26 Haziran 2012 Salı

Ölmeden Önce Ölünüz

Kitabın adından da anlaşılacağı üzere bu kitap ölümden bahsediyor.Osho'ya sorulan ölümle ilgili sorulara Osho kendi tecrübeleri veya alıntılarla cevaplar veriyor.İlk başlarda benim ruh halimden kaynaklı olsa gerek kitap fazla akmadı bende.Ama sonralarına doğru çok sevdim.İnsanın ölüme bakışını hatta hayata bakışını değiştiriyor.Kitaptaki her görüşe katıldığımı söyleyemem ama çok mantıklı ve yakın bulduğum şeyler oldu.
Bitirdiğim ilk Osho kitabı oldu ama yarım kitaplarım var.Bir de okunmayı bekleyen Osho kitapları da var.
Bu kitap yakın ölümü yaşamış kişilere de faydalı olabilir.Birçok açıdan insanı rahatlatıyor ve farklı bir görüş açısı veriyor.

Aslında kitabın altını çokça çizdim ama size 2 alıntı yapmak istiyorum.

 Ben de böyle düşündüğüm ve bu tarz yaşadığım şeyler olduğu için hoşuma gitti.


Mutsuz musunuz?Bence olmayın!Günümüzde şükretmeyi unuttuk.Şükredin!Sahip olduklarınıza,sahip olabileceklerinize ve her şeye ama her şeye şükredin!

İşte böyle sonlarına doğru sevdiğim ve ara sıra dönüp bakmak isteyeceğim bir kitap oldu Ölmeden Önce Ölünüz!

İyi okumalar!

7 yorum:

  1. canım, bu yazın bana çok iyi geldi tam zamnında, ihtiyacım olduğu anda,
    alıp okumak istiyorum şimdi,
    bu ay bir sürü haslatlıklar ölümler yaşadım
    yine de şükrediyorum

    YanıtlaSil
  2. Ölmeden önce Ölünüz hakkında düşüncelerini paylaştığın için çok teşekkür ederim,çok merak ediyordum en yakın zamanda alıp okuyacağım. Evet dediğin gibi herşeye ve herşeye rağmen Şükretmek çok önemli, günümüzde herşeyi çok çabuk tüketir olduk Şükretme mutluluğunu her zaman elde etmek lazım...

    YanıtlaSil
  3. Dün Arkadaş Kitap'ta elim gitti alayım diye. Sonra başka bir şeye dalıp unuttum. Bugün tekrar senin yorumunla karşılaştım. Bir dahaki kitapçı seferinde hedefteki ele geçirilecek kale olacak benim için. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Osho kitapları, insanın hayat görüşünü olumlu cümlelelerle farkına varmadan değiştirmesini sağlıyor bence.

    Bende de yarım ve henüz başlanmamış kitapları var. Ama "Ölmeden önce Ölünüz" ü de alıyım :)

    YanıtlaSil
  5. bu kitabı çok merak ediyordum en kısa zamanda alıp okuyacağım paylaşımın için çok sağol

    YanıtlaSil
  6. Son alıntı süper! Yazılası ve hertarafa asılası bir paragraf !

    YanıtlaSil
  7. farklı bir kitap gibi geldi ilk fırsatta alıp okumak isterim ..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül