5 Şubat 2013 Salı

Pamuk Eller Klavyeye


*fotoğrafın konu ile ilgisi yok.Udon restoranın tabelası*

Bu ara iyice dağılmış durumdayım.Taşındık,ablam geldi,ödül için Türkiye'ye geldim,Japonya'ya döndüm,jet lag oldum,okula başladım falan fistan derken.Düzenim ve aklım uçmuş durumda.
Bulduğum her deftere yapılacaklar listesi yazıyorum.Ayıp ama ipadde bile var.Ama öyle saçma sapan bir ruh halindeyim ki!
Hayatımdaki en düzenli şey blog yazmak.Bunu nasıl beceriyorum inanın bende bilmiyorum.
Birkaç kere dile getirdiğim gibi bana ulaşabileceğiniz çok yer var.
Yorumlar,mailler,facebook,twitter,instagram falan filan.Zaten aklımda ve listelerimde yazılmayı ve paylaşılmayı bekleyen çok yazı var.Hala yazılmayı bekleyen tapınak yazısı bile var.
Dedim ya hem yoğunluktan hem de uyuşukluktan olmuyor.
Bana ulaşabildiğiniz yerlerden isteklerde bulunuyorsunuz.Onu yazar mısın,bundan bahseder misin gibi.
Bunları gerek defterlere gerekse kafama not alıyorum.Ama illa ki aradan kaçanlar oluyor.
Aslında burası benim kişisel günlüğüm.Yönlendirilmeyi pek sevmiyorum.Çünkü blogda şunu yaz demek benim hayatıma karışmak gibi bir şey.Sonuçta günlük burası.
Bu sebeple hem sizi hem de beni mutlu edecek bir orta yol bulalım.
Siz blogda görmekten hoşlandığınız ve blogda görmek isterdim dediğiniz şeyleri yorum kısmına evet özellikle yorum kısmına yazın.Çünkü bu yazının altında toplansın istiyorum istekler böylece ben dönüp bakabileyim.Çünkü mailde sandığım şey yorumlarda,yorumlarda sandığım şey instagramda falan çıkabiliyor.
Tamam hafızam iyi ama yaşlanıyoruz be :)

İşte böyle.Hem size hem bana kolaylık olsun.Hem de iki tarafın da gönlü olsun.
Bu sebeple pamuk eller klavyeye :)
İ

21 yorum:

  1. Günlüğüne karışmak istemiyorum, ne yazsan keyifle okuyorum çünkü. Seninle aynı fikirdeyim blog yazma konusunda. Bü nedenle sen yaz anacım ben zevkle okurum :))

    YanıtlaSil
  2. Benim de merak ettigim bikac konu var aslinda :) blogda yazilarinda arattim ama bulamadim. Eger gozumden kactiysa lutfen kusura bakma :) Ben sari telefonunun ve bakkal defterlerinin yazilarini cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Daha çok Mutfakta ne var videoları olabilir mesela

    YanıtlaSil
  4. Ben birşey sormak istiyorum aslında sen bana o kadar çok elit geliyorsun ki seni sabah dinlemek geliyor.. Ben seni örnek alıyorum belki de bilmiyorum YGS sınavım var ama bi anda aklıma geliyorsun Sergül abla ne yaptı acab diyip koşa koşa bilgisayarıma koşuyorum. Senin kişiliğine bayılıyorum,tabi gördüğüm kadarıyla ben senden tek birşey isteyeceğim kendini çok anlat bizeee :)

    YanıtlaSil
  5. Ben birşey sormak istiyorum aslında sen bana o kadar çok elit geliyorsun ki seni sabah dinlemek geliyor.. Ben seni örnek alıyorum belki de bilmiyorum YGS sınavım var ama bi anda aklıma geliyorsun Sergül abla ne yaptı acab diyip koşa koşa bilgisayarıma koşuyorum. Senin kişiliğine bayılıyorum,tabi gördüğüm kadarıyla ben senden tek birşey isteyeceğim kendini çok anlat bizeee :)

    YanıtlaSil
  6. Ben birşey sormak istiyorum aslında sen bana o kadar çok elit geliyorsun ki seni sabah dinlemek geliyor.. Ben seni örnek alıyorum belki de bilmiyorum YGS sınavım var ama bi anda aklıma geliyorsun Sergül abla ne yaptı acab diyip koşa koşa bilgisayarıma koşuyorum. Senin kişiliğine bayılıyorum,tabi gördüğüm kadarıyla ben senden tek birşey isteyeceğim kendini çok anlat bizeee :)

    YanıtlaSil
  7. Ben seni neden bu kadar çok seviyorum sergül abla. Neden bu kadar yakın görüyorum bilmiyorum.. Sen bana çok elit geliyorsun.Seni sabah kadar dinlemek ve izlemek istiyorum. Ben belli ki seni örnek alıyorum :) Ben bu sene Ygs'ye hazırlanıyorum,bi anda aklıma geliyorsun Sergül abla ne yaptı ne yazdı diye koşa koşa bilgisayarıma koşuyorum.. Bazen şaşırıyorum hiç tanımadığım biri neden bu kadar etkiledi ama olsun ben halimden memnunum. Ben senden tek birşey isticem bize kendini biraz daha anlatt :)

    YanıtlaSil
  8. slm sergül aklından ne geçiyorsa ne gördüysen müsait oldugnca bloga yazmanı isterim çünkü seni okumak çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  9. Ben seni neden bu kadar çok seviyorum sergül abla. Neden bu kadar yakın görüyorum bilmiyorum.. Sen bana çok elit geliyorsun.Seni sabah kadar dinlemek ve izlemek istiyorum. Ben belli ki seni örnek alıyorum :) Ben bu sene Ygs'ye hazırlanıyorum,bi anda aklıma geliyorsun Sergül abla ne yaptı ne yazdı diye koşa koşa bilgisayarıma koşuyorum.. Bazen şaşırıyorum hiç tanımadığım biri neden bu kadar etkiledi ama olsun ben halimden memnunum. Ben senden tek birşey isticem bize kendini biraz daha anlatt :)

    YanıtlaSil
  10. aslında kırtasiye videolarını yine çeksin aldıklarını göstersen hiçte fena olmaz :D

    YanıtlaSil
  11. Ben sizin yoshiyle o tatlı hallerinizi çoook seviyorum :) yoshiyle daha çok kamera karşısına geçmelisiniz bence :) ayrıca karameeell o çoook tatlı onu da daha daha daha çok görmek isterizzz :)

    YanıtlaSil
  12. Japon mutfagı ve kitap yazılarıni seviyorum

    YanıtlaSil
  13. gezi yazilarini cok seviyorum.
    kirtasiye yazilarini cok seviyorum.
    günlük gibi olan yazilari cok seviyorum.
    kirtasiye yazilarini cok seviyorum.
    japonyayla ilgili ufak tefek bilgiler verdigin yazilari seviyorum. (gerci onlar illa ki öteki yazilarda da geliyor. :D)
    alis-veris yazilarini cok seviyorum.
    sanirim sadece kozmetikle ilgili olan yazilari sevmiyorum. :D alakam yok cünkü. :D

    YanıtlaSil
  14. dağılma olayı çok kötüdür. bende yeni evliyim alışana dek epey dağıldım. yeni yeni toparlıyorum, senin de toparlayacağını düşünüyorum. Hem yoshi çok fedakar birine benziyor, sana yardım ediyordur. bence sen istediğini yaz bloguna, çünkü dediğin gibi blog kişisel günlüktür ki sen burada bir konuya özel blog yapmıyorsun. Ben blogunu 1 ocak 2013 de keşfettim ve bir hafta içinde geriye dönüp tüm postlarını okudum. zaten oldukça ilgi çekici blogun.. bence böyle devam.. tebrikler..:))

    YanıtlaSil
  15. ben öncelikle kitaplar hakkında yazdıklarını daha sonra ise gittiğiniz gördüğünüz yerleri anlattığın yazılarını çok keyifle okuyorum merak ediyorum.Devamını beklerim :)

    YanıtlaSil
  16. Tatlım senin bloğunda görmeyi en çok sevdiğim şeyler şunlar :)) Çantamda ne var videoları, kırtasiye ve diğer alışverişler, okuma hallerin, çay kahve keyiflerin, günlük hayat yazıların, kozmetik yazıların videoların.. Diyceksinki daha ne kaldı :)) Sen sen gibi yazmaya devam et bence, ben galiba herşeyini okuyup seviyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Sergülcüm paylasdilarini severek ve zevkle okuyorum,ama mutfakta neler var postundaki " soya tursu"sunu cok merak ettim..acaba tarifi bulunur mu japona sitelerde?! zira burda bol soya filizi var,bir az tuhaf istek oldu biliyorum ama :)

    YanıtlaSil
  18. senin blogunda görüp okuduğum kitaplar oldu ve onlar beni mutlu etti

    YanıtlaSil
  19. Bunu çok samimi söylüyorum,zaten bir kaç zamandır az çok konuşmuşluğumuz var :) Senin blogundaki bütün yazıları çok seviyorum ! Tapınak olsun,kitap olsun,kırtasiye olsun,hepsini çok çok severek okuyorum :) Bu senin günlüğün,içinden geldiği gibi yazmaya devam et canım :)

    YanıtlaSil
  20. japonlara dair seyleri merak ediyorum galiba gunluk yasantıları, aile bagları, temizlik anlayışları ne bilim farklı bir kultur işte herseyleri degişik geliyor..

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar,
    Bu kadar okumaya ve kendini gelistirmeye merakli birinin ne egitimi aldigini merak ediyorum. Universite okudunuz mu? Okuduysaniz hangi brans? Okumadiysaniz okuma dusunceniz var mi? Tesekkurler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül