5 Şubat 2013 Salı

Mutfakta Neler Var? #6

 Mutfakta Neler Var serisinde bu ara saplantı haline getirdiğim şeyi yazmasam olmazdı.Bu salam görünümündeki şeyler soya filizi turşusu.Yani tam turşu diye çevirmek ne kadar doğru bilmiyorum.Soya filizi Japon mutfağında çok sık kullanılan bir şey.Ben de kendisiyle burada tanıştım.Birçok yemekte karşınıza çıkar.Bir keresinde Yoshi denemek amaçlı bu turşuyu satın aldığında doyamadım kendisine.
Sanırım soya sosu,susam yağı falan var içerisinde.Ama yok böyle bir tat.
Ben sade olanını seviyorum Yoshi ise arkada görünen 'kimuchi' soslu olanı.Kimuchi Kore turşusu sanırım Korece Kimchi diyorlar.
Ben sadecesine acılı susam (bir sonraki Mutfakta Neler Var yazısı olacak) ekiyorum.Ve mmmm....
Bu yazıyı yazarken çok zorlandım açıkçası.Gene canım çekti yahu :)

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Kimchi ya bayilan biri olarak sanirim buna da bayilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Mutfakta ne var yazılarınızı ilgiyle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Açılmamış hali kımıl kımıl içimi bi hoş etti :)Tabakta daha iyi durmuş, afiyet olsun ..

    YanıtlaSil
  4. yemelerin ustasıyım
    kimchinin hastasıyım :))

    YanıtlaSil
  5. soya fılızı cok yararlıymıs bol bol ye bulmusken bence tadınıda begenmısın hem :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül