8 Haziran 2012 Cuma

Tsuyu



Japonya'da en sevmediğim şey tsuyu yani yağmur mevsimi.Haziran ayından temmuz ortalarına kadar sürüyor.Sürekli deli gibi yağmur yağıyor(şuanda olduğu gibi)Sıcaktan ve nemden boğuluyorsunuz.Kapı,pencere açamıyorsunuz.
Ne giyeceğinizi bilemiyorsunuz.

Çok çok feci yani.Karanlık gökyüzü de cabası.Benim bünye mayıstan itibaren yaza geçiyor ama bu gökyüzü ile bu durum çok can sıkıcı.

Tsuyu başladığında böyle koşup uzaklaşmak istiyorum buradan.


Nasıl koşuyorum ama :)

O da olmadı Nazan Öncel düşüyor aklıma gidelim buralardan dayanamıyorum!!!!




Size güneşli bir hava diliyorum.Çünkü zaten bütün bulutlar Japonya'nın üzerinde sanki şuanda.

Tamam çok abartmış olabilirim ama tsuyu seni sevmiyorum ben yaaaaa


Bloğun ilk yazılarından biri gene tsuyu üzerine buyrun tık tık 

9 yorum:

  1. Kapalı havaları ben de sevmem, yağmur da bir dereceye kadar beni etkileyebilir. Ama anlattığın gibi bir devamlılıkla bunalıma girebilirim sanırım :) Sana sabır diliyorum, bugün güneşin altında senin için de bol bol gezicem ;)

    YanıtlaSil
  2. burda bile birkça gün yağsa biz hemen başkaldıtıyoruz,deme çok şanslıyız aslında :)

    YanıtlaSil
  3. hiç merak etme, buralarda da bu sen durum aynı.. tam yaz geldi diyoruz yoğun bir yağmura yakalanıyoruz...

    YanıtlaSil
  4. Yazin doganlar genelde sevmiyor yagmur camur. :P Burasi 30 derece olacakmis, yerleri degistirebiliriz istersen Sergul abla. :D

    YanıtlaSil
  5. Kasvet. Doğru kelimeyi nihayet buldum. Yağmur da terleyerek dolaşmıştım. Hatırlıyorum. Kuruyamıyorum gibi hissediyor insan. Canlı renkli şeylerle meşgul olmak lazım bu havada, Blogun gibi mesela:))

    YanıtlaSil
  6. resimde rica edebilirmiyim acaba çok çok yağdığında zahmet olmazsa, yağmura bayılırımda bide oralardan görmek isterim... :)

    YanıtlaSil
  7. Canim benim gulusun gibi sicacik gunesli gunler diliyorum...... Ne yalan soyleyim bende hala ciyak diyesim geldigi gunleri dun gibi hatirlarim. Birde o gunlerde bisiklet arkasinda ve onunde kresli gunlerimizi ( araba park yeri olmadigi icin araba ile gidilemiyordu ) inan giderek guzelesiyor Japonya, 11 yil oncesine bakarak inan daha cekilmez di bana gore :))

    YanıtlaSil
  8. Keşke yer değiştirsek demin aklımdan yağmur sesi mi dinlesem diye geçirdim. 4 mevsim yağmur olan bir yer var mısır?
    pijama+ sıcak çikolata+ YAĞMUR bu üçlü her daim benimle olsa keşke :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül