29 Haziran 2012 Cuma

Kısa Kısa



Öncelikle bir önceki posta yazdığınız yorumlar için çok teşekkür ederim :) İyi ki varsınız.
-------------------------------------

Her sene Türkiye'ye gitmeden önce bir yerim hastalanıyor.Geçen sene kulak ağrısı yaşamıştım bu sene diş ağrısı.2 sene önce bütün dolgularımı yaptırmış o günden beri hiç sorun yaşamamıştım.Böyle bir ağrıyı unutmuştum ki bu çıktı.
Dün koşa koşa dişçime gittim.Kontrol etti görünen bir şey yok dedi.Ya dolgunun altı çürük dedi ama ben çok düzgün yaptım böyle bir ihtimal düşük dedi.Ya da yanındaki dişim diğer dişlerime göre biraz kısa olduğu için o yandan ağrı yapabilirmiş.Diğer dişi tedavi edebilmek için zamanımız yok çünkü nasipse birkaç gün sonra Türkiye'deyim.Kısa olan dişi çekebiliriz dedi ağrı devam ederse :(
Bu yüzden ağrı kesicileri verdi elime beni yolladı.
Yoshi de stres yüzünden vücut dengemin bozulduğunu söylüyor.
Off bilemedim.
Dün ilacı alıp erkenden yatınca şimdi bu saatte ayaktayım 05:06
-------------------------

Bugün işte son günüm.Japonya'da yaşadığım en güzel iş deneyimi oldu.Birine Türkçe öğretmek hem zor hem de çok zevkliymiş.Nagoya'da çocuklara öğretmişliğim vardı ama bu sefer 30 yaşında biri olunca daha farklı oldu tabi.
Şansıma öğrencim çok iyi biri çıktı ve eğlenerek yaptık derslerimizi.Bu gece kutlayacağız bu diş inşallah canımı sıkmaz.Temmuzun ortalarında öğrencim Türkiye'ye gelecek.1 sene Türkiye'de yaşayacak.Onun Türkçe gelişimini izlemek çok zevkli olacak benim için.
Bu iş ile birlikte önümde yeni bir yol açıldı.Çünkü bir dil okuluna bağlı olarak büyük bir şirkette öğretmenlik yaptım.Bu hem kendime güvenimi sağladı hem de güzel bir iş deneyimi oldu.
İnşallah bu şansım devam eder.

--------------------
Facebook kafayı yedi.Görüşmek istemediğim insanlara arkadaşlık yollamış adıma bir de çıkmış olduğum gruplara yeniden sokmuş beni.
O değil de o insanlar benim eklediğimi düşünecek.Bu yazıdan sonra temizlik başlasın.
----------------------------

Bloğumu okuyanların %90'ı gerçek hayatta tanımadığım kişiler.Geriye kalan %10'luk kısımın içinde tanıdığım ve okuduğunu bildiğim insanlar beni çok mutlu ediyor.
Ama bu %10'luk kısım içinde beni eğlendiren tipler var.Benimle konuşmayan ama her yazdığımı satırı satırına takip eden ama bana karşı aaa bloğun var senin tribi yapan kişiler.
Bir de Japonya'da olup beni takip edip sessiz sedasız kaçtığını düşünenler var ki benim istatistiklerde ip lerini gördüğümden habersizler.Ne zaman geldiler,ne kadar kaldılar biliyorum halbuki :)
Çok eğleniyorum çok :=)

-----------------------------
Bir süredir bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Joy Türk radyosunu dinliyorum.Hep bu adam çıkıyordu ben onu Onur Mete sanıyordum ya :) değilmiş ama güzel şarkı




Azıcık daha uyusam ya ben!Ders var bugün sonra Türkiye için son alışverişler sonra kutlama sonra uyku sonra yarın Facebook temizliği!

Çok iş var çok :)


14 yorum:

  1. Geçmiş olsun. diş ağrısını bilirim dünyanın en zevksiz ağrılarından biridir. umarım Yoshi'nin dediği gibi stres yüzündendir ve hemencik geçer. ayrıca iyi yolculuklar ^-^.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun serrose :( diş ağrısı kadar kötü birşey yok hatta dişle ilgili bir şey olduğunda tüğlerim diken diken olur,dişlerimle 3 sene uğraştım çünkü... bu arada sökeye geleceksin galiba bende didimli oldum artık :) buralar çok sıcak dikkat et kendine. iyi yolculuklar sana ,bu taraflara yolun düşerse tanışmak isterim seninle kendine iyi bak :))

    YanıtlaSil
  3. Karanfil deneyin. Çok olmasa da azıcık uyuşturuyor :) Hem de doğal.
    Yalnız yazdıklarınızdan sonra korkmaya başladım :) Ben de her postunuzu okuyorum ama benim söyleyeceklerim başka arkadaşlar tarafından yazıldıysa kalabalık etmemek adına yorum yazmadan çıkıyorum. Kaçmıyorum yani :P
    İyi bir tatil geçirin inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Gecmis olsun serosem dis agrisi fenadir bilirim. Insallah sadece stres kaynaklidir de gecer. Yeterki cekmesinler. Hem ayrica o kadar stres yapma kendine merak etme Türkiye hep bildigin gibi:))

    Sana simdiden kolayliklar diliyorum alisveris kismi en zor olani. O bavullar kapanasiya kadar rahat etmez insan.Birde kilo sorunu var tabii onu tutturmak da baya bir beceri istiyor. beni her seferinde en cok o yoruyor. Illaki fazlam olur ne yapacagimi bilemem:))

    YanıtlaSil
  5. insallah turkiyeye gelmeden atlatirsin agrini yoksa anneler cok uzuluyo boyle seylere :( agrin gecerse tatiline de mukemmel bi bicimde baslamis olursun hem :) bu arada surekli yorum birakamasam da her gun hevesle acip yeni yazi var mi diye bakiyorum yazdigin herseyi de bi solukta okuyorum ellerine saglik iyi tatiller simdiden en gunesli gunler seninle olsun

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun bende hep onur mete sanıyordum :D:D

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun, seni o kadar iyi anlıyorum ki.. Eşimi bırakıp aileme gittiğim zamanalar aynı senin gibi olurdum sanki ikiye bölünürdüm, bir yanım ailemi göreceği için çok mutlu olurdu, bir yanım eşimden ayrılacağım için çok mutsuz. Doğal olarakta vücudun tepki veriyor. Moralini bozma diyeceğim ama bunu yapmak çok zor, Türkiye'ye gelince daha iyi olacaksın merak etme:))

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun :(
    bu arada istatistiklerde ( yazması amma zormuş ) nasıl görünüyor ki ıp adresleri falan? ben de eğlenmek istiyoruuum :)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun diş doktoruna gitmekten o kadar korkuyorum ki anlatamam! o aletler!... onların sesleri!.. şuan bile içim gıcıklandı.Bu konusda sana önerebileceğim şey gargara yapman.Benim kullandığım gargara çok etkiliydi sınav zamanı ağrıdan duramıyordum olumlu etkisini görmüştüm markasını hatırlamıyorum ama ''Oral-B'' tarzında birşeydi...Ağrını takma kafana strestendir,seni bekleyen süper tatilini düşün sadece =) Umarım çalışabileceğin çok daha fazla alan bulursun.Bir de öğrencin İstanbul'a geliyorsa rehberi hazır haberin olsun =)

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Ya ne güzel yorum yazmıştım silindi, bu google hesap açma işlemi yüzünden canım yorum yazmak istemiyor :S
    Mesajını okuyunca kendimi ifşa edeyim dedim, hep okuyup kaçanlardan, japonya'da yaşayanlardan biri de benim :p
    Üşendiğimden yorum yazmıyorum ama Allah'tan instagram var da ordan mesaj yazabiliyorum :)

    Çok geçmiş olsun dişin için. Ben de Yoshi'nin düşüncesine katılıyorum, muhtemelen yaşadığın stres yüzünden oluyordur. Umarım ailene kavuşunca sağlığın yerine gelir :) Şimdiden iyi tatiller diliyorum.

    Sağlıcakla kalasınız, Kumamoto'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun umarım bir an önce atlatırsın ve güzel bir tatil geçirirsin.Son da paylaştığın videoda ki Emre Kayanın sesi Onur Meteyi andırıyor.Bende Klas Pop'a takılmıştım bir aralar orada da güzel parçalar çıkıyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  13. Aah Japonya mıı :) Oradayken benim için Kore'ye de uğrayıverseydin :)
    zamansozleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Yeni gördüm bu yazıyı da fotona yorum yapmak istedim kabuki sanatcilari gibi modiflemissin resmen bu kadar olur ! (:

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül