27 Şubat 2013 Çarşamba

Farkındayım



  Farkında olmak en önemsediğim şeylerden biri.
Olanın,bitenin,
kendinin,
etrafındakilerin,
sahip olduklarının,
sahip olamadıklarının,
hayallerinin,
umutlarının,
yaşanmışlıklarının
yani kısacası her bir duygunun,her bir anının
farkında olabilmek çok önemli.
Farkında olmak seni 1 adım önde kılıyor hayatta.
En önce kendinin farkında olabilmeli insan.
Kendinin farkında olmayan insanların kendini harcadığı da olur,kendini harcattığı da.
Bazen hep bu yollardan yürürsün.
Buna tecrübe denir.
Buna hayat denir.
Buna farkındalık denir.

Sorsan 'en sevdiğin şarkı nedir' desen belki aklıma gelmez.
Ama bu şarkı hayatımın şarkısıdır benim.
Her defasında acıtır,her defasında büyütür beni.

Ne zaman çalınsa kulağıma şükrederim farkındalığıma.

Ne yapsan olmuyor gözüm 
Terk etmiyor bizi hüzün 
Bir macera yaşamak dediğin 
Küçük zamanlar harmanı 
Sevildiğin, üzüldüğün 

Hatırlamaktan ibaret 
Hatıralar nihayet 
Tesellisi çok zor sözün 

Ne gemiler yaktım 
Ne gemiler yaktım 
O kadar yandı ki canım 
Sonunda karşıdan baktım 
Ne göreyim kendime yıldızlardan daha uzaktım 

Bu kızı yeniden büyütmeliyim 
Kor ateşlerde yürütmeliyim 
Değirmenlerde öğütmeliyim 
Farkındayım 
Farkındayım 
Kazanmalı, kaybetmeliyim 
Aşk uğruna harp etmeliyim 

Kendini seçemiyorsun 
Bırakıp kaçamıyorsun 
Yazmadığın bir hikayede 
Uzun ya da kısa vadede 
Az biraz keşfediyorsun 

Öteki olabilmeyi 
Yerine koyabilmeyi 
Geride durabilmeyi öğreniyorsun



----------------------

Sezen Aksu diyor ve bir kere daha önünde saygıyla eğiliyorum.


8 yorum:

  1. Bazen mutlu mutlu ama çoğunlukla acitarak artıyor bu farkındalık, ama ben sectim herseyin farkında olmayı, maskesiz olmayı ve herseyin derinini görmek istemeyi. Benim secimim bu yani benim yolum, kimse sorumlu değil.... Senin de farkında olduğunun farkındayım:) ve hoşuma gidiyor bu halin, yolun neresinde olduğunu sorman hayata... Evet Japonya beni getirdi bloguna ama sonrası senin tilsimin, senin yolunda ilerlemene tanıklık etmek istedim ve iyi ki buradasin

    YanıtlaSil
  2. Farkındalıkların farkına varmak güzeldir...

    YanıtlaSil
  3. benimde en sevdiğim şarkılardan birisidir, zaten Sezen Aksu müzik çalarımda olmazsa olmazlardandır ..herzaman...

    YanıtlaSil
  4. sezen aksu candır :) ahh yolun neresindeyimle öğrenip, japonyada gördümle eğleniyorum. eline yüreğine sağlık sergül abla...Devam ve devam^^ burayada ilk yorumumu bırakmış olayım ^_^

    YanıtlaSil
  5. ne güzel yazmışsın Serrose :) evet farkındalık çok önemli bır duygu bence de gördüklerinin yaşadıklarının söylediklerimizin yazdıklarımızın farkında olmak olabilmek büyük özellik olsa gerek tabiki sezen aksuyu dinlemek de öyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. çok ama çok sevdiğim şarkılardan biridir ve hakikaten sözleri beni de benden alır sık sık mırıldanırken bulurum kendimi ve hakkın var farkında olmak her şeyin başıdır...

    YanıtlaSil
  7. Farkındayım..
    Farkında olabilmek, bazen kendimize bile itiraf etmekte zorlandığımız şeylerin farkında olabilmek ne de güzel.. İçeride bir yerlerde bu kendimize "ben senin ne yaptığını neden yaptığını biliyorum" deme şeklimizdir..
    Güzeldir..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül