25 Haziran 2012 Pazartesi

Her Defasında Aynı Şeyler


Her defasında aynı şeyleri yaşıyorum.
Birkaç gün sonra ailemle olacağım ama sevinemiyorum.
Aklım burada Yoshi'de Karamel'de evimde kalacak.
Bir yanım eksik gidecek bir yanım eksik döneceğim.
Gurbet dediğin böyle bir şey.
Evim dediğin her yerde bavul baş köşede.
Gitmek istediğin bir yer hep oluyor.
Kalmak istemediğim gibi gitmek de istemiyorum.

İçim sıkılıyor işte.
Yazmaktan başka bir yol bilmediğimden burada buldum kendimi.

 Giderken ağlayacağım dönerken gene ağlayacağım!
Öğreniliyor mu ki bu gurbet işi?

Bütün bunlara sebep evin ortasında duran bavul aslında biliyorum.
Bu işin tek güzel yanı havaalanlarında sevdiklerim karşılıyor,sevdiklerim uğurluyor beni.
Sanırım bununla avunmaya devam edeceğim!


20 yorum:

  1. Seveni,bekleyeni olunca insanın değer gözyaşlarına.Hep mutluluktan yana olmasını dilerim gözyaşlarının.

    YanıtlaSil
  2. Belki bunu yazmak haddim değil ama, dünya hayatı zaten başından sonuna kadar bir gurbet değil mi? İnsanlar olarak hep bir tarafımız eksik yaşıyoruz, hiçbir zaman hiçbir yere tam ait olamıyoruz. Bu yüzden çok üzülmeyin lütfen, Japonya-Türkiye olmasaydı da başka bir şey olacaktı, kalbiniz gene bir yerlere dağılmış olacaktı. Ziyaretinizin ve tatilinizin en güzel şekilde geçmesi dileklerimle...

    YanıtlaSil
  3. her iki tarafa giderkende üzülmek... ne kaldıgına ne gittigine tam sevinememek.. ancak yaşamak lazım.. kendim yazıyor gibi okudum:((

    YanıtlaSil
  4. canımmm ne güzel yazmışsın hislerinii.
    keşke insan sevdiği özlediği herkesi her an ışınlayabilse yanına
    tatilinin tadını çıkar

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. canımmm ne güzel yazmışsın hislerinii.
    keşke insan sevdiği özlediği herkesi her an ışınlayabilse yanına
    tatilinin tadını çıkar

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ne giderken ne dönerken tam mutlu olur insan.. hep yarım.. yaşayan bilir... anladım...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yazmışsın! Ben de aynı bu dediklerini düşünüyordum birkaç gündür.Şu ana kadar 4 ayrı şehirde yaşadım. Sanki her yerde birşeyler bıraktım kendimden! Artık Viyana'da yaşıyorum ve İstanbul'u yani 20 yıl boyunca yaşadığım şehri özlüyorum. Artı hayatımın ilk 7 yılını ve sonraki birçok yazlarımı geçirdiğim, birçok yakınımın akrabamın hala orda olduğu memleketimi özlüyorum! Her ne kadar 3 yıl yaşayıp pek alışamadığımı söylesemde üniversite okuduğum şehri Trabzon'u, ordaki anılarımı ve bazen şehri bile özlüyorum! Sanki gittiğim hiçbir yerde bir bütün olamıyorum! Bunu sanırım en çok gurbette yaşayanlar anlıyor :(

    YanıtlaSil
  8. Her iki yakada da karşılayanın ve uğurlayanın var.
    Böyle düşün..
    Seren

    YanıtlaSil
  9. İyi yolculuklar,kulak tıkaçlarını unutma:))

    YanıtlaSil
  10. yaa gurbet böyle bişey işte bir de göçmen kuşu olmak var.ne oraya ne buraya ait oluyor insan yani ben.onun için çok iyi anlıyorum seni....ama teselli sevdiklerin.nasıl da özlemişlerdir seni.iyi yolculuklar Sergülcüm....

    YanıtlaSil
  11. gurbet zor birşey hele senin ki o kadar mesafelerde
    Annemde gurbette annesi uzakta o da çok üzülüyormuş ilk başlarda ama şimdi alışmış yinede insanın içi burkuluyor birşey olsa zaman ksııtlı yol uzun.

    Güle güle git güle güle gel serrose

    YanıtlaSil
  12. Güle güle git gel canım hayırlısı ile, özlenenlere koşarken ardında özlenecek bırakmak koyuyor yarım insanı haklısın.iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  13. Biliyor musun? Ben hiç uçağa binmedim. Bunun nasıl bir his olduğunu da bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
  14. seni çooook iyi anliyorum ....ben 12 yildir gurbetteyim ve inan hiç alisamadim turkiyeye giderken de agliyorum donerken de agliyorum ...yasamayan anlayamaz ..ben evlenirken alisirsin dediler ama i ihh alisamadim ve alisilmiyor etim kemigimden ayrilir gibi hissediyorum donerken çok zor bir sey insaallah gurbetten kurtuluruz bir gun ...

    YanıtlaSil
  15. Gitmek de zor oluyor, kalmak da. Senin duruun benimkine göre daha duygusal, eşinden ayrılıyorsun. Ama ben de burdan her ayrıldığımda bir buruk gidiyorum İstanbul'a. İstanbul'a gidince ilk zamanlarda buraya dönmenin hayllerini kuruyorum, sonra İstanbul'a alışıp bütün uçak boyunca hemen işimi bitirip dönücem diyorum. Sonra yien buraya alışmaca... Hep böyle sürüp gidecek sanırım hayat...

    YanıtlaSil
  16. O şekilde düşünme sonuçta türkiyeye gelincede sevdiklerinle buluşucaksın döndüğünde sevdiğinle:)

    YanıtlaSil
  17. Bunun inan ki Türkiye'si Japonya'sı Amerika'sı yok biz 1 yıl yurt dışında kaldık gelince de ailemizden uzak bir şehre taşındık. Yurt dışındayken de aynı idi. Şimdi de aynı. Annemlere gitsem eşim pablo burda kalıyor diye gözlerim dolu dolu kalsam sürekli özlem. Üstelik gittiğim kısıtlı vakitte de herkese her şeye yetişmeye çalışıyorum bin parça oluyorum ne aileme ne arkadaşlarıma doyabiliyorum. En iyisi bu konuda hiç ama hiç düşünmemek sadece anın tadını çıkarmak yoksa sahip olmayı deli gibi arzuladığın bir şeyin yokluğuna alışmanın imkanı yok. Sen şimdi anneciğinin kardeşlerinin kokusunu, güzel ege yemeklerini düşün :) Minik bir tavsiye uçağa binerken hep ayrıldığım kişinin beni bir daha ki karşılamasında nasıl mutlu olacağını düşünüp kitabıma yumuluyorum.

    YanıtlaSil
  18. ağlamak güzeldir içiniz açılır. Kendinizi bir şeyleri kısıtlamayın, eğer ağlayacağınız var ise ağlayın hayatı tam anlamıyla "doya doya" yaşayın! Bende ağlayacağım, tutmayın beni! İyi tatiller; İyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  19. Benim gibi hayatını bir türlü rutinden kurtaramayan biri için çok maceracı birisin :)Belkide bu yüzden senin bloğunu okumak bana iyi geliyor olabilir :) Evet gitmekte zordur kalmakta.. ama her iki yerdede kavuşmak en güzelidir duyguların..

    YanıtlaSil
  20. Merhaba,

    Hislerimi o kadar guzel anlatmissiniz ki bu post hafiften gozlerim nemlendi.Ardindan gulumsedim yanliz degilim bu hisilerimde diye 6 yildir Hollanda'da yasiyorum.
    Esim Hollandali her Istanbul'a gittigimde ayni hislerle donuyorum. Hep birseylerim eksik kaliyor.Bir yanda kavusmanin sevinci bir yanda ayriligin buruklugu.

    Sevgiler
    Pinar

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül