13 Şubat 2013 Çarşamba

Sürpriz Kutlama


Bugün Yoshi izinli olduğu için benimle birlikte Nagoya merkeze geldi.İş yerinden arkadaşı hamile olduğu için iş bırakacak bu sebeple ona hediye almak istediğini söyledi.Bunun için Loft'a gidecekti.(benim meşhur kırtasiye cennetim)
Bu poz istasyonda çekildi benim #serroseokulyolunda etiketim için :)
Yoshi beni okuluma bırakıp alışverişe gitti.Çıkışta bir yerde buluşacaktık ama o çıkışa da gelmiş.Bu noktada Cengiz Kurtoğlu'ndan Liselim geliyor :p tamam liseli değilim vurmayın yüzüme :)
İkimiz de çok acıkmış olduğumuz için kendimizi Sakae Hub'a attık.

Burası bir İngiliz Pub'ı dolayısıyla yemek menüsü çok geniş değil ama kokteylleri epey fazla :) Pizza ve tavuk&cips yedik.mmmm çok seviyoruz.

Derken bir poşet çıktı benim için beklemiyordum açıkçası.Bizim evde yılbaşı ve sevgililer günü çok ateşli bir şekilde kutlanmaz.Zaten ben güller,mumlar,kalpler fanı değilim.Pırlanta vb şeylere de ilgim yoktur.Bunlar yerine Yoshi eve elinde dondurma ile dönsün benim için en büyük tek taştan daha keyifli bir durum.Tabii tek şart dondurma çikolatalı olacak :)
Kutlamıyoruz derken kutlayanlara saygımız var.Sadece klasik şekilde kutlamıyoruz.Tabii ki hediye alıyoruz birbirimize ama sırf gelenek diye evimizin bütçesinde delik açmıyoruz.Ben Yoshi'ye el bombası şeklinde bardak aldım o da bana poşetin içindekini.

Poşetin içinden bir adet İpad kılıfı ve 2013 takvimi çıktı.Uzun zamandır İpad kılıfı arıyor ve bulamıyordum.Hatta bunun için Loft'a bile gitmiştim.Bu model yoktu yeni gelmiş.Ben çok sevdim.
Bavul görünümünde kılıfıma bayıldım.
Bu takvimin her sayfasında kediler var.Çoook tatlı.
 İpadimi koyduktan sonra böyle görünüyor.Tabii deri olduğu için birkaç kullanımdan sonra rengi daha güzel olacaktır.Derideki eski efektini sevenler anlayacaktır ne demek istediğimi :)


Ve benim minnoş takvimim.Her ayın tepesinde 1 kedicik ve güzel söz yazıyor.Ocak ayının sözü 'hatırlayıp üzüleceğine unut mutlu ol' gibi bir şey.Yani böyle çevirebilirim sanırım.

Ve şubat ayı güzelinin mesajı ise 'sadece yap/ yap gitsin' gibi bir şeymiş.

İşte böyle bizim evde Sevgililer günü kutlaması.

Mutlu musmutlu bir beraberlik dilerim herkese.


Bu arada dün 2 saat canlı yayın yaptık.Gene çok keyifli geçti bizim.Videoyu ekliyorum iyi seyirler.


17 yorum:

  1. Güle güle kullanın. Mutluluğunuz daim olsun. ;)))

    YanıtlaSil
  2. Hep mutlu olun.. Maşallah..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ( : hediyeleriniz çok şekermiş güle güle kullanın ( : bir ömür boyu sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil
  4. Dün canlı yayına canlı-canlı bakamamışdım. Bugün bakdım. Çok tatlısınız :) Allah nazarlardan saklasın) Hep böyle mutlu olun)

    YanıtlaSil
  5. IPad kılıfına bayıldım güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  6. Birbirinize okadar çok yakışıyorsunuz ki..size baktıkça imreniyorum...Allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Sergülcüm;

    Hediyelerine bayıldım.Videonuda izleme şansım oldu dün gece tabi canlı yayından sonra...Çok tatlısınız özellikle videoda çok güldürdünüz beni.Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah darısı biz bekarların başına :) burdan sonra kocaman bir Aminnn çekmek geldi içimden :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Pek güzelmiş hediyelerin. Hem kılıf hem takvim çok çok güzel!!! Şubat ayı güzeli de güzelmiş hani :))

    Her yılınız böyle geçsin!!! Öptüm çok!

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel geçmiş gününüz, Birlikte uzun seneler dilerim canım

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlısınızzzz çooook ;) hop tek hop çok güldüm benim sevdiceğimde asla diyor ama oynayacağııııııııız kaçış yok ehuhehu :)))

    YanıtlaSil
  11. Dilerim Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın bir ömür boyu hep ilk günkü gibi bakın birbirinize...

    YanıtlaSil
  12. Hep mutlu olun hep böyle yan yana kalın inşallah :)) Böyle hediyeleşmek o pahalı hediyelerden daha özel, daha güzel ve anlamlı :)) Takvimdeki sözler ve kediler çok ama çok tatlı :D Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  13. Ablacım güle güle kullan çok güzelmiş kılıfın özellikle o takvimm çokkk tatlı. sözede bayıldım benim önümde olmalı öyle bi takvim o söz gözüme gözüme girmeli. Mutluluklar =))

    YanıtlaSil
  14. hediyelerini güle güle kullan :)
    Maşallah sizeee <3

    YanıtlaSil
  15. ÇOK ÇOK ÇOK KEYİFLİİİ DEVAMI GELSİN HEP MUTLU OLUN CANIM:)

    YanıtlaSil
  16. öncelikle maşallah ikinize de, mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül