3 Şubat 2013 Pazar

Tükettim #15 Ocak 2013

 Boş kutular demek ürünleri düzenli kullanıyorsun,evde yer açıyorsun,daha bilinçli bir tüketici oluyorsun anlamına geliyor.Bu sebeple bu seriyi seviyorum.Bakalım ocak ayında nelere güle güle demişiz.

1-Oriflame lipSPA balm-Yazıya çöpe giden ürün ile başlamak kötü oldu ama bu lip balmı çantalardan birinde unutmuşum.Geçenlerde tesadüfen elime geçti.Türkiye'deyken severek kullandığım bir üründü.Varlığından haberim olsaydı kullanır bitirirdim.Ama kokusu ve rengi değişmiş olduğu için çöpe gidiyor ne yazık ki.

2-Olay complete Uv korumalı günlük krem-Antalya'dan almıştım.Severek kullandım.Hem etkisini hem de kokusunu seviyordum.Gece kremi hala duruyor.Ne yazık ki düzenli kullanamadım.Ama belki bir sonraki Türkiye ziyaretimde yeniden satın alabilirim.

3-Hugo Boss Woman-Ablamın verdiği bir mini parfümdü.Güzel kokusu var.Belki bir gün tam boyunu satın alabilirim.

4-Calvin Klein Beauty-Bu parfüm Temmuz ayı Vanilya Club kutusundan çıkmıştı.Ve bayılmıştım.Japonya'ya dönüş yolunda duty free'den büyük boyunu aldım hemen.Süper kokuyor ve ben bayılıyorum.Az önce keşfettim ki parfüm doldurulabilir.Bu sebeple şişeyi saklayacağım.




5-S-Unique Cotton Buds-Kulak temizleme çubuğu.Makyajımı düzeltmekte ve temizlemekte de kullanıyorum.Bu sebeple almaya devam edeceğim bir ürün.

6-Thera med ultra white diş macunu-Şişesine bayılıyoruz etkisi için bir şey diyemeyeceğim.Ama kullanım kolaylığının hastasıyız.Türkiye'ye geldiğimde tekrar alacağım.

7-The Body Shop Chocomania Shower Cream-Bu seriden nefret ediyorum.Zorla bitirdim ve bir daha asla almayacağım.

8-Sephora Chocolat Praline Body Wash-Sephora alışverişimde hediye edilmişti.Severek kullandım.Bir önceki ürün yüzünden çikolatalı duş ürünlerinden korkar olmuştum.Ama bu ürün ile korkumu yendim.Kokusu,köpürmesi ve etkisi de çok güzeldi.Tekrar alabilirim.(Türkiye'den)



9-Pond's Black Clean Facial Foam-Bu benim 2. paketim.Severek kullandım.Etkisini seviyorum ama başka ürünler denemek istediğim için biraz ara vereceğim.

10-Missha Lip&Eye Makeup Remover Alcohol free-Denediğim birçok makyaj temizleyiciye göre güzel bir iş yapıyor.Göz yakmıyor.Fazla kalıntı bırakmıyor.Belki bir daha alabilirim.

11-Goldwell Ultra Volume 60sec gel treatment-Kokusu şöyle böyle ama geri kalan herşeyinden nefret ettim.Saçlarımı çok sertleştirdi.Zaten deneme boyuydu asla tam boyunu satın almam.

12-Isana El ve Tırnak Balsamı-Aloe Vera-Bu krem sevgili Sihirli Günlüğüm'den hediye.Bana sürpriz yolladığı kutunun içinden çıktı.Kullandığım ilk Isana ürünü oldu.Etkisini sevdim ama kokusu ile birazcık anlaşamadık.Bu ara tırnaklarıma bakım yapma işine takmış olduğum için bu ürünün zamanlaması süper oldu.Tekrar teşekkür ederim canım.Sihirli Günlük bloğuna bir uğrayın derim ben buraya tık tık 


13-Shiseido Beauty Up Cotton-Severek kullandığım kare pamuk.Yenisini açtım bile ama bitince aynısından almak yerine yeri bir ürün denemeyi düşünüyorum.Bakalım neler olacak.

14-Skin Food Ginseng Mask-Skin Food çok denemek istediğim bir markaydı.Açıkçası Japonya'da satıldığını bilmiyordum.Mağazasını görünce içeri daldım ve satış temsilcisi ile koyu bir muhabbete daldım.Ondan tester istedim.Özellikle sivilceler için ama o ürünlerin testeri yoktu bu sebeple bu maskeden verdi bana.Denedim sevdim.Yani 1 deneme ile ne anlayacaksam :) Ama bu blogda bol bol Skin Food duyacaksınız sanırım.

15-Embryolisse Lait-Creme Concentre-Bana Japonya Glossybox'tan çıkmıştı.Severek kullandım ama tam boyunu alıp almamakta şimdilik kararsızım.Zaten yeni nemlendiriciler de aldım.Belki ilerleyen zamanlarda satın alabilirim.


Her biten ürünlerimin ardından olduğu gibi bunların ardından da Ohh beee diyorum.

Bir de video çekmiştim bu ürünler hakkında.İyi seyirler




8 yorum:

  1. bayağı ürün bitirmişsin tebrikler:)

    YanıtlaSil
  2. Skın food severım Kore markası olunca =)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar :) . bir kaç haftadır takip ediyorum bloğunuzu fakat japonya hakkındada pek çok şey katıyorsunuz bize bunun için size çooook teşekkür ederim. bu bilgileri bize yazan ulaştıran ellerinize , yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Tbs chocomania serisinden bende hiç hoşlanmadım. Çikolata kokusuyla alakası yok bence.

    YanıtlaSil
  5. Ben sana çok teşekkür ederim tatlım, bu arada seni özlüyoruz daha sık video çek lütfen. Biliyorum okulun var ama fırsat bulduğunda bizi unutma :) Ürünler bitince bende çok rahatlıyorum. Sanırım kozmetiğe bol para döktüğüm için ürün bitirdiğimi görmek kendimi iyi hissettiriyor. Yani boşa para saçmamışım diyorum. Bide alışveriş yapmaya bahanem oluyor tabi :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sergul sana o kadar ozeniyorumki, parfum disinda hicbir urunu bitiremiyorum ben :( Gercekten tebrikler!!

    YanıtlaSil
  7. ürünlerin bitmesi demek yerine yeni ürünler gelmesi demek :) böyle detaylı ve güzel anlatımların için teşekkürler serrose,okunası bloggerların başındasın... Türkiye'den sevgiler muckmuck

    YanıtlaSil
  8. sevgili serrose nerede instagramla pazartesi..:)) hadi yaz bir an önce benim en sevdiğim postun o çünkü...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül