2 Şubat 2013 Cumartesi

Az-Hakan Günday


Az benim okuduğum ilk Hakan Günday kitabı.Bu sebeple beni neyin beklediğini bilmiyordum.Az , çıktığı dönemde çok popüler olmuştu.Okuduğum her blogda fotoğraflarını görüyordum bolca.Ben de meraktan satın almış ve bekletiyordum.Çünkü genelde çok popüler olan bir şey benim için hayal kırıklığı olabilir gibi bir inanışım var.
Geçenlerde okunmayı bekleyen kitaplarım arasında göz göze gelince başlamaya karar verdim.Kendisi benim baş ucu kitabımdı.Güya uykudan önce birkaç sayfa okuyup dalacaktım rüyalara.Ama öyle olmadı.Kaç gece sabahladım uğrunda.Bazı geceler okuduklarım ağır geldi.Nefessiz kaldım.Tesadüfler üzerine örülü bir kitap ki ben tesadüflere inanmam.Ama Hakan Günday'ın kalemine bayıldım.Konuları bağlaması beni çok etkiledi.Umarım aynı tadı diğer kitaplarında da alabilirim.Gerçi elimde çok fazla kitap okunmayı beklediği için kitap alışverişi yapmıyorum.Ama bir gün kesinlikle diğer kitaplarını da okumak isterim.

Beni oku diyerek destekleyen ve yönlendiren herkese teşekkürler.

Az gerçekten çok fazla bir kitap.


İyi okumalar

7 yorum:

  1. Muhteşem bi kitaptı gerçekten. Elime aldığım gün bitirmiştim.Kinyas ve Kayra da çok güzeldir. Piç kitabını beğenmemiştim.Konusu pek ilgimi çekmemişti fakat bazı tespitler gerçekten çok mantıklıydı o kitapta da. Malafa ve Ziyan da yakın zamanda okuyacaklarım arasında benim :)

    YanıtlaSil
  2. Oley oley, sen de sevdin. Ve bir kez Hakan Günday okumaya başladın mı bir daha vazgeçemiyorsun ondan.

    Ben Kinyas ve Kayra ile başladım. Sonra Malafa, sonra Az, en son da Azil'i bitirdim. Erkek arkadaşım Ziyan'ı okuyor şu an. Bitirsin ben de başlayacağım.

    O da önyargılıydı çok. Ama Az'la başladı ve şimdi müptelası oldu. :D

    YanıtlaSil
  3. Çok yerde görüp seninle aynı nedenden almaya elim gitmiyordu (popülarite, vs). Şimdi alabilirim bence :) Teşekkürler :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Aynı duyguyu bende yaşıyorum, mesela Elif Şafak Aşk hala okumadım, okuyamadım ..

    YanıtlaSil
  5. okudugunuz kitap bloglarını paylaşırsanız çok seviniriz (:

    YanıtlaSil
  6. Ben yeni bitirdim Az'ı. Daha once almıs oldugum icin Kinyas ve Kayra'ya basladım .õnceden almasaydim baska bir kitabini okumay sanirim dusunmezdim..Ancak edebi açıdan çok iyi yetenekli ve zengin buldugum H.Gunday'ı kurgu, hikaye vb.zayıf buldum. Konu ve kurguda daha seçici olursa dunya edebiyatinda da yer edinir diye dusunuyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hakan Günday az benı ne kadar etkılemıstı .
    cokk etkılemıstı

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül