21 Şubat 2013 Perşembe

Mutfakta Neler Var? #8




Neden bilmiyorum ama Mutfakta Neler Var yazıları genelde içecekler üzerine oluyor umarım bir sakıncası yoktur.İçeceklerle yaşıyor gibiyiz :)
Geçenlerde farklı bir markete gittik.Orada bu çayı görünce satın almamak olmazdı.
Efendim çayımızın adı 'mısır sakalı çayı' yani mısır püsküllerinden yapılmış.Kalori ve kafein sıfırmış.
Eve gelir gelmez Yoshi benden önce davranıp içmeye başladı.Ben de denedim tabii.Çünkü içecek yazılarından sonra tatları hakkında sorular alıyorum.
Efendim bu çayın tadı bildiğiniz patlamış mısır gibi.Yani popcorn içiyormuş gibi hissediyorsunuz.Biz sevdik.Bir daha denk gelirsek alabiliriz.Ama ben bu çayın yanında patlamış mısır yemek isterim ya.Çok canımı çektiriyor :)

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

8 yorum:

  1. O zaman bu tam benliiiiiiiiiiikmiş ya ;)))) Mısır ve patates hiç affetmem her türlüsünü bayıla bayıla indiririm mideyeee ;)))

    YanıtlaSil
  2. çok ilginç ya o tat içecekte nasıl olur hayal edemedim :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa ne ilginç!! Bende denemek istedim ama şimdi :D

    YanıtlaSil
  4. Patlamış mısır içmek~ nasıl olurdu ki acaba? merak uyandırıcı gerçekten^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül