13 Haziran 2012 Çarşamba

Bugünün Melekleri


Bugünün melekleri annem ve ablam :)

Şanslıyım biliyorum :)

Umarım bu hiç bozulmaz.

Sizi seviyorum hatunlar :D

Yoshi çıldıracak filmlere çünkü film manyağı kendisi!

İnsanın sevdiği ve sevildiği bir ailesi olması çok güzel.
Biz mesafeler anlamında birbirimize uzak bir aileyiz.
Ama benim hep söylediğim bir lafım vardır.
Bizim uzaklığımız bir bilete bakar.
Aynı evde,aynı sokakta,aynı şehirde birbirine o kadar uzak aileler var ki!

Allah bizi öyle olmaktan korusun!

Biz mesafelere rağmen bir aradayız!

Bu yüzden annemi,ablamı,kardeşimi ve ananemi çok seviyorum!

Evet biz kadınlardan oluşan bir aileyiz!
Ve hep böyleydik.
Ve böylesi çok güzel!

Siz de bugün hala fırsatınız varken seni seviyorum diyin ailenize!


10 yorum:

  1. Message in a bottle çook guzel bir filmdir etkisinden uzun sure çikamayacaksin :)Ben de senin gibi ailemden mesafe olarak uzak ama yakinim seni anliyorum uzun suredir takipcinim ama hiç yazmadim gune senin sayfanla baslamayi seviyorum kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  2. ben de aynı şekilde düşünüyorum, aradaki mesafe hem gerçek sevgiyi hem de gerçek aşkı azaltmaz. ailelerimiz iyi ki var. ve bloglar sayesinde tanıdığımız ve sevdiğimiz insanlar da iyi ki var. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. dövüş kulübü (fight club), alice harikalar diyarında (alice in wonderland) ve ölü gelin (corpse bride)izlediğim filmler :) gerçekten film seçimleri güzel. film izlemeyi seven biriyim. izledikçe filmler hakkında da tanıtım postu yazar mısın :) konusundan çok bahsetmeden iyi/kötü yönleri hakkında kısa yorumlar.. :)


    iyi seyirler ve afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  4. bir dakika ya, orada corpse bride, alice, fight club, nightmare before christmas, audrey hepburn filmi falan görüyorum, nasıl bir anne ablaya sahipsin ! müthişlerrrrr :)

    YanıtlaSil
  5. ÖYLE GÜZEL YAZMIŞSIN Kİ ÇOK DOĞRU,BEN DE BİR GURBET KUŞUYUM ANNEM VE ABLAMDAN AYRIYIM AMA ÇOK DÜŞKÜNÜZ BİRBİRİMİZE ÇOK GÜZEL CÜMLELER DİLE GETİRMİŞSİN..(Aynı evde,aynı sokakta,aynı şehirde birbirine o kadar uzak aileler var ki!
    Allah bizi öyle olmaktan korusun!)ÇOK DOĞRU...İZİN VERİRSEN BU CÜMLELERİNİ FACEDE YAYINLAYABİLİRMİYİM?

    YanıtlaSil
  6. big fish bile gördüm arada şimdi!
    Tim Burton'ları yiyin bitirin sergül ablaaaaa ahahah :)

    YanıtlaSil
  7. oh ne şanslısın gerçekten Serrose :) allah hepinize sağlıklı ömürler versin daha uzun yıllar beraber olun :) çok haklısın ki yanımdayken bile uzaktasın durumları daha acı verir gurbette olmaktan.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Cidden çok kıskandım :)) Allah bozmasın...!ne büyük bi mutluluk:)
    keşke bizde öyle olabilseydik ama..,

    YanıtlaSil
  9. Maşallah Allah annelerimize sağlık versin.Sevmek sevilmek çok güzel:)

    YanıtlaSil
  10. ne güzel allah bozmasın hep böyle mutlu güzel bir aile olun:)benim ablam yada kızkardeşim yok ama kadınlardan oluşan bir aile güzel olur bence kesinllikle



    bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül