18 Şubat 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #81


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta

 Japonya'da ısınma sorunlarından zaman zaman bahsediyorum.Japon inancına göre bulunmadığın odayı ısıtmak israf gibi bir şey.Bu sebeple ülke genelinde (çok soğuk yerler hariç) gaz sobası,elektrikli soba ya da klima ile ısınılıyor.Bizim evde soğuk tabii ki bu sebeple.Oturma odasında gaz sobası ile ısınıyoruz.Yatak odasında ise klima var ama sürekli çalıştırmıyoruz.Yoshi de ben de soğuk odada uyumaya alışkınız.Türkiye'de de aynı sistem geçerliydi evimiz merkezi ısıtmalı olmadı hiç.Neyse demek istediğim şu ki,ouyumadan önce kitap okurken ellerim ve burnum donuyor.Ellerime annemin 2009'da hediye getirmiş olduğu eldiven ile çözüm buldum.Ama hala burnum donmakta :)Biri bana kar maskesi alabilir yani :)



 Iphone'da uygulamalar arasında dolanırken pul yapımı adında bir şey buldum.Ve hemen pulumu yaptım.Yanak pulu gibi olmuş ama idare edin :)


Dün bizi çekecek biri olmadığı için bol bol iphone'da fotoğraf çekildik.Kendimi bere ile görmeye alıştım sanırım.Yıllardır uzun saçlı olduğumdan ötürü sanırım yakıştıramıyordum.Ama sanki kısa saç ve bere kombinine alıştım.Yeni bir bere bile istiyorum düşünün.Bu yolculuğa başlarken istasyonda çekildiğimiz pozumuz.
Kendime bakıyorum bere olmuş mu diye:) Ama siz Japon bahçesine bakabilirsiniz :)

Bugün Yoshi izinliydi ama ben okula gittim.Okula gitmeden önce bir cafede kahvaltı yaptık.Çay fincanıma bayıldım.Bana Başak'ın oğlunu hatırlattı.Geçenlerde binici pantalonu ve çizmesi ile fotoğrafını eklemişti Başak.Ordan çağrışım yaptı yaniBaşak'ın bloğu için buraya tık tık

Ve okula giderken istasyonda bulduğum One Piece karakteri Luffy :) Bir çocuğa ait olduğunu düşünmüyorum.Ve iyi durumda olduğu için aldım.Yoksa yerde ne bulsa alan biri değilim.Ama bazen bulduğum şeyleri şanslı objem yapmayı severim.2007'de bulduğum 10 yen hala şans paramdır mesela.

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  

11 yorum:

  1. luffyyyy :) keşke burada da yerlerde luffy gezse :)

    YanıtlaSil
  2. Luffy candır :) mutlu pazartesiler...

    YanıtlaSil
  3. Hihi selam Luffy!! :)
    Gezinizin yazısını da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. "görünmeyen" ne sarsıcı bir kitaptı yahu.

    YanıtlaSil
  5. Ben de kendime bere yakıştıramam ama sana yakışıyor. Özellikle de blogunun adının yazdığı yerdeki çok güzel bence. :)
    Ben de evde elektrikli sobayla ısınıyorum. Kuşadası malum kısa süreli kış geçiriyor. Baca bile yok evimde. :D
    Fincan çok güzel.
    Gezi fotoğraflarını sabırsızlıkla bekliyorum.
    Evet, üstteki yorumlar gibi Luffy candır. :))

    YanıtlaSil
  6. Görünmeyen'i geçen yaz okumuş ve çok beğenmiştim....
    Umarım sizin için de keyifli bir okuma oluyordur.

    YanıtlaSil
  7. beren çok güzel ve sana da yakışmış

    YanıtlaSil
  8. Pembe bere sana inanılmaz yakışmış harika görünüyorsun :)
    :*

    YanıtlaSil
  9. :D Eldiven kardeşiyiz seninle :D
    Sende japon bahçesi çok güzelsiniz:D yoshi çok yakışıyorsunuz , mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Sobalı evdeki zamanlarımızı hatırladım bir an eldivenleri görünce :D Keşke Türkiye sokaklarında da böyle anime figurleri bulabilsek :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül