16 Şubat 2013 Cumartesi

Bunu Yaptığımda 25 Yaşındaydım



Bunu yaptığımda
25 yaşındaydım
mutluydum
Yoshi'nin doğum günüydü
güneşli bir gündü
tatildeydik
elbisem yeniydi
gibi bir sürü sebep sayabilirim size.

Ama asıl sebep kaç yaşında olursak olalım elbise giydiğimizde içimizdeki çocuğun bizi,
en azından beni ele geçirmesidir :)

Yalnız olmadığımı söyleyin bana :)


Yoshi'nin doğum gününü kutlamak için Toujinbou'ya gitmiştik.
Nasıl geçmiş tatilimiz okumak için buraya tık tık

Ya da o tatil yazımızı hatırlayanlar var mı merak ediyorum :)

24 yorum:

  1. Kesinlikle değilsiiiiiiiiiin ben hep öyle hissedeceğim ;))

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki hatırlıyoruum :)
    Gerçekten de yeni bir elbise giyince çocuklar gibi uçasım geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. içindeki çocuğu hiçççççç kaybetme canım uyusun arada uyansın ama hiçççç byümesin :)bendede var böyle bi çocuk :)sevgiyle kallll:)

    YanıtlaSil
  4. Hahaha delisiiin :)) Tamam, bunu ben de yapmıştım bir kaç kez. Yani büyükken :)

    YanıtlaSil
  5. cok guzel bir gif olmus :))

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum senin mutlu hallerine =) inş gülen yüzün hiç solmaz.uzun süredir takipçinim ancak ilk yorumum da bu oldu =)

    YanıtlaSil
  7. Hahah çok güzel yalnız değilsin sergül abla içimizdeki cocuk hep var olacak (: (:

    YanıtlaSil
  8. Saçlarının rengi saçların sen elbisen enerjin harikaaa :)

    YanıtlaSil
  9. çok cici bir elbise, ben de bayılırım elbise giymeye...

    mutluluğun daim olsun...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İçinde hep o çocuk yaşasın Sergülüm...

    YanıtlaSil
  11. İçindeki çocuğa sarıldım ve kaçtım :)

    YanıtlaSil
  12. İçindeki çocuğa sarıldım ve kaçtım :)

    YanıtlaSil
  13. Hala ergen olduğumdan kaynaklanıyo olabilir belki ama YALNIZ DEĞİLSİN :) Ehe, 40 yılda bi elbise giyen bir insan olarak ne zaman elbise giysem kendimi gifteki modda buluyorum :)

    YanıtlaSil
  14. cıvıl cıvılsın canım. allah bozmasın nazarlardan korusun:)

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle ,bende elbise giyince çocuk olanlardanım.:D İnsanın yaşı kaç olursa olsun Anı yaşamalı istediği gibi davranmalı derim .:D

    Yoshinin doğum günü için yaptıklarını hatırlıyorum, gözlüklü halin favorimdir.:D

    YanıtlaSil
  16. Bu yazini hatirliyorum cunku henuz gecenlerde okudum. Elbise cok yakismis, bence daha SIK giymelisin. Elbise giydigimde, aksine kendimi daha buyumus hissederim hep. Herkeste farkli bir etki gosteriyor demek ki :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzelmiş elbisen.
    Evet, hepimizi ele geçiriyor o çocuk elbise giyince.

    YanıtlaSil
  18. Gökkuşağının dönme dolap olmuş halinde olan güzel elbisenizle yüreğinizin çocukluğu hiç tükenmesin...

    YanıtlaSil
  19. Çok mutlu ve hoş görünüyorsun.Bu karede bir tek,eski türk filmlerindeki ''sevgilim,saadetimiz hiç bitmesin istiyorum'' repliği eksik :)Hep mutlu olun inşallah.

    YanıtlaSil
  20. Bu renklilik tam benlik,enerji dolusun :)

    YanıtlaSil
  21. hatırlamak ne kelime bence en güzel ve şaşırtıcı gezi yazıların icinde ilk üçe girenlerden biriydi o yazı ve bastan onuncu fotograf blog kapağı adayım benim. muhteşem bir yaziydi. saglık ve mutluluk içindeki cocuğu hep ortaya çıkarır ama hayat iste artık çoğunlukla kurup oturuyor benimkisi.....Saglikla kal..

    YanıtlaSil
  22. ben hatırlıyorum :)) hem elbisene hemde enerjine bayılmıştım :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül