5 Haziran 2012 Salı

İnstagram ile Pazartesi #53

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik



Bir iyi bir de kötü haberim var.
İyi haber-bugün pazartesi değil
kötü haber-dün yazmam gereken yazıyı bugün yazıyorum.Affola!
Dün sabah erkenden işe gittim,döner dönmez de Nagoya'ya gittik.Yazamadım.Soranlara,merak edenlere ve bekleyenlere teşekkür ederim.

Hadi bakalım geçen hafta neler olmuş.
Japonya'daki babam(komşumuz) ve ailesi ile ateş böceği görmeye gittik.Yukarıdaki fotoğrafta parlayan şey bir ateş böceği.Ateş böcekleri sadece mayıs ayında ve temiz su etrafında görülebiliyormuş.Bir köy bu işi ciddiye almış.Civardaki tarlalarda böcek ilacı ya da tarım ilacı kullanmayı yasaklamışlar.Ateş böceklerini yaşatıp,köyü Japonya'da meşhur bir yer yapmakmış niyetleri.Yürüyüş parkurları düzenlemişler,broşürler bastırmışlar.Neyse biz de bindik arabalara gittik.Beni ne beklediğini bilmiyordum açıkçası.Aklımda hep Yılmaz Erdoğan'ın Siz Hiç Ateş Böceği gördünüz mü oyunu vardı.İzlemeyenlere tavsiye ederim.
Arabaları park ettiğimizde hava henüz tam kararmamıştı.Ama 100'e yakın insan,çocuklar dere boyunca yürüyorlardı.Derken ilk ateş böceğimi görüp çığlık attım.Ama asıl gösteri hava karardığında başladı.Karanlığın içinde resmen dans ediyorlardı.Süper süper etkileyici bir andı benim için.
 Trenle Shimizu şehrine gittik.Ben daha önce arkadaşlarımla gitmiştim.O zaman görmüştüm saatlik tekne turları vardı.Yoshi ile gideriz bir gün demiştik.Geçen haftaya nasip oldu.
Şansımıza hava çok güzeldi.Keten pantalon,keten gömlek ve sandaletlerimi giydim.(neden ne giydiğini yazıyor bu kız diyenler birazdan anlayacaksınız)
 Shimizu port'a vardığımızda hava aynen böyleydi.Yemeğimizi yedik keyifle.Ve tekneye doğru yürüdük.
 Tekneden bir fotoğraf.Her şey bu fotoğraftan sonra başladı zaten.Bir anda hava kapandı.Deli gibi yağmur başladı.Haberlerin dediğine göre 10 dakikada değişmiş hava.Resmen çeşmeden su akar gibi yağdı yağmur.
 Olan bana oldu tabi ki.Çok üşüdüm,çok ıslandım.O kadar yağmur yağdı ki trenler durdu.Hatta biz 5 dakikalığına mahsur kaldık içinde.

 Murakami'yi bitirme partisi verdik evde.Kitaptaki karakter bolca kakaolu süt içince biz de böyle bir son yakışır dedik :)
 Temizlik yaparken bana mezdeke eşlik etti.Toz bezini sallaya sallaya bitirdim işleri :)


 Gittiğimiz kafede gördüm bunu.Biz de pirinç konur ya burada kahve çekirdeği konmuş.Tuza kokusu geçer mi acaba diye düşünmeden edemedim.
 Küçükken peçete koleksiyonu yapardım.Hala ananemin evinde durduğunu düşünüyorum.O zamandan kalan bir duygu sanırım.Hala görünce dayanamayıp alıyorum.
Ve bir de misafir ağırladık.Onlar geldiğinde altta fon müziği olarak bu cd çalıyordu.

İşte böyle bir haftaydı.

Keyifli bir hafta diliyorum herkese.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

1 yorum:

  1. Bütün fotoğraflarına baktım ne kadar güzel, renkli, hayat dolu..bloğunu bulduğum ve takibe aldığım için çok mutluyum :)) sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül