla bekliyorum. umarım harika bir gezi olmuştur ve cok mutlu olmussundur

    YanıtlaSil
  13. ilk fotograf gercek degil de uc boyutlu modelleme sanki... :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül