7 Şubat 2013 Perşembe

Bir Hayal Daha Gerçek Oluyor


Eğer bu satırları şuanda tesadüfen okumuyorsanız benim gerçek bir kitap sever olduğumu zaten biliyorsunuzdur.Hayatım boyunca olduğum ve bulunduğum her yerde illaki kitap ve kitaplık olsun isterim.Anne evinde hep dolu dolu kitaplıklarım olmuştur.Japonya'ya elde 1 bavul ile geldiğimde sanırım yanımda sadece 1-2 kitap vardı.Binlerce kitabımı kolileyip gelmek çok acıtmıştı canımı.Zaman içerisinde Japonya'daki evimi de kitaplarla doldurmaya başladım.Yeni gelen her kitap daha fazla nefes gibi benim için.Bavulda getirdiklerim,mektuplarla gelenler (çok teşekkür ederim yollayanlara) ve online alışverişler.
Benim kendi içimde evlenince evimin bir odasını kütüphane yapmak gibi bir hayal büyütürken Yoshi de aynı hayali taşıyormuş meğerse.Öncelikle ev almak/alabilmek bizim için büyük bir rüyaydı.Bu hayal gerçek olunca kütüphane hayalimize de bir adım daha yaklaşmış olduk.Taşındığımızdan beri bu oda bu halde duruyordu.Çünkü kitaplıklarımız yoktu.Yani eski evde kullandığımız kitaplıklara artık sığmıyorduk.Bu arada kitaplığa sığmamak süper bir duygu değil mi?
Sonunda internetten kitaplık siparişlerimizi verdik.Ve ben bu satırları yazarken Yoshi yukarıda onları kuruyor.
Aslında ben de yanındaydım ama kitaplıklardan çıkan ağaç tozları alerjimi başlattı.Bu satırları 2 burun silme,3 hapşurma arası yazıyorum yani.Geldi gene haaaaaaaaa-pppşuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)

 Yapabileceğim bir şey olmadığından yere oturup Yoshi'nin kitaplarını kurcaladım bir süre.Tabii iyi zamanlarımdı onlar.Sonra oldu ne olduysa.
Tek izleyen ben değildim tabii ki.Evin kızı da koliler arkasından süzüyordu babasını :)

İşte böyle mutluyuz çok şükür.Kitaplıklar kurulsun,kitaplar yerleşsin ve her şey düzene girsin sizinle paylaşırım.

Herkesin hayali gerçek olsun inşallah!

Güzel günler dilerim.

haaaaappppşuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

(çok yaşa diyenler olduysa siz de görün :)  )


21 yorum:

  1. Bız de evımıze gectıgımız gıı kıtaplık sıparıs ettık.bu duyguyu en ıyı kıtap kurtları anlar :)

    YanıtlaSil
  2. Allah bize de o günleri göstersin inşallah benim de en büyük hayalim 3 duvarı kütüphane olan bir resim atolyesi ama oradan oaraya taşınırken imkansız emeklilikte ancak:) Bütün dileklerin böyle neşe içinde kabul olsun inşallah...:)

    YanıtlaSil
  3. Çok yaşa iyi yaşa :) ne güzel hayallerinin bir bir gerçek olması darısı başımıza canım. Odanın yerleşmiş halini merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Çok yaşaa, bi de kitaplığın son halini de görmek isterim , merak ettim :D

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne güzel aynı abim gibisn yaa :) abimde odayı maşallah kitapla doldurdu adım atcak yer kalmadı :) aman sen öyle olma kedicik ne masum bakıyo ama kedilerden korkuyorum sanrım ben :)

    YanıtlaSil
  6. Ah Sergül ah =))) Odamda ki 3. kitaplığımıda doldurup sığamıyorum başka şey olsa şikayete başlarım ama tek şikayet etmediğim konu bu heralde =)

    Hayırlı olsun kitaplıkların, güle oynaya yerleştir ve kullan inşallah =) Ayrıca çokkkk yaşa =)

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel cok sevindim sizin adiniza..benimde en cok istediklerim arasindadir.siz benden bir sifir ondesiniz cunku bizim oncelikle kendi evimizialmamiz gerek:) kolay gelsin umarim tam da hayal ettiginiz gibi olur. .

    YanıtlaSil
  8. Kitaplığınız hayırlı olsun :)
    güzel günlerde sağlıkla kullanın inşallah :)
    karamel ne sevimli, gıdıyı yaslamış koliye ehehe

    YanıtlaSil
  9. Bende kitaplığımı düzenlediğimde öyle mutlu oluyorum ki Sergül Abla :)

    YanıtlaSil
  10. seni tesadüf eseri takip ederken aslında içten yazdığın yazıların içinde tesekkürler.

    YanıtlaSil
  11. bol bol okuduğunuz kitaplarla doldurun :D

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı sağlıklı yaşa :) Kitaplık evdeki düzenin adıdır:D O yüzden güle güle kullan. Güzellikler sizi bulsun. Ayrıca yazılarını çok beğeniyorum ve ailecek takip ediyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. Çok yaşa. :)
    Hayırlı olsun yeni kitaplık.

    YanıtlaSil
  14. Çok yaşa güzel yaşa :) Çok sevindim inşallah ben de bu hayalime kavuşurum :)

    YanıtlaSil
  15. çooooookkkkkk sevimdimmmmm :D

    YanıtlaSil
  16. bende uzun zamandır kitaplık arayışındayım ve takipteyim kurulmuş halini merak ediyorum çünkü..

    YanıtlaSil
  17. Karamel'in bakışına bayıldım....bir kedi bu kadar masum bakabilir mi?!
    Umarım bir an evvel kitaplık düzenini kurup daha rahat nefes alabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı olsun , ben de yeni aldım kitaplık, daha dün yerleştirdim,çok mutluyum.Darısı başına. Çok yaşa tabi, çok yaşayın hep beraber.Amin hepimizin hayalleri gerçek olsun.umarım bizimde bir gün evimiz olur da şöyle kocaman bir kitap odası olur:)

    YanıtlaSil
  19. Hayallerini gerçekleştirmen ne kadar güzel inşallah tüm hayallerin gerçek olur

    YanıtlaSil
  20. güle güle kullanın kolay gelsin yoshi enişte sana çok yaşa bizimgız

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül