25 Şubat 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #82


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta

 Bu kış hem Türkiye'de hem de Japonya'da bol bol sahlep içtim.Sanki geçen 5 yılın yerine de içtim.Aralık ayında ödül için Türkiye'ye gelince hemen hemen her gün sahlep içmeye gittim.Çünkü Japonya'da yok çünkü ben sahlebe bayılıyorum.Bu sebeple yanımda Kocatepe markalı sahlepten getirdim.Ve gerçekten beğendim.Hala havalar soğukken tadını çıkarıyorum.Bol tarçınlı olacak tabii.
 Birisi kendisini paketledi nereye gidecek acaba :)
 Sonunda Yoshi perdemizi taktı.Bu tam yatak başucumuzdaki pencereye ait bir perde.Çok ama çok hoşuma gidiyor benim.Zaten bloğumda bolca bulut bulabilirsiniz.
 Antique cafeden bahsetmiştim.Oradaki bu ekmeğe bayılıyorum.Tadı bana Türkiye gibi geliyor.Yalan yok her  defasında hüzünleniyorum yerken.İçerisinde kuru domates ve peynir var.Mmmm çok lezzetli.
 Kızımla Dvd seyrettik.Ve bilin bakalım kumanda kimdeydi?
 Geçen gece uzun zamandır merak ettiğimiz İtalyan restoranına gittik.Biraz tuzlu ama lezzetli bir yerdi.Ama sonrasında Yoshi'nin midesi bozuldu.Bilemiyorum bir daha gider miyiz bu güzel dekorlu yere.
 Hello Kitty'ye özel bir ilgim olmasa da bu kalemin renkleri çok hoşuma gitti.İçindeki uçları kendiniz seçip ayrı satın alıyorsunuz.Ben pembe,turuncu ve yeşil seçtim.Ve yeni bir kitaba başladım.
 Kalemlerle ve dondurmayla olan ilişkimi biliyorsunuz değil mi?
Geçenlerde yumurta getiren komşum dün bir dolu kruvasan getirdi.Tabii ki ben de ona bir şeyler götürüyorum merak etmeyin :)
Yumurta yazısı için buraya tık tık

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  


8 yorum:

  1. kızın çok tatlı blogumdaki çekilişe beklerim:))

    YanıtlaSil
  2. Kalemlerini, kitaplarını ve dolayısıyla blogunu çok beğeniyorum. Çok güzel bir blog :) Emeğine sağlık :) Yalnızca bir öneride bulunabilir miyim? Sayfanın bir kısmını gizlesen "Devamını Okuyun" butonu yapsan bir sayfa içinde daha çok yazı göz önünde olur ve bilgisayar yükü hafifler. Bu şekliyle de güzel elbette, benim gibi günlük takipçilerin için sıkıntı yok ama ilk defa blogunu ziyaret eden ve bütün yazılarını görmek isteyen biri için sayfa zorlayıcı olacaktır. Blogunu ilk keşfettiğimde bütün yazılarını okurken sıkıntılı olmuştu. Yeni yazılarını dört gözle bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. Sergül senin kilo almana gönlüm razı olmaz ben yerim kruvasanları:)

    YanıtlaSil
  4. merhaba, ben seni 1 aydır takip ediyorum ( daha çok youtube dan) ve bana çok sempatik geldin :) yani bende kırtasiye delisiyim :) bu blog işlerine pek uzağımdır yani seni blog dan takip etmek istiyorum ama nasıl yapılığını bilmiyorum eğer bana yorum olarak anlatabilrsen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. Ekmekler çok hoş görünüyor, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Kuru domatesli ekmeklere bende bayıldım. kediş çok şeker. :)

    YanıtlaSil
  7. Hımmmm kruvasana bayılıyorum

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül