29 Haziran 2012 Cuma

Amerika'dan Paket Gelmiş,Cana Beni Çok Severmiş

 Sevgili Cana ile mayıs ayında Nagoya'da buluşmuştuk.Bloğumun bana kazandırdığı güzel insanlardan biri.Buluştuğumuz gün mis gibi kokuyordu.Bildiğim bir koku olmadığından adını sordum.Malesef Japonya'da bulunmayan Bath&Body Works markasına ait White Tea and Ginger kokusuymuş.Yanında olsa bana hediye edecekti o kadar candan bir insan.
Aslında artık satışta olmayan bir ürünmüş ama dönem dönem çıkıyormuş.Çıkar çıkmaz alacağım sana dedi.
Paket 10 gün önce bana doğru yola çıktı.Dün ben evde yokken postacı not bırakmış.İşte tam da yukarıdaki fotoğraftaki gibi bekledim.Gözüm zilde :)
Ve paketim geldi.Aslında sıvı ürünleri koymak yasak olduğu halde Cana'cım benim için rica etmiş.Dünden beri missss gibi kokuyorum.Bloğuma doğum günü hediyesi oldular yani.Zamanlaman süperdi canım :)
Bir de bonus olarak Margarita seti eklemiş.Zevkle kullanacağım her birini.Hatta yanımda Türkiye'ye mi götürsem burada mı bıraksam kararsızım.Türkiye biraz tehlikeli çünkü benim annem,ananem,kardeşim ve ablam tam bir parfüm canavarıdır :) Kıyamıyorum :D
Bu arada evet ananem bile parfüm canavarıdır :D Hiç affetmez en pahalısı bile en fazla 1 ayda biter elinde.Fıs fıs anane :D

Cana'nın şimdilik bir bloğu yok ama yaptığı kurabiyeleri ve onun gözünden Amerika'yı okuyacağım günü dört gözle bekliyorum :)

Cana çoook teşekkür ederim.İlk defa bloğumun doğum gününde hediye aldım.Yine bir ilki yaşattın bana :D Öpüyorum seni çok!
Ailene selamlar!
Japonya'da ya da Amerika'da ya da Türkiye'de buluşmak üzere :)

not:çok güzel kokuyorum ben yaaaa :D

Cana ile buluştuğumuz günün yazısı için buraya tık tık :)

Bir de başlığa sebep olan şarkıyı ekliyeyim :D
Ankara'dan abim gelmiş


1 yorum:

  1. ne kadar güzel bir dostluk, hediyeler,i de güle güle kullan canım
    miss kokun geldi burnuma :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül