19 Şubat 2013 Salı

Konuşamadım


Hani biz geziye gittik ya orada sizler için videolar çektik ya da çekmeye çalıştık.Videoları Yoshi editleyeceği için ne kadar sürer bilemiyorum.Ama elimden geleni yapacağım.
Dün size bir ön gösterim videosu editledik.Videolar öyle 1 kere de çekilmiyor ne yazık ki.Daha önce birkaç videomun sonuna eklemiştim.Hatta Sister Tag'ı hatırlayanlarınız da vardır.Olmadı mı olmuyor konuşamıyorsunuz.

Bakın bu da ispatım.


Yorumlarınızı bekliyorum efendim.Nasıl olmuş.Son ana kadar bekleyin derim ben :)

Bu da Japonca alt yazılı.Göstermek istediğiniz bir Japon varsa yani buyrun buraya :)



İyi seyirler

6 yorum:

  1. abla selamlar bugün fen ve teknoloji kitabında japonca bir metin gördüm ve hemen aklıma sen geldin konya\ ereğliden selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. bere çok yakışmış :)
    videoları çok beğendim .
    yüzün hep gülsün
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok şirinsin yine :) Çekim hatalarına ben bayılırım. Kendi videolarımdakileri de saklıyorum, arasıra açıp gülüyorum. Çok spontane espiriler çıkabiliyor bazen :)

    YanıtlaSil
  4. Ara ara konuşurken hepimize böyle oluyor:) Çok tanıdık bir durum:))))

    YanıtlaSil
  5. ben çok ama çok görmek istedim orayı...dur ben araya bi de japonya sıkıştırayım :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül