11 Şubat 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #80


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta


 Geçen hafta bol bol yeni uygulamalar denedim iphoneda.Aslında bir çoğu zaten telefonda bulunan ama kullanmadığım özelliklerdi.Bolca efekt denemelerim oldu yani.


Ben eften pöften şeylerle uğraşırken beni ödevlerin başına davet etti Charlie :)


 Haftanın güzeli :) Uyusun da büyüsün ninni pozu :)

 Okula giderken bir arka sokaktan gittim.Değişiklik olsun diye.Siz de yapar mısınız bu tarz değişiklikler? Bisikletli polislerle karşılaştım.
 Bu da yeni bir uygulama denemesi.
Ve evdeki son eti puf da mideye gitmiş bulunuyor.Winnie gibi bakmış olabilirim son pufa :)

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  

6 yorum:

  1. sağlıklı mutlu haftalar serrose :)

    YanıtlaSil
  2. winnie sana öpücükler versin...:))

    YanıtlaSil
  3. Son fotografa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Instagram ile Pazartesi serisinin harika olduğunu söyleyen ilk kişi değilim, muhtemelen son da olmam :)

    YanıtlaSil
  5. oyyyy dünyanın en tatlı kedisini gördüm :))))

    YanıtlaSil
  6. Eti puf & Pool severimmmm ikisinide ;)))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül