15 Şubat 2013 Cuma

Cevap


Bu konunun sorusunu okumak için buraya tık tık


İstasyon girişinde toplanan kalabalığı görünce orada bekleyen bir Japona sorduğumda utanıp ne olduğunu bilmediğini söyledi.
Ben de mecburen aşağıdaki görevliye sordum.Yani illa ki öğrenecektim.

Görevliye burada ne bekliyorlar diye sorduğumda.
SKE 48 adlı grubun bir etkinliğine katılabilmek için bekliyorlarmış.Burada toplananların arasından yapılacak çekilişle 30 kişi bu şansı elde edecekmiş.Ve bu bilgiyi verdikten sonra sanki ben gitmek istiyormuşum gibi üzgünüm ama artık kapandı.Limit doldu gibi bir şey söyledi.Anladığım kadarı ile çekilişe katılacak kişi sayısı da belirlenmiş.Biz oradayken çekilişe daha 1,30 saat vardı.

Allah akıl fikir versin ne diyelim :)

Doğru cevap buydu yani.

Koca koca adamlar ufacık kızlardan oluşan grubun etkinliğine katılabilmek için bekliyordu.


3 yorum:

  1. "Herhangi bir 48 eylemi için bekliyordır tabii!" demiştim, doğruymuş. Bu 48'lilerin ne kadar popüler olduğunu bildiğimden hiç şaşırmadım. Tüm liste başları onların oluyor. Kızlarla bi alıp veremediğim yok ama grupların yapısından, imajından hiç hoşlanmıyorum -_-

    YanıtlaSil
  2. Bende AKB48'yi diye düşünmüştüm ama SKE48'i bekliyorlarmış , baya popülerler Japonya'da :D

    YanıtlaSil
  3. bence 48 bekleyen ahalinin ortalama yası gibi birsey demekki :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül