20 Şubat 2013 Çarşamba

Kenrokuen Japon Bahçesi

 Kenrokuen Japon bahçesi 1600 yıllarında Kanazawa kalesinin yanına inşa edilmiş.Japonya'daki en güzel 3 bahçeden biri olarak anılır.
 1676 yılında 5.imparator Maeda Tsunanori tarafından yapımına başlanmış ve 13.imparator Nariyasu zamanında şimdiki haline gelmiş.O zamandan sonra pek değişiklik yapılmamış.

 7 mayıs 1874 yılında park halka açılmış.
 Parktan şehrin görünümü.

*Karasakinomatsu Pine
Karasaki şehrinden tohumları getirildiği için adına Karasaki çamları deniliyormuş.Bu çamlar parkın en meşhur öğesi.Bölgede çok kar yağışı olduğu için ağaçların dallarını iplerle bağlayarak onları korumaya almışlar.
Böylece çok meşhur olmuş bu ağaçlar.
 Parkta 8750 ağaç bulunuyor. 183 çeşit bitki çeşidi bulunuyor.

Park için bize verilen süre bize az geldi.Tam anlamıyla gezemedik.Bu sebeple park için en az 3-4 saat gerekli bence.
 Ben bu yola bayıldım hatta bloğumun başlık fotoğrafı da bu yolun sonunda çekildi.



Ve Japonya'nın bilinen en eski pınarı (su kaynağı).Bu su Kasumigaike Gölünden geliyormuş.Bu kaynak 2 farklı seviyedeki gölün arasında kaldığı için doğal basınç ile çıkıyormuş su.Normalde yüksekliği 3,5 metreymiş ama gölün su seviyesine göre farklılık gösterebiliyormuş.


Bir de videomuz var tabii ki.İyi seyirler



Sırada Kanazawa kalesi ve Gokayama köyü var.Beklemede kalın :)


12 yorum:

  1. Ba-yıl-dımmm :)) i love senin gezi yazıları diyorum ahaha :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir video olmuş, senin bu gezi videolarını ve yazılarını çok seviyorum.
    Ve evet kırmızı şapka yakışmış:))

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar kartpostal gibi harika görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Sergul maşallah hızına yetişemiyorum, en çalışkan blogger bosuna olmamışsin. okuyorum, ardından video seyrediyorum, ardından fotograflara bakıyorum ve İnan coook mutlu oluyorum. sayende gezmiş gibi hissediyorum harikasin.

    YanıtlaSil
  5. Her gün bakıyorum yeni yazı var mı diye bloguna genelde de hep 1 yazı en az yeni oluyor:) Kesinlikle en çalışkan bloggersın. Bu gezi yazıların yüzünden yakında kendimi japonyada bulcam sanırım.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel tr'de olsa üzerine 6465461 konutluk bir site yapılırdı hemen..

    YanıtlaSil
  7. merakımdan soruyorum, japonya'da da mı bu bahçelere Japon bahçesi diyolar? yoksa sadece bahçe mi?

    YanıtlaSil
  8. süpersiniz sergül hanım çok güzel japonya

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım buraya. Kesinlikle gitmek istediğim yerler listesine ilk üçten giriş yaptı. Şa ha ne!

    YanıtlaSil
  10. Tabi bir de Gokoyama şehri. Gerçekten de masal diyarı gibi.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül